Ja maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Lekker smikkelen zoals het hoortquote:
Tuurlijk is die erquote:Op woensdag 13 december 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is er geen zwangere barbie pop
Ik ben tegen de crompouce, voor mij was die hype juist reden om ze niet te proeven, het lijkt me trouwens niets ook.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar![]()
![]()
Hij was zo mooi roze![]()
Mijn zoon moest en zou zo'n ding proberen ,omdat iedereen het er toen over had , dus ik heb er een voor hem gekocht![]()
Voor mij hoeft die onzin niet
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is er geen zwangere barbie pop
Lekker man, ik heb er afgelopen weekend nog één op, zo'n dubbeldekkerding, met een laag pudding en een laag slagroom tussen de koekquote:
Oh dan zoek ik een wat groterequote:Op woensdag 13 december 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
komt er een badeendje uit .. zxie het niet goed
Er zit geen badeend in zo te zienquote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
groter badeendje ... die zijn er in alle maten
ieuw, best creepyquote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit geen badeend in zo te zien
[ afbeelding ]
Jaquote:
jakkes wat leluk ///komt ook gewoon uit de buik ipvquote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ligt ze nou op tompoucen?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
ligt ze nou op tompoucen?
Dat zou wel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik was benieuwd geworden en heb er laatst een geprobeerdquote:Op woensdag 13 december 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar![]()
![]()
Hij was zo mooi roze![]()
Mijn zoon moest en zou zo'n ding proberen ,omdat iedereen het er toen over had , dus ik heb er een voor hem gekocht![]()
Voor mij hoeft die onzin niet
Wat is dit voor horrorquote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marc zocht er naarquote:
Pas maar op, met al dat gelul van tegenwoordig wordt er straks een zwangere Ken op de markt gebracht.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar was men al even bang voorquote:Op woensdag 13 december 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op, met al dat gelul van tegenwoordig wordt er straks een zwangere Ken op de markt gebracht.
Ook wel belachelijk hoe snel men dit als "waar" aanneemt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar was men al even bang voor![]()
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06/10/chech-zwangere-ken/
wat moet dit plaatje verder nog voorstellen? wie ligt er nou buiten met een koelkast?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
Onschuldig meisje onder de vulkaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |