quote:Op donderdag 14 december 2023 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
Alvast een verzoekje aan allen om morgen rond 09.15 klaar te zitten voor Catch the Rainbow
Nee, dat is ook maar goed. Want 'we' scoren bij de jury wel lekker, maar pas twee keer in de publieks-top 10 deze eeuw is wel erg mager.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu zal ze eerst de televote-only halve finale moeten overleven I guessmaar ik heb ook het gevoel dat sinds het debacle-Mia en Dion alleen een 'kwalitatief' liedje hebben niet meet genoeg zal zijn.
Die willen nu dat Numidia gaat, dat is nog een stukje erger..quote:Op donderdag 14 december 2023 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben blij dat de "We motten Davina naar het ESF sturen-brigade" ondertussen wat rustiger is geworden.
Met een baby liedje van Douwe Bob!quote:Op donderdag 14 december 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die willen nu dat Numidia gaat, dat is nog een stukje erger..
Same, ik vind z'n muziek echt drie keer niets maar ik vind het wel weer leuk dat we nu iets compleet anders durven te sturenquote:Op donderdag 14 december 2023 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Joost Klein is wel cult. Ben stiekem wel benieuwd.
In welk universum hadden Mia en Pia een kwalitatief liedjequote:Op donderdag 14 december 2023 11:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu zal ze eerst de televote-only halve finale moeten overleven I guessmaar ik heb ook het gevoel dat sinds het debacle-Mia en Dion alleen een 'kwalitatief' liedje hebben niet meet genoeg zal zijn.
Toen je nog MTheDrumboy wasquote:Op donderdag 14 december 2023 11:51 schreef MTheBassman het volgende:
fun fact: dit drumde ik voor ons eindoptreden op de middelbare.
Ik vind het ook wel prima, op zoiets als ESF zou zijn muziek best wel kunnen aanslaan. Want die gevoelige popnummer act hebben we nu al wel vaak gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Joost Klein is wel cult. Ben stiekem wel benieuwd.
Ik vond het geen slecht nummer maar live was het toch heel anders.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In welk universum hadden Mia en Pia een kwalitatief liedje
Ik herinner me nu al geen noot meer.
Ik was nooit een echte drummer, maar niemand in onze vriendengroep kon oke drummen dus deed ik het maarquote:Op donderdag 14 december 2023 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen je nog MTheDrumboy was
Naja, de eerste reactie was 'het is een beetje flets, maar an sich wel prima'. En dat was voor ze het live gingen zingen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In welk universum hadden Mia en Pia een kwalitatief liedje
Ik herinner me nu al geen noot meer.
Ook een dijk van een stem die veel meer kan dan Snap, maar wat we natuurlijk nooit te horen krijgen in Nederland.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zat net te peinzen waar ik Beat Me zo op vind lijken. Kom er nu op dat ie wel heel erg op Snap van Rosa Linn lijkt.
Absoluut niet. Dit is denk ik de grootste verrassing van allemaal. Stond niet eens in de 90’s lijst.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had meneer Cockring ook niet verwacht, jij @:Tussle266 ?
Ik denk dat ik niet zou kunnen slapen omdat ik dat telkens in mn hoofd hebquote:Op donderdag 14 december 2023 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
Fun fact, ik was in Eurodisney dit jaar en wij zaten in Santa Fe. Daar zitten de cheapskates en alles is er in Cars thema.
In het restaurant hoorde je dit nummer dus elk uir wen paar keer.
Maar er zijn ook mensen, die werken daar en die horen dit de godganse tijd. Ik vind het een misdaad tegen de menselijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |