Die provinciemeuk is ook vaak een onoriginele take op countrymuziek.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Liever die provinciemeuk dan Davina. Zeg wat je wil, daar zit tenminste nog íets van originaliteit in, want Davina is zo zielloos en overgeproduceerd
Op dat vlak was Lady A. wel de beste dit uur.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die provinciemeuk is ook vaak een onoriginele take op countrymuziek.
Ik wilde er onafhankelijk in gaan, maar ik heb inderdaad maar 2 goede nummers gehoord en daarna was Toploader zo'n beetje het hoogtepunt. Deze met Armin vind ik ook wel oké. Acda en Paul gingen ook nog welquote:Op donderdag 14 december 2023 11:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Op dat vlak was Lady A. wel de beste dit uur.
Dat was ook zonder enige twijfel de beste plaat van het uur.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Op dat vlak was Lady A. wel de beste dit uur.
Ik heb wel sympathie voor haar gekregen toen ze het zélf onterecht noemde dat Duurt Te Lang zo hoog in de Top 2000 stond.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Liever die provinciemeuk dan Davina. Zeg wat je wil, daar zit tenminste nog íets van originaliteit in, want Davina is zo zielloos en overgeproduceerd
Al is ze daar wel een beetje op teruggekomen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb wel sympathie voor haar gekregen toen ze het zélf onterecht noemde dat Duurt Te Lang zo hoog in de Top 2000 stond.
Ze heeft een punt daar, hahaquote:Op donderdag 14 december 2023 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb wel sympathie voor haar gekregen toen ze het zélf onterecht noemde dat Duurt Te Lang zo hoog in de Top 2000 stond.
De vakjury loopt er ongetwijfeld mee weg. Net als met O'G3ne toen (braak).quote:Op donderdag 14 december 2023 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben blij dat de "We motten Davina naar het ESF sturen-brigade" ondertussen wat rustiger is geworden.
Naja, ze heeft tenminste mogen optreden tijdens de pauze, dat is ook wel wat.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben blij dat de "We motten Davina naar het ESF sturen-brigade" ondertussen wat rustiger is geworden.
Het is niet alsof we nu wel kwaliteit sturenquote:Op donderdag 14 december 2023 11:46 schreef Fred_B het volgende:
Joost Klein is wel cult. Ben stiekem wel benieuwd.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is niet alsof we nu wel kwaliteit sturen
Nee, maar in elk geval eens een ander genre.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is niet alsof we nu wel kwaliteit sturen
Nu zal ze eerst de televote-only halve finale moeten overleven I guessquote:Op donderdag 14 december 2023 11:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De vakjury loopt er ongetwijfeld mee weg. Net als met O'G3ne toen (braak).
Enige keer dat ik baalde dat NL te hóóg was geëindigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |