Reken er eigenlijk wel op dat (bijna) alle U2's gaan stijgen met een Sphere bonus.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben ik het nou of is U2 de laatste jaren ook minder aanwezig in de lijst? Die zaten ook lang in het Queen- en Broes-territorium van 'random albumtracks en vergeten singles die plots op 1742 staan'.
FTFYquote:Op woensdag 13 december 2023 10:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit hoe Songs Of Innocence opgedrongen werd aan iphone-bezitters en niet verwijderbaar was uit de bibliotheek
Mja, en wat er inblijft zijn dan ook echt de geijkte klassiekers, en niet 'late-career top 30-hitje uit 1995'.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar wel aan het dalen, maar volgens mij niet echt met minder nummers
Gloria en when love comes to town zijn volledig overbodig imoquote:
Sterker nog, deze Roxette is gewoon kutquote:Op woensdag 13 december 2023 10:36 schreef MielMonteur het volgende:
Origineel van Metronomy trouwens beter
Ad, dat is toch die man waar Shaggy altijd over zingt?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, de broer van de Man in Black & Decker
Maar welke Nederlander heeft de cash om naar Vegas te gaan? Dan hebben de artiesten die 's zomers in het Goffertpark staan het een stuk makkelijker om bonussen te scoren.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Reken er eigenlijk wel op dat (bijna) alle U2's gaan stijgen met een Sphere bonus.
te laat johquote:Op woensdag 13 december 2023 10:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ad, dat is toch die man waar Shaggy altijd over zingt?
Johnny Cash heeft de laatste jaren wel meer overbodige noteringen gekregenquote:Op woensdag 13 december 2023 10:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hurt is *chefs kiss*, deze is overbodig tbh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |