Dat zal denk ik minder te zien zijn in de bekendere nummers, vaak zakken dit soort nummers natuurlijk het snelst.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:20 schreef 4-elements het volgende:
De Fleetwood Mac-bonus is na 1 jaar ook weer uitgewerkt. Dit stond vorig jaar plots weer in de lijst op 1651. En nu alweer eruit.
Christine Perfect?quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, nooit van gehoord. Klinkt wel interessant, zal het eens opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]komt goed mien jong, thanks voor de link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Gijs kan er he-le-maal geen klote van, na al die jaren nog steeds denken dat je elk intro precies vol moet lullenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
NEEEE NIET DOOR HET INTRO ABSOLUTE VANDAAL![]()
Intro's vol lullen hoort bij de radio.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
NEEEE NIET DOOR HET INTRO ABSOLUTE VANDAAL![]()
Hij was eigenlijk, zeker tot voor Let's Dance, constant bezig om te innoveren. Daarom verhuisde hij naar Los Angeles, Berlijn omdat hij nieuwe culturen op wilde doen en zijn schrijfwerk wilde veranderen.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
komt goed mien jong, thanks voor de link.
Kan ik me wel in vinden, verschillende plekken op de wereld kunnen verschillende inspiraties opdoen. Waarom ook niet he, zo zie je nog eens wat van de wereld.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk, zeker tot voor Let's Dance, constant bezig om te innoveren. Daarom verhuisde hij naar Los Angeles, Berlijn omdat hij nieuwe culturen op wilde doen en zijn schrijfwerk wilde veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |