Ja dat vraag ik mij ook altijd afquote:Op woensdag 13 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is gamen altijd direct een verslaving maar is netflix bingewatchen quirky en sociaal geaccepteerd
Heb ik al over geschreven, lees even terugquote:
Oh sorry helemaal overheen gelezen, oepserdepoepsquote:Op woensdag 13 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik al over geschreven, lees even terug
Geen probleem, ik ben alleen bang dat ik anders alle plaatjes verpest.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal overheen gelezen, oepserdepoepssorry
Kun je splitsen met @RipCity ?quote:
wel fijn dat er eens iemand een spontaan leuk gesprek houdt zonder drama. Zoals 98% van echte first dates.quote:
Hij mag d'r hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je splitsen met @:ripcity ?
@MizzezAmy houdt ook van een beetje luchtig. Mag ze je bellen?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
wel fijn dat er eens iemand een spontaan leuk gesprek houdt zonder drama. Zoals 98% van echte first dates.
Neem het in overwegingquote:Op woensdag 13 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je splitsen met @:ripcity ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |