Die zijn op elk moment geoorloofd want Duaquote:Op woensdag 13 december 2023 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zijn die andere nummers gebleven dan? Waar moet ik nu met mijn gifjes heen over twee weken.
Zolang die dame bij "One" maar niet mee doet.quote:
Te weinig écht goede nummers.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:26 schreef MielMonteur het volgende:
Dua heeft het Miley Cyrus-probleem. Te veel hits, en geen echte fanclub zoals T-Swizzle
Dit moet je niet als een positief bekijkenquote:Op woensdag 13 december 2023 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou geen nummer van Dua kunnen opnoemen
Niet? Moet ik mij gaan schamen in een hoekje?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:33 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dit moet je niet als een positief bekijken
Ze waren vorig jaar wel aan het dalen, maar volgens mij niet echt met minder nummersquote:Op woensdag 13 december 2023 10:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben ik het nou of is U2 de laatste jaren ook minder aanwezig in de lijst? Die zaten ook lang in het Queen- en Broes-territorium van 'random albumtracks en vergeten singles die plots op 1742 staan'.
Ik vergeet nooit hoe no line on the horizon opgedrongen werd aan iphone-bezitters en niet verwijderbaar was uit de bibliotheekquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben ik het nou of is U2 de laatste jaren ook minder aanwezig in de lijst? Die zaten ook lang in het Queen- en Broes-territorium van 'random albumtracks en vergeten singles die plots op 1742 staan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |