Ik geef Waterloo Sunset ook nog maar 2 jaarquote:Op woensdag 13 december 2023 12:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De kinkers
Ik mis You Really Got Me en All Day and all of the Night
Ja, ik vind het al heel wat dat die het nog gehaald heeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:56 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik geef Waterloo Sunset ook nog maar 2 jaar
Die en deze hebben de Evergreen nog als vangnet. YRGM en ADAATN zijn té heavy voor de Evergreen, al hebben ze wel de leeftijdquote:Op woensdag 13 december 2023 12:56 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik geef Waterloo Sunset ook nog maar 2 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij staat You Really Got Me daar wel in, toch? Itt My Generationquote:Op woensdag 13 december 2023 12:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die en deze hebben de Evergreen nog als vangnet. YRGM en ADAATN zijn té heavy voor de Evergreen, al hebben ze wel de leeftijd
quote:Op woensdag 13 december 2023 12:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende uur:Prima uur 2219 wel n opvallende dat ie nog zo dicht op de lijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Hans Spekman dusquote:Op woensdag 13 december 2023 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nee, Dedicated Follower of Fashion is dat.
Het verbaast me meer dat die nooit is binnengekomen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prima uur 2219 wel n opvallende dat ie nog zo dicht op de lijst staat
quote:Op woensdag 13 december 2023 12:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende uur:Dit gaat echt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar
en
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De Groenoordhallen in Leiden, waar Genesis werd weggehoond, zijn ook allang tegen de vlakte voor een nutteloos woonwijckje.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:03 schreef Dagoduck het volgende:
The Kinks, tja, aan alles komt een eind. Tijdens de Top 2000 Quiz zondag op tv wisten de kandidaten niet te benoemen wie het waren.
The Kinks traden ooit hier in Den Helder op, de sporthal waar dat gebeurde gaat waarschijnlijk volgende maand tegen de vlakte.
quote:Phil Collins ontmoet binnenkort de ouders van zijn toekomstige schoonzoon in Leiden. "We zijn daar met Genesis ooit voor het eerst uitgefloten", zegt hij. Phil Collins heeft binnenkort de eerste ontmoeting met de ouders van zijn toekomstige schoonzoon Stefan Buitelaar. Daarbij heeft hij gemengde gevoelens. "Ze wonen in Leiden, de plaats waar we voor het eerst met Genesis zijn uitgefloten", zegt de Engelse zanger tegen Novum Nieuws. "Dat concert zal ik nooit vergeten. Ik heb Stefan wel eens gezegd dat zijn ouders mogelijk bij die show in het publiek hebben gestaan. Ik zal het ze eens vragen."
Genesis gaf in 1982 een concert in de Groenoordhallen in Leiden, ter promotie van het album 'Abacab'. De Britse groep verliet op het album de symfonische rockmuziek, waarmee het in de jaren zeventig beroemd werd, voor meer popgerichte nummers. Dat was iets dat veel oude Genesis-fans indertijd niet echt konden waarderen. "We wilden onze sound verbreden. En ja, 'Abacab' was niet traditioneel Genesis", zegt Collins. "Onze nummers werden die avond met heel veel boegeroep ontvangen. Dat was ons tot op dat moment nog niet eerder overkomen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |