Denk van wel, dit is natuurlijk ook een indicatie van hoe platen zonder enige hypebonus of dab het doen. En 2200-ish is toch vrij dichtbij de lijst, lijkt me.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal het nut hebben om volgend jaar nog steeds op Station To Station te stemmen? Staat net iets te ver weg van de 2000 denk ik he.
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, de zingende ananas
[ afbeelding ]
Ik heb er ook 5 of 6 in de extra 500quote:Op woensdag 13 december 2023 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
Stemplaat nr 4.
Helaas dit jaar niet in de top 2000
eerlijk, zo heb ik me hem nooit voorgesteld. Ik had zo'n basic white guy in mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, de zingende ananas
[ afbeelding ]
Maar er gaat geen Bowie boost meer komen. Dab is ook al verleden tijdquote:Op woensdag 13 december 2023 14:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Denk van wel, dit is natuurlijk ook een indicatie van hoe platen zonder enige hypebonus of dab het doen. En 2200-ish is toch vrij dichtbij de lijst, lijkt me.
Wel fijn dat je ze nu al kan horen, toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 of 6 in de extra 500En een aantal die zelfs de extra 500 niet gehaald hebben
Ik zet ook wel eens zo'n pruik op, ik noem dat puttin' on Duritzquote:Op woensdag 13 december 2023 14:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eerlijk, zo heb ik me hem nooit voorgesteld. Ik had zo'n basic white guy in mijn hoofd.
Er moet broodnodig een post mortem documentaire komen van hem.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar er gaat geen Bowie boost meer komen. Dab is ook al verleden tijd
Terwijl Bowie in januari was gestorven. Kun je nagaan wat er was gebeurd als hij een Shaffytje deed.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is dit een grap, satire?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er moet broodnodig een post mortem documentaire komen van hem.
Hopen op een succesvollere biopic dan. 🤞quote:Op woensdag 13 december 2023 14:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij wilde toch al niet gered worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel fijn dat je ze nu al kan horen, toch?
Bij sommige stemplaten vind ik het jammer dat ze de extra 500 niet gehaald hebben. Daar hoef ik dan eigenlijk niet eens meer op te stemmen, want die gaan het dan toch nooit meer halen. Zo is Maarten van Roozendaal er eentje die het niet gaat redden.
Dat krijg ik als ik dure Latijnse woorden in mijn woordenschat gebruik.quote:
Moonage Daydream nooit gezien? Wel een Show, Don't Tell-docu. Maar wel mateloos interessant met mooie quotes die verwoorden hoe hij dacht en deed.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat krijg ik als ik dure Latijnse woorden in mijn woordenschat gebruik.
Een documentaire van beelden toen die nog leefde bedoelde ik.
nee, nooit van gehoord. Klinkt wel interessant, zal het eens opzoeken.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moonage Daydream nooit gezien? Wel een Show, Don't Tell-docu. Maar wel mateloos interessant met mooie quotes die verwoorden hoe hij dacht en deed.
Zoveel e-mailadressen heb ik niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
2200 is een stem of 80-100 van de lijst af.
In het lokale filmhuis gezien.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moonage Daydream nooit gezien? Wel een Show, Don't Tell-docu. Maar wel mateloos interessant met mooie quotes die verwoorden hoe hij dacht en deed.
Daar is binnen 10 minuten een oplossing voor.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoveel e-mailadressen heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |