Ondanks dat ik een hekel heb aan het feit dat Whiter Shade de Peter R de Vries Themesong is geworden, is het nice dat deze meekon in de slipstreamquote:Op donderdag 14 december 2023 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier lijkt me de kans op een bonuskaart ook vrij klein inmiddels.
Ik kan dat eerste er wel los van zien, immers gewoon een mooi liedj.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een hekel heb aan het feit dat Whiter Shade de Peter R de Vries Themesong is geworden, is het nice dat deze meekon in de slipstream
Al behandeldquote:Op donderdag 14 december 2023 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh jezus is deze eruit?
Nederland is een smakeloos land
Jaren niet op de keuzelijst gestaan, iets waar ik ook jaren over geklaagd heb want het was een tijdlang mijn favoriet van de Deurenquote:Op donderdag 14 december 2023 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
Wel grappig dat deze voelt als een 'echt' top 2000 nummer, maar dat dat dus statistisch best wel meevalt.
Minimaal na twee dagen bijkomen, mag zelfs nog hogerquote:Op donderdag 14 december 2023 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat ik bij dit nummer bij aan het komen moet zijn van twee dagen kerst
Ja dat moet wel het ergste uur uit de gehele Extra 500 zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Flink contrast met het vorige uur wel
Ja, dit past prima in het linkerrijtje.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Minimaal na twee dagen bijkomen, mag zelfs nog hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |