Ik vind het origineel vooral een stuk beter.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:48 schreef peaceman het volgende:
ah hierna komt ook een gehaat nummer (wat ik dan weer wel leuk vind)
Dat liedje met die A-Ha vibe is ook lekker. We're Good.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei gewoon niet haar beste materiaal. IDGAF, Physical, New Rules, Houdini, waar zijn jullie
een stuk beter dan Norahquote:Op donderdag 14 december 2023 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
Gristus, bestaat dit nummer ook nog.
Dat was toch Bebe?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat liedje met die A-Ha vibe is ook lekker. We're Good.
Ik luister er beiden nooit naar.quote:
Die nam het A-Ha gedeelte een stuk meer letterlijk.quote:
Ja het is ook I'm good. Met Guetta. Duo Lijpo zeg maar.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die nam het A-Ha gedeelte een stuk meer letterlijk.
Dank. Zat net te denken welke film het ook al weer was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bassie en adriaan zingen bohemian rhapsody?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, komend uur mijn favoriete persiflage op muziek
Dit is de albumversie.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hé, deze was een paar dagen geleden ook al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oehhh Bassie, can't do this to me Bassie.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bassie en adriaan zingen bohemian rhapsody?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |