Van dierentuinmedewerkers heb ik wel gehoord dat het schoonmaken van het ottercomplex het grootste kutklusje in de dierentuin is.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat zijn otters eigenlijk verdomd schattige beesten
Ja, dat dit soort dingen niet de eeuwigheid hebben is ook wel weer logisch.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat dit erfgoed de lijst verlaat, al zal ik deze minder missen dan de vorige twee. Capital Punishment vind ik zelf wel bloedmooi, maar die is al jaren afwezig
Ik was zelf meer van True Love, maar dit is toch wel een top 2000 klassieker, dus blijft zonde.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat dit erfgoed de lijst verlaat, al zal ik deze minder missen dan de vorige twee. Capital Punishment vind ik zelf wel bloedmooi, maar die is al jaren afwezig
Dat valt toch best mee?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Boomer pedo liedje. Daar zijn er best veel van
Ja dat maakt het wel iets minderquote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Van dierentuinmedewerkers heb ik wel gehoord dat het schoonmaken van het ottercomplex het grootste kutklusje in de dierentuin is.
Doe met die informatie wat je wil
achter schattige beesten schuilt altijd wel watquote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Van dierentuinmedewerkers heb ik wel gehoord dat het schoonmaken van het ottercomplex het grootste kutklusje in de dierentuin is.
Doe met die informatie wat je wil
Ja, het is redelijk netjes. Maar heeft wel iets fouts over zich heenquote:Op donderdag 14 december 2023 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?
Hij zingt dat het vroeger een mooi meisje was en dat hij haar later weer terugzag als 25 jarige vrouw en daardoor omver wordt geblazen.
Er zijn veel ergere pedo liedjes
Een zeldzaam gevalletje waarbij de Agogo het nummer geen dienst heeft bewezenquote:
"Hey little girl is your daddy home, I got a bad desire"quote:Op donderdag 14 december 2023 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?
Hij zingt dat het vroeger een mooi meisje was en dat hij haar later weer terugzag als 25 jarige vrouw en daardoor omver wordt geblazen.
Ja, bij hem was die kaart wel echt troef.quote:
Meh, alleen omdat het begint als ze jong is? Vind het wel meevallenquote:Op donderdag 14 december 2023 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is redelijk netjes. Maar heeft wel iets fouts over zich heen
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 december 2023 12:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
"Hey little girl is your daddy home, I got a bad desire"
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
"Hey little girl is your daddy home, I got a bad desire"
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jenny was only nine years oldquote:Op donderdag 14 december 2023 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee?
En bij Armand en Ramses. Ben benieuwd hoe hoog Shane McGowan zal scoren.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bij hem was die kaart wel echt troef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |