Ow snap het alquote:
Klopt. Dat is het nadeel ervan.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow snap het al
Als je iemand op block hebt zie je de cos ook niet als die geopend is door diegene
Dat is eigenlijk niet zo handig
_Mod edit. Hier is feedback niet voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow snap het al
Als je iemand op block hebt zie je de cos ook niet als die geopend is door diegene
Dat is eigenlijk niet zo handig
O dat deed hij in het begin wel, ik ga even kijken thnx voor het doorgevenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:41 schreef Hoempah het volgende:
COS template
![]()
De afbeelding van Tom linkt niet naar zijn topic. De link naar de goplay stream linkt niet naar de livestream
En videoland plus is een euro duurder geworden.
Bedankt voor de meding, issue opgelost.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:41 schreef Hoempah het volgende:
COS template
![]()
De afbeelding van Tom linkt niet naar zijn topic. De link naar de goplay stream linkt niet naar de livestream
En videoland plus is een euro duurder geworden.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef rinardo het volgende:
Kan iemand hier even antwoorden
Lijkt me duidelijke zaak
BB / De adressen van de bewoners
Had hem stiekem laatst al in de COS en gezetquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:51 schreef Gert het volgende:
Toegegeven, het onderstaande is niet helemáál on topic. Maar ik vind het toch leuk om dit even te 'feedbacken' zonder er een heel nieuw topic voor te openen. Wij van BB staan namelijk weer dik bovenaan (zoals gewoonlijk)
Top 10 posts per forum van 15-01-2024 t/m 07-02-2024
nr / aantal posts / forum
01 56701 Big Brother 2024
02 35227 Onzin voor je leven!
03 31388 General Chat
04 29148 Forum-, Topic- en Userspellen
05 26927 Nieuws & Achtergronden
06 15476 Voetbal
07 10614 Eurovisie Songfestival
08 08186 Klaagbaak
09 07204 Real Life Soaps & Streams
10 06208 Muziek
O doe jij dat soort dingen ook al. Oké, dan laat ik het hier weer bij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem stiekem laatst al in de COS en gezet![]()
O nee hoor. Kijk af en toe even en dan deel ik dat maar niet met regelmaat. Het is geen vaste prik.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
O doe jij dat soort dingen ook al. Oké, dan laat ik het hier weer bij.
Ik had vanavond hetzelfde. Kwam er niet bijna niet in.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de foto's bij de streamverslagen in een spoiler te plaatsen?? Heb 25 reacties pp staan maar duurt een eeuwigheid voor alles is ingeladen nu
Ik wilde dat gaan doen, maar en op telefoon en op laptop zijn alle oudere posts zonder het woordje ''wijzigen '' staat alleen quote, maar geen wijzigen, zie fotoquote:Op maandag 12 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vanavond hetzelfde. Kwam er niet bijna niet in.
Ik zal de users die sv schreven even dmmen of ze dat willen doen.
O ja dat is ook zo. Op een gegeven moment kan een user dat niet meer. Heb het vorig jaar ook zelf moeten doen. Een helse klus. Ik doe dat morgen wel. Kom er nu met mobiel en ipad niet eens in.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik wilde dat gaan doen, maar en op telefoon en op laptop zijn alle oudere posts zonder het woordje ''wijzigen '' staat alleen quote, maar geen wijzigen, zie foto
[ link | afbeelding ]
tot 9 februari kan ik wijzigen, daarvoor nietquote:Op maandag 12 februari 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook zo. Op een gegeven moment kan een user dat niet meer. Heb het vorig jaar ook zelf moeten doen. Een helse klus. Ik doe dat morgen wel. Kom er nu met mobiel en ipad niet eens in.
Doe ik de rest ik morgen wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
tot 9 februari kan ik wijzigen, daarvoor niet
okquote:
ALs het goed is moet je er nu weer makkelijker in komen, heb alles tot de laatste paar dagen onder een spoiler gezet vanmorgen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de foto's bij de streamverslagen in een spoiler te plaatsen?? Heb 25 reacties pp staan maar duurt een eeuwigheid voor alles is ingeladen nu
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het goed is moet je er nu weer makkelijker in komen, heb alles tot de laatste paar dagen onder een spoiler gezet vanmorgen.
oke ik lees in cos dat er meer zijn die problemen hebben ik zal afwachtenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef rinardo het volgende:
Is er iets aan de hand met de lay-out van fok? ik heb alles wit en vreemd kan niets vinden zo. heb al afgesloten opnieuwe opgestart helpt niets Op Laptop. telefoon is goed
Lees even het FB topic van FOK! zelfquote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef rinardo het volgende:
Is er iets aan de hand met de lay-out van fok? ik heb alles wit en vreemd kan niets vinden zo. heb al afgesloten opnieuwe opgestart helpt niets Op Laptop. telefoon is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |