abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2023 @ 17:32:39 #121
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211629503
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:26 schreef oblo het volgende:

[..]
Op zn minst een kwart van de wereldbevolking denk ik
ja dat vrees ik ook, en nou goed, met die rare theocratische landen had ik er vrede mee, maar dat ze hier scanderend op NS stations zitten is wel treurig. Zeker gezien het verleden van de NS :o
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211629527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:08 schreef oblo het volgende:

[..]
Miljoenen mensen zijn daar op tegen helaas.
Dat niet alleen, er zijn in het Westen inmiddels zelfs halve academische disciplines die draaien om 'antizionism' en verzonnen concepten zoals 'settler colonialism'. Deze mensen hebben hebben er hun levenswerk van gemaakt het delegitimeren van de staat Israël. En natuurlijk proberen zulke activisten vermomd als wetenschapper, te beweren helemaal niets tegen Joden te hebben, maar het blijft een rare obsessie waarbij enige argwaan niet overbodig is.

Het is ongeveer als iemand die zegt niets tegen Nederlanders mensen te hebben, maar gaat schuimbekken zodra het over Nederland gaat en enkel bezig is met verzinnen van theorieën waarom Nederland geen bestaansrecht heeft en eigenlijk beter bij België of Duitsland zou moeten worden gevoegd. En tevens een (gewelddadige) opstand tegen Nederland zou steunen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211629528
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er niet heel fris uit.
Hopelijk worden die agenten/soldaten snel gestraft.
Wat een onprofessioneel stelletje debielen.
  vrijdag 15 december 2023 @ 17:36:58 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211629534
quote:
Groot deel van die genoemde ziektes zijn niet iets wat in twee maanden ineens ontstaat en een probleem vormt

En überhaupt zijn krentenbaard, griep en waterpokken helemaal niet zo ernstig. Er wordt gerept over small pox, de pokken, maar die zijn hartstikke uitgeroeid dus dat kan helemaal niet

Feiten en beleving van werkelijkheid en stemmingmakerij, gotta love it O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211629553
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Groot deel van die genoemde ziektes zijn niet iets wat in twee maanden ineens ontstaat en een probleem vormt

En überhaupt zijn krentenbaard, griep en waterpokken helemaal niet zo ernstig. Er wordt gerept over small pox, de pokken, maar die zijn hartstikke uitgeroeid dus dat kan helemaal niet

Tja, zie de bronnen ook. Jacobin bijvoorbeeld, dat betreft extreemlinkse media. En de VN kunnen we natuurlijk al helemaal niet meer serieus nemen, die kunnen Hamas nog niet eens veroordelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211629623
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat niet alleen, er zijn in het Westen inmiddels zelfs halve academische disciplines die draaien om 'antizionism' en verzonnen concepten zoals 'settler colonialism'. Deze mensen hebben hebben er hun levenswerk van gemaakt het delegitimeren van de staat Israël. En natuurlijk proberen zulke activisten vermomd als wetenschapper, te beweren helemaal niets tegen Joden te hebben, maar het blijft een rare obsessie waarbij enige argwaan niet overbodig is.

Het is ongeveer als iemand die zegt niets tegen Nederlanders mensen te hebben, maar gaat schuimbekken zodra het over Nederland gaat en enkel bezig is met verzinnen van theorieën waarom Nederland geen bestaansrecht heeft en eigenlijk beter bij België of Duitsland zou moeten worden gevoegd. En tevens een (gewelddadige) opstand tegen Nederland zou steunen.
Een vermoeiende obsessie. Ik keek vandaag op het youtube kanaal van DENK en elke video sinds 7 oktober gaat over israel en de palestijnen, en zelfs voor oktober gaat de helft van de videos daarover. En dat is een nederlandse politieke partij.
pi_211629696
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja dat vrees ik ook, en nou goed, met die rare theocratische landen had ik er vrede mee, maar dat ze hier scanderend op NS stations zitten is wel treurig. Zeker gezien het verleden van de NS :o
Ik vraag me af hoeveel invloed al die demonstraties hebben gehad op de verkiezingsuitslag.
pi_211629707
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, zie de bronnen ook. Jacobin bijvoorbeeld, dat betreft extreemlinkse media. En de VN kunnen we natuurlijk al helemaal niet meer serieus nemen, die kunnen Hamas nog niet eens veroordelen.
Je blijft maar de fout maken dat het hebben van een bias iets te maken heeft met de betrouwbaarheid van de informatie.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 15 december 2023 @ 17:57:22 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211629720
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:54 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel invloed al die demonstraties hebben gehad op de verkiezingsuitslag.
7/10 en de reacties en nasleep heeft enorme invloed gehad op de uitslag
pi_211629807
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat heeft hij dan ook verbeterd en dat staat ook in het rapport:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211629844
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:47 schreef oblo het volgende:

[..]
Een vermoeiende obsessie. Ik keek vandaag op het youtube kanaal van DENK en elke video sinds 7 oktober gaat over israel en de palestijnen, en zelfs voor oktober gaat de helft van de videos daarover. En dat is een nederlandse politieke partij.
Dit is een tweet van de lijsttrekker van Denk, volgens mij stond hij ook al met zo'n kaart in de Tweede Kamer. Dit is wat je krijgt als je decennialang een eigenlijk ongecontroleerde instroom hebt van migranten uit Islamtische landen. Want daar bestaat het grootste deel van de kiezers uit van Denk.

En denk ook maar niet dat zulke mensen enige historische kennis van zaken hebben. Dit zijn allemaal mensen die geloven in de mythe dat er ooit een onafhankelijk, Arabisch en Islamitisch land was genaamd 'Palestina', dat er vervolgens Joden vanuit Europa kwamen en het hebben 'afgepakt' en 'gekoloniseerd'.

Reken ook maar dat binnen de kringen van de kiezers van Denk genoeg antisemitisme heerst. De Holocaust kan in Nederland moeilijk meer op scholen worden besproken door het kroost van zulke migranten. Dit stond tien jaar geleden al in de krant:
quote:
'Het is voor leraren geschiedenis en maatschappijleer een lastig onderwerp', zegt het Rotterdamse SGP-raadslid Setkin Sies. 'Laat ik man en paard noemen: jongeren met een Arabische achtergrond hebben er moeite mee vanwege de actuele geopolitieke ontwikkelingen en het groeiende antisemitisme. Ze zeggen: Joden zijn niet alleen slachtoffer, kijk maar naar Gaza. Een kleinere groep is overtuigd van complottheorieën waarin de Joodse bankiersfamilie Rothschild de wereld bestuurt.'

Bron
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:10:34 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211629914
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat heeft hij dan ook verbeterd en dat staat ook in het rapport:

[ twitter ]
En wat is daar erg aan?

Waterpokken vaccineren we niet eens tegen in Nederland, mag je zelf betalen als je per se wilt maat doet vrijwel niemand.
Paar dagen en kind is er vanaf, krijg je allemaal

Stemmingmakerij man
pi_211629919
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:57 schreef Molo het volgende:

[..]
7/10 en de reacties en nasleep heeft enorme invloed gehad op de uitslag
Hoe weet je dat?
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:13:31 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211629948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:10 schreef oblo het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Kom weleens buiten en in contact met mensen itt standaard fokkers
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:15:55 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211629965
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Mensen :')
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211629967
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is een tweet van de lijsttrekker van Denk, volgens mij stond hij ook al met zo'n kaart in de Tweede Kamer. Dit is wat je krijgt als je decennialang een eigenlijk ongecontroleerde instroom hebt van migranten uit Islamtische landen. Want daar bestaat het grootste deel van de kiezers uit van Denk.

En denk ook maar niet dat zulke mensen enige historische kennis van zaken hebben. Dit zijn allemaal mensen die geloven in de mythe dat er ooit een onafhankelijk, Arabisch en Islamitisch land was genaamd 'Palestina', dat er vervolgens Joden vanuit Europa kwamen en het hebben 'afgepakt' en 'gekoloniseerd'.

Reken ook maar dat binnen de kringen van de kiezers van Denk genoeg antisemitisme heerst. De Holocaust kan in Nederland moeilijk meer op scholen worden besproken door het kroost van zulke migranten. Dit stond tien jaar geleden al in de krant:
[..]

van baarle _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:18:21 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211629983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mensen :')
Overrated yessss

Auti's for the win O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 15-12-2023 19:02:25 ]
pi_211629984
twitter

twitter

Allemaal 'stemmingmakerij' :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 15-12-2023 18:24:33 ]
pi_211629998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er niet heel fris uit.
Hopelijk worden die agenten/soldaten snel gestraft.
:')

israels useful idiots op fok be like

"genocide in gaza is prima, maar mishandeling in jeruzalem ziet er niet heel fris uit"

het eufemistische taalgebruik ook "niet heel fris" :') :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:23:21 #140
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211630031
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:13 schreef Molo het volgende:

[..]
GATVERDAMME
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:23:53 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211630036
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

"genocide in gaza is prima, maar mishandeling in jeruzalem ziet er niet heel fris uit"

Hij zat duidelijk een beetje te zuigen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:28:14 #142
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211630080
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Beetje vergelijkbaar met dat waterkanon op die ene anticorona demonstrant.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211630109
twitter
pi_211630146
quote:
82s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je blijft maar de fout maken dat het hebben van een bias iets te maken heeft met de betrouwbaarheid van de informatie.

[ afbeelding ]
Je lijkt het zelf niet goed te begrijpen.

Met feitelijkheid kun je spelen door op een selectieve manier of met geladen taalgebruik, werkelijke situaties te presenteren. Als de lezer op basis van zulke berichtgeving precies denkt te weten hoe vork aan de steel zit, trapt deze dus in de politieke vooringenomenheid van zo'n media outlet. Politieke vooringenomenheid valt niet mee te spelen, dat ben je of dat ben je niet.
pi_211630196
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
the Israeli army told reporters the soldiers were immediately removed from operational activity.
Is voor de bühne, morgen zijn ze gewoon weer aan het werk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211630204
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
So what? Laat Hamas hun voorraden maar gaan uitdelen.
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:42:26 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211630208
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]

Paar berichtjes daaronder

twitter

_O-
pi_211630214
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je lijkt het zelf niet goed te begrijpen.

Met feitelijkheid kun je spelen door op een selectieve manier of met geladen taalgebruik, werkelijke situaties te presenteren. Als de lezer op basis van zulke berichtgeving precies denkt te weten hoe vork aan de steel zit, trapt deze dus in de politieke vooringenomenheid van zo'n media outlet. Politieke vooringenomenheid valt niet mee te spelen, dat ben je of dat ben je niet.
Feiten zijn feiten, daar kan je niet 'mee spelen' en als je er nou eens inhoudelijk op in zou gaan maar dat doe je niet. Lekker makkelijk afdoen als biased.
pi_211630314
genocide/holocaust experts geven aan dat het lastigste onderdeel van het bewijzen van een genocide, de intentie is, maar dat het israelische leiderschap de intentie expliciet oppert de voorbije weken. inclusief de genocidale bijbel referentie van netanyahu, waar god israel de opdracht geeft de amalekieten, mannen vrouwen kinderen zelfs de vee volledig uit te roeien.

deze video van een israelische vredesactiviste is een opsomming van sommige van de vele genocidale uitspraken van israelsche gezagsdragers

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 december 2023 @ 19:04:12 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211630371
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2023 18:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Allemaal 'stemmingmakerij' :')
Enough. Enough. Enough.

Ja? Is Hamas al uitgespeeld dan? Want tot die tijd is het niet genoeg, dat lijkt me duidelijk.
Het is een hel ja, dat lijkt me ook duidelijk

Steekhoudende plannen die wél ok en realistisch zijn horen Bibi en kornuiten vast graag van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')