Ja maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Lekker smikkelen zoals het hoortquote:
Tuurlijk is die erquote:Op woensdag 13 december 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is er geen zwangere barbie pop
Ik ben tegen de crompouce, voor mij was die hype juist reden om ze niet te proeven, het lijkt me trouwens niets ook.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar![]()
![]()
Hij was zo mooi roze![]()
Mijn zoon moest en zou zo'n ding proberen ,omdat iedereen het er toen over had , dus ik heb er een voor hem gekocht![]()
Voor mij hoeft die onzin niet
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is er geen zwangere barbie pop
Lekker man, ik heb er afgelopen weekend nog n op, zo'n dubbeldekkerding, met een laag pudding en een laag slagroom tussen de koekquote:
Oh dan zoek ik een wat groterequote:Op woensdag 13 december 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
komt er een badeendje uit .. zxie het niet goed
Er zit geen badeend in zo te zienquote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
groter badeendje ... die zijn er in alle maten
ieuw, best creepyquote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit geen badeend in zo te zien
[ afbeelding ]
Jaquote:
jakkes wat leluk ///komt ook gewoon uit de buik ipvquote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ligt ze nou op tompoucen?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
ligt ze nou op tompoucen?
Dat zou wel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik was benieuwd geworden en heb er laatst een geprobeerdquote:Op woensdag 13 december 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar![]()
![]()
Hij was zo mooi roze![]()
Mijn zoon moest en zou zo'n ding proberen ,omdat iedereen het er toen over had , dus ik heb er een voor hem gekocht![]()
Voor mij hoeft die onzin niet
Wat is dit voor horrorquote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marc zocht er naarquote:
Pas maar op, met al dat gelul van tegenwoordig wordt er straks een zwangere Ken op de markt gebracht.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar was men al even bang voorquote:Op woensdag 13 december 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op, met al dat gelul van tegenwoordig wordt er straks een zwangere Ken op de markt gebracht.
Ook wel belachelijk hoe snel men dit als "waar" aanneemt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar was men al even bang voor![]()
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06/10/chech-zwangere-ken/
wat moet dit plaatje verder nog voorstellen? wie ligt er nou buiten met een koelkast?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
Onschuldig meisje onder de vulkaan
[ afbeelding ]
Ik vind het op het eerste gezicht een beetje op een jalapeno peper lijkenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
wat moet dit plaatje verder nog voorstellen? wie ligt er nou buiten met een koelkast?
wat zit er in haar mond?
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
Onschuldig meisje onder de vulkaan
[ afbeelding ]
maar die zijn groen of rood .....quote:Op woensdag 13 december 2023 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het op het eerste gezicht een beetje op een jalapeno peper lijken
onschuldig meisje onder de vulkaan met koelkast en dan in het engels geloof ik ... is al uit mn historyquote:Op woensdag 13 december 2023 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
categorie "meisje met de prei" ofzo?
Geen idee . Ik had het ook niet op die hype ,maar hij wilde proberen en dan ben ik de moeilijkste nietquote:Op woensdag 13 december 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben tegen de crompouce, voor mij was die hype juist reden om ze niet te proeven, het lijkt me trouwens niets ook.
Was je zoon erg teleurgesteld in de crompouce?
Ja daar zeg je inderdaad watquote:Op woensdag 13 december 2023 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
categorie "meisje met de prei" ofzo?
Wel handig als je een koud biertje na je slaapje wil hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
wat moet dit plaatje verder nog voorstellen? wie ligt er nou buiten met een koelkast?
wat zit er in haar mond?
Als een goede moeder probeer je toch zoveel mogelijk aan de behoeftes van je kinderen te voldoen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee . Ik had het ook niet op die hype ,maar hij wilde proberen en dan ben ik de moeilijkste niet
niet handig als je daar bovenop gaat liggenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel handig als je een koud biertje na je slaapje wil hebben.
Ik denk het mondstuk van een waterpijpje
Dat weet ik niet. Maar een koelkast kun je bestellen bij Coolblue.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
wat zit er in haar mond?
Nou... ik heb wel mijn grenzenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als een goede moeder probeer je toch zoveel mogelijk aan de behoeftes van je kinderen te voldoen.
moet ze wel op tijd wakker worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
Maar duurt niet lang of ze kan de lava van onderen bekijken
Getsiequote:Op woensdag 13 december 2023 22:08 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
deze ziet er lekkerder uit!@
Hoi! Zou je een kwartier met haar -vol overgave- tongen in ruil voor een racefiets of roeiboot naar keuze?quote:
Neh ik passquote:Op woensdag 13 december 2023 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Zou je een kwartier met haar -vol overgave- tongen in ruil voor een racefiets of roeiboot naar keuze?
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Ook niet voor deze twee? Dan wel 25 minuten!@:1@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]Maakt niet heel veel uit voor het antwoord, wel een mooi fietsje
Hoe sta jij tegenover de crompouce?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
TT , daadwerkelijk iets waar je mij voor wakker kan maken
Het is niet dat hij me vroeg om iemand om te leggen, zijn leven ,zijn keuzes , hij werkt hele dagen dus als hij mij vraagt of ik zo'n croupding voor hem wil kopen dan zie ik daar geen probleem inquote:Op woensdag 13 december 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch regel je een crompouce voor hem.
Ja nee, tuurlijk, snap ik tochquote:Op woensdag 13 december 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is niet dat hij me vroeg om iemand om te leggen, zijn leven ,zijn keuzes , hij werkt hele dagen dus als hij mij vraagt of ik zo'n croupding voor hem wil kopen dan zie ik daar geen probleem in
Ik hecht aan traditiesquote:Op woensdag 13 december 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover de crompouce?
Ik heb sowieso moeite met hypes , snapte ook niet waarom het ineens zo'n ding was .quote:
Mja dat heb ik dus nietquote:Op woensdag 13 december 2023 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hecht aan tradities
Haalt ook wel de fun weg van het gevecht met het splush effect terwijl je door de koek probeert te komen.
Maar klinkt wel erg lekker
Luchtig driendertig keer gevouwen bladerdeeg met roomboter laagjes...quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luchtig driendertig keer gevouwen bladerdeeg met roomboter laagjes...
Dat je zo'n ding haalt voor je zoon vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met hypes , snapte ook niet waarom het ineens zo'n ding was .
Zeker te lui om alles te makenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind trouwens ook de componenten an sich lekker....
Heb weleens zo'n zelfmade pak opengemaakt om dan alleen de pudding te maken en op te lepelen....
Of een andere keer, lekker likkuh aan de roze zoetigheid
Eigenlijk had ik em recht in zijn strotje moeten drukken , maar ja zo ben ik nietquote:Op woensdag 13 december 2023 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat je zo'n ding haalt voor je zoon vind ik echt niet kunnen
Was hij wel content?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik em recht in zijn strotje moeten drukken , maar ja zo ben ik niet
Dat weet ik niet , wilde het nog vragen maar we raakten een paar dagen later in een heftig gesprekquote:
Hoe lang zijn die gingen eigenlijk houdbaar?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , wilde het nog vragen maar we raakten een paar dagen later in een heftig gesprek
Vergeten
Okquote:Op woensdag 13 december 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , wilde het nog vragen maar we raakten een paar dagen later in een heftig gesprek
Vergeten
Ik had dat al twee dagen in huis, hij is er niet ziek van gewordenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die gingen eigenlijk houdbaar?
Nee , ik ben niet zo'n tompouce eterquote:Op woensdag 13 december 2023 22:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok, ken nog
.
Zelf niet eentje gegeten dus?
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik ben niet zo'n tompouce eter
Ik hou wel van kleurtjesquote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zag er wel lekkerder uut!@
En gloetenfrei!
en dan als tiktokkie filmenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik em recht in zijn strotje moeten drukken , maar ja zo ben ik niet
Zou me niet eens verbazenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Regenboogpouce![]()
( Bestaat die al? )
Jaaa, hema had ze! Heb ze zien leggeh!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel grappigquote:Op woensdag 13 december 2023 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaa, hema had ze! Heb ze zien leggeh!
Had hem nooit gezien dus bedankt dat je hem nog een keer post. Is zeker een apartequote:Op donderdag 14 december 2023 06:18 schreef pullup het volgende:
En deze Nieuw Zeelandse papegaai had ik al eens geloof ik maar die is gewoon bijzonder
[ afbeelding ]
Als het bij mij in de buurt was had ik er wel n gehaald 🎃quote:Op donderdag 14 december 2023 08:03 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen!
Pompoenliefhebbers hier?
https://www.omroepbrabant(...)r-perfecte-pompoenen
Bennetnietquote:
Familiebericht of kennisgevingquote:Op donderdag 14 december 2023 13:27 schreef mario390 het volgende:
hoe zegt man op nederlands
partezettel?
NWS / Covid verspreidt zich extreem snel, zoektocht naar bedden.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie heeft er ook de indruk dat corona weer aardig om zich heen aan het slaan is?
de vertaler zegt mequote:Op donderdag 14 december 2023 14:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Familiebericht of kennisgeving
Dan zit je vertaler ernaast.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vertaler zegt me
partij slip
Heel erg jammer idd.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn problemen met Voyager 1.
Je weet dat het eraan zit te komen maar ik zou het toch jammer vinden als hij helemaal stilvalt.
https://edition.cnn.com/2(...)issue-scn/index.html
[ afbeelding ]
Ja ik wist het ook nietquote:Op donderdag 14 december 2023 14:45 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat vandaag is
maar was de korte abfahrt
Thanksquote:
Thanks!!quote:
Is dit een hint naar je avondeten? Frikandel?quote:
Neh...boerenkool hierquote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit een hint naar je avondeten? Frikandel?
Ook lekker. Smakelijkquote:
Die wint geen racesquote:
Langoustines op de bakplaat, frietjes en salade.quote:
En ik kijk niet.quote:
Die schreef toch boekenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
En ik ga een film van Agatha Christie kijken.
Een Ardenner trekpaardquote:
Treinslopers?quote:Op donderdag 14 december 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
Veel bier drinkende mensen net in de trein zeg
Nee was daarnetquote:Op donderdag 14 december 2023 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Treinslopers?
https://nos.nl/artikel/25(...)elen-metro-amsterdam
Lucky you.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee was daarnetDeze waren gelukkig nog niet zo agressief
Het was druk. Veel mensen na de kerstborrel volgens mij. Ik zag ook nog een lege wijnfles voorbij rollen in de trein.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
Veel bier drinkende mensen net in de trein zeg
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was druk. Veel mensen na de kerstborrel volgens mij. Ik zag ook nog een lege wijnfles voorbij rollen in de trein.
Ah mooiquote:
Ja die Obelix dacht dat het Spanjaarden waren met die rondedansquote:
quote:
Welke aflevering was dat ook al weerquote:Op donderdag 14 december 2023 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die Obelix dacht dat het Spanjaarden waren met die rondedans
Ik geloof in Amerikaquote:Op donderdag 14 december 2023 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook al weer
Geweldig. Heb ongeveer 25 vijflingen (boeken) van haar. Poirot is mijn favo en dan miss Marplequote:Op donderdag 14 december 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
En ik ga een film van Agatha Christie kijken.
Volgens mij gingen ze vissen en belanden in dikke mist een paar dagen (Ook echt 2 pagina's helemaal wit met alleen tekst ballonnetjesquote:Op donderdag 14 december 2023 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat deden ze daar ... heb ik die ? denk denk
hahaha ja die baalden weer natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2023 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze vissen en belanden in dikke mist een paar dagen (Ook echt 2 pagina's helemaal wit met alleen tekst ballonnetjes)
Toen ze uit de mist kwamen zagen ze land met Indianen en kalkoenen en kwamen later ook wat verdwaalde Noormannen tegen
Zo! Een echte liefhebberquote:Op donderdag 14 december 2023 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig. Heb ongeveer 25 vijflingen (boeken) van haar. Poirot is mijn favo en dan miss Marple
Zet hier in op het aantal rode kaarten?quote:Op donderdag 14 december 2023 21:42 schreef pullup het volgende:
Deze wedstrijd heeft het wel in zich om een flink potje knokken te worden in de tweede helft
Ze mag weer terug nuquote:Op donderdag 14 december 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit hier tussen toch?
https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~afc15d3b/
Ze hebben het zelf verkloot toch? Geloof niet dat ze 1 wedstrijd echt goed hebben gespeeld in europaquote:
Ik heb het niet echt gevolgdquote:Op donderdag 14 december 2023 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf verkloot toch? Geloof niet dat ze 1 wedstrijd echt goed hebben gespeeld in europa
? zegt me weinig nog ..quote:Op donderdag 14 december 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze halen 6 punten, misschien 1 dan.
Ik ben een badeend.quote:
Je zou eens moeten zeggen dat het niet mag...quote:
Super Chufi wil iedereen zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar ik wou juist dat ik jou was...
Je kan toch niet iedereen zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Super Chufi wil iedereen zijn...
net wat heerlijke toastjes met ailoli en jamon Serrano weg gewerkt... eigenlijk moet het met tomaat en knoflook
Das lief van je parkietquote:Op vrijdag 15 december 2023 00:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moet de groeten van mijn parkiet hebben.
Tegen jou is ze wel lief.quote:
Dat ben ik ook wel zat, zullen we het over treintjes hebben?quote:
Was op zoek maar maak nog druk om Espri...quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel zat, zullen we het over treintjes hebben?
hehequote:Op vrijdag 15 december 2023 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kennen jullie nog een liedje over treintjes?quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 06:30 schreef pullup het volgende:
Met een groothoek lensje er op zijn ze toch wat enger dan je denkt![]()
[ afbeelding ]
Morguh Nijn,quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen... Ik was om 4 uur op.
Het voordeel is, dat ik wel mijn vergadering al af heb en mij nu kan gaan storten op de 20 kilo zuurkoolstamppot die ik moet gaan maken morgen.
Pff, eigenlijk zo geen zin in.
Ik ben gek op zuurkool, maar dan volgens de echte Elzas-methode.quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen... Ik was om 4 uur op.
Het voordeel is, dat ik wel mijn vergadering al af heb en mij nu kan gaan storten op de 20 kilo zuurkoolstamppot die ik moet gaan maken morgen.
Pff, eigenlijk zo geen zin in.
Knakworstjesquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben gek op zuurkool, maar dan volgens de echte Elzas-methode.
Gekookte aardappelen los i.p.v. stamppot, verschillende soorten worst, spek en casselerrib.![]()
[ afbeelding ]
Vanavond documentaire op de BBC.quote:
Dan was je verweg met je gedachtenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zojuist suiker in de prullenbak naast mij bureau gedaan ipv in mijn koffie. Goedemorgen.
De laatste keer darttoernooi (wat wij organiseren) en van de 16 waren er 13 die een berichtje stuurden of ik aub zuurkool wilde maken. Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn,
SNap ik is best een beste stamppot die je moet maken
Of je bent gewoon een koffie-zwartdrinker.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was je verweg met je gedachten
Ik gewoon alleen met zelfgemaakte puree. Door een passe vite, veel roomboter, melk en vers gemalen peper.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben gek op zuurkool, maar dan volgens de echte Elzas-methode.
Gekookte aardappelen los i.p.v. stamppot, verschillende soorten worst, spek en casselerrib.![]()
[ afbeelding ]
Ja had beter thuis gewerkt eigenlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was je verweg met je gedachten
Dan gewoon deur uitlopen en thuis verder werkenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja had beter thuis gewerkt eigenlijk
Ik ben zelf niet zo gek op stamppot.Behalve dan peen en uien.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik gewoon alleen met zelfgemaakte puree. Door een passe vite, veel roomboter, melk en vers gemalen peper.
Ja is helaas weer uurtje naar huis rijden. Denk dat ik mijn tijd hier maar even uitzitquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gewoon deur uitlopen en thuis verder werken
O dat is niet naast de deur inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja is helaas weer uurtje naar huis rijden. Denk dat ik mijn tijd hier maar even uitzit
Dat is een optie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gewoon deur uitlopen en thuis verder werken
1ste geen idee zal gewoon avg zijn denk ik en de tweede uiteten bij de Griekquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
BTW, wat gaan we eigenlijk eten met de kerst?![]()
[ afbeelding ]
Ja toch, dacht ik ookquote:
Oh dan ga ik ook naar huisquote:
Van mij mag je hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |