Ik dacht met Uniting Nations afgelopen uur dat het wel afgehamerd was. De Koningin van Canadees Portugal daarentegen krijgt nog maar 3 stemmen tegenwoordig volgens mij.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die had je wel kunnen verwachten toch?
Ah er staat weer file op de A58. Gras ontzettend groen.
Dan mag je Doe Maar en de Biebels ook wel cancelen.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ging over iemand van 17, niet heel chique maar vind dat gecancel om zoiets ook vermoeiend.
Te weinig Timbaland in de Extra 500 ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zag Maneater en mijn hart maakte een sprongetje. Nog steeds leuk, maar het sprongetje werd wel getemd toen ik zag dat het het duo Haat & Nijd bleek.
Nee dat is hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 14 december 2023 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan dus ook 22 zijn. Gewoon legaal dus.
Jaaa die is goed jaquote:Op donderdag 14 december 2023 13:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die live cover van Carpenter Brut is ook gruwelijk goed, maar die maakt nog minder kans denk ik
Ja, Suzan en Freek en de 38e notering van Queen hebben ook ruimte nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil met terugwerkende kracht nog even klagen over de absurd lage notering van Homburg.
#stemgenot
en terecht.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil met terugwerkende kracht nog even klagen over de absurd lage notering van Homburg.
#stemgenot
Zou ook gewoon leuk zijn om die versie te draaien met alle boomers in het cafe die dan ineens verward zijnquote:
De zogenaamd credible Bieber. Het was nog steeds koleremuziekquote:Op donderdag 14 december 2023 13:09 schreef MTheBassman het volgende:
nou, maar goed dat deze zooi eruit is geflikkerd.
Ik vind het allemaal kut, persoonlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zogenaamd credible Bieber. Het was nog steeds koleremuziek
zo is er helaas wel weer veel andere meuk ingekomen. Maar voor de gedachte is het fijn dat we er hopelijk eentje kunnen afstrepen.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:11 schreef Cassa95 het volgende:
Na 8 jaar weer eens een Bieberloze Top 2000. En hij is inmiddels zover in de goot beland (en ingehaald door anderen), dat ik dat ook niet meer verwacht
Ik verwacht geen relevante nieuwe songs van hem nee. Maar zoals gezegd, ik vond dit dus ook al niet, geen idee waarom heel 3fm hier toen mee weg liep. Dat was eigenlijk mijn eerste stukje 3fm-vervreemding.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:11 schreef Cassa95 het volgende:
Na 8 jaar weer eens een Bieberloze Top 2000. En hij is inmiddels zover in de goot beland (en ingehaald door anderen), dat ik dat ook niet meer verwacht
Hopelijk koppelt Billie hem snel af als buddy. Hoe zonde zou het zijn als Justin Billie ook het ellende moeras in trektquote:Op donderdag 14 december 2023 13:11 schreef Cassa95 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |