zonder dat oooh yes, she was zou het voor mij nog meevallen.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jenny was only nine years old
Kid sister of someone I know
And she was pretty
Oooh yes, she was
She was a gorgious little girl
Happiest thing in the whole wide world
And she was pretty
Oooh yes, she was
Ik heb geen zin om de zedenpolitie te gaan spelen. Maar als een volwassen man dit over mijn dochter zou zeggen ga ik niet naast hem zitten bij de buurtbarbecue
Misschien zou het verstandiger zijn om het wel te doen. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Maar als een volwassen man dit over mijn dochter zou zeggen ga ik niet naast hem zitten bij de buurtbarbecue
Tja, denk dat veel mensen nou niet echt naar de tekst van een gemiddeld nummer luisterenquote:Op donderdag 14 december 2023 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
Maar My Sharona is wel het minst subtiel
I always get it up for a touch of the younger kind
En daar hebben we een keer een stemactie voor gehouden
Dan kun je beter het origineel van Weird Al hebben.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
Mja, ik dit altijd geïnterpreteerd als zusje van een vriend van me. Dus een paar jaar ouder hooguit.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jenny was only nine years old
Kid sister of someone I know
And she was pretty
Oooh yes, she was
She was a gorgious little girl
Happiest thing in the whole wide world
And she was pretty
Oooh yes, she was
Ik heb geen zin om de zedenpolitie te gaan spelen. Maar als een volwassen man dit over mijn dochter zou zeggen ga ik niet naast hem zitten bij de buurtbarbecue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Birdy al jaren rond deze regionen sluimertquote:Op donderdag 14 december 2023 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar komt die Birdy opleving eigenlijk vandaan? People Help The People in het volgende uur en Skinny Love dat nieuw in de lijst binnenkomt.
Fair point.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, ik dit altijd geïnterpreteerd als zusje van een vriend van me. Dus een paar jaar ouder hooguit.
Het is een herinnering die hij ophaalt aan vroeger. De rest van de tekst is dat hij haar daarna weer vergat totdwt hij haar als 25 jarige weer tegenkomt.
Dat is hoe ik het interpreteer iig
Dat ging over iemand van 17, niet heel chique maar vind dat gecancel om zoiets ook vermoeiend.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
Maar die had je wel kunnen verwachten toch?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zag Maneater en mijn hart maakte een sprongetje. Nog steeds leuk, maar het sprongetje werd wel getemd toen ik zag dat het het duo Haat & Nijd bleek.
Ik haal dat nummer altijd door de war met Michael Sembello's Maniac.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:03 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zag Maneater en mijn hart maakte een sprongetje. Nog steeds leuk, maar het sprongetje werd wel getemd toen ik zag dat het het duo Haat & Nijd bleek.
Maniac is echt een lekker nummer jaquote:Op donderdag 14 december 2023 13:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik haal dat nummer altijd door de war met Michael Sembello's Maniac.
Daar heb ik overigens op gestemd, en die lijkt er niet in te staan, schandalig
Ja dat zal wel dan. Zag haar laatst live en heb niet eerder zo'n onzeker/breekbaar ogende professionele zangeres gezien. Of misschien was haar net iets heftigs overkomen. Kan ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Birdy al jaren rond deze regionen sluimert
Dat kan dus ook 22 zijn. Gewoon legaal dus.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
Is Belle Helene al genoemd als pedonummer?
[i]minstens 17[/i]
Ik ga rustig verder.quote:
Die live cover van Carpenter Brut is ook gruwelijk goed, maar die maakt nog minder kans denk ikquote:Op donderdag 14 december 2023 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maniac is echt een lekker nummer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |