quote:Op woensdag 13 december 2023 07:07 schreef Tuindier het volgende:
En ik ben ook geen yinni of yinu maar ik doe nu een paar weken aan potten bakken. Gisteren de eerste resultaten mee naar huis genomen en ik ben er zo trots op![]()
. Als fok op mijn mobiel zou werken kreeg je nu een foto. Dat probeer ik straks nog eens.
Veel makkelijker dan naar jezelf kijken natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2023 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat ben je een slappe zak m/v als je zoiets zegt tegen een collega. Bijna medelijdenwaardig. Zo iemand die zelf geen kansen heeft of ziet en daarom een ander die nog wel leeft wat gaat zitten affakkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ugh.
[ Bericht 47% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-12-2023 11:25:28 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat mooi! Hoe heb je dat lichtblauw gedaan aan de bovenkant van dat kommetje?quote:Op woensdag 13 december 2023 08:19 schreef Tuindier het volgende:
Deze drie vind ik het meest geslaagd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb in 5 weken totaal 8 dingen gemaakt/geglazuurd.
Ben nu aan het kijken of het lukt een mooi dunne wanddikte over het hele potje te krijgen.
Gisteren ook nog een potje doorgesneden om eens te kijken hoe het met de wanddikte zit en hoe dat overeenkomt met wat je ziet/voelt.
[ afbeelding ]
quote:Hey vakantievriendje,
Dat is zeker lang geleden zeg!
Leuk om wat van je te horen. Ik heb toevallig afgelopen zomer nog aan je gedacht toen ik naar het Zuiderzeemuseum ging. Ik weet nog dat jij en ik daar met mijn ouders zijn geweest.
Hier is ook alles prima. Gelukkig met jou ook.
Groetjes,
Jeetje, wat worden jullie ineens in het diepe gegooid zegquote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Blues het volgende:
Verder had g aan de ene kant een zalige nacht want samen in ons bedje, rust op de gangniet elke keer iets 'moeten', maar aan de andere kant pijn met omdraaien en onhandig want nachtcatheter die niet goed past aan het bed. Vannacht iets met tape verzinnen.
Verder zijn we samen een uur bezig geweest met de ADL.
Vooral het feit dat na legen van stoma vóór douchen, dat die weer volgelopen was met douchewater was echt niet grappig.![]()
Als we wat meer les krijgen in het afhalen van zakje - dan douchen - nieuw zakje erop is dat de ideaalste manier voor dit.
Maar het is ons gelukt, ik heb een stoel in de douche gezet voor mijn slechte rug om hem zittend te helpen en dan kan hij na het douchen op de badrand zitten. Het is nu ff MacGyveren maar komt goed.
Buurtzorg is er nu.
Fijn voor de rustige nacht. En een zorgorganisatie heeft vast wel ideeën/oplossingen voor het nachtcatheter, misschien hen even vragen?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Blues het volgende:
Verder had g aan de ene kant een zalige nacht want samen in ons bedje, rust op de gangniet elke keer iets 'moeten', maar aan de andere kant pijn met omdraaien en onhandig want nachtcatheter die niet goed past aan het bed. Vannacht iets met tape verzinnen.
Vooral het feit dat na legen van stoma vóór douchen, dat die weer volgelopen was met douchewater was echt niet grappig.![]()
Als we wat meer les krijgen in het afhalen van zakje - dan douchen - nieuw zakje erop is dat de ideaalste manier voor dit.
Maar het is ons gelukt, ik heb een stoel in de douche gezet voor mijn slechte rug om hem zittend te helpen en dan kan hij na het douchen op de badrand zitten. Het is nu ff MacGyveren maar komt goed.
Buurtzorg is er nu.
quote:Op woensdag 13 december 2023 09:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over slappe zakken gesproken, ik moet even stoom afblazen
Krijg net een mailtje van een soort-van collega (ik werk er niet rechtstreeks mee).
Hij meldt dat hij, na een moeilijke periode, nu een jaar vrijaf neemt om 'zijn zielsverlangen te volgen'.
In het bericht staan ook termen als liefdevol, energetisch, veiligheid. Kan ik in een werksetting tot op zekere hoogte iets mee.
Ugh.
Geniaal van je om geen vraag terug te stellen/niks open te houden. Zo hoop je dat ie nu z'n digitale smoel houdt?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de vakantieliefde die me vorige week een diepzinnig mailtje stuurde maar eens teruggemaild. Ietsje minder nietszeggend dan zijn mail maar nog steeds lekker oppervlakkig
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Geniaal van je om geen vraag terug te stellen/niks open te houden. Zo hoop je dat ie nu z'n digitale smoel houdt?
quote:Super dat alles goed met je gaat zag dat je een eigen bedrijf heb wel toevallig we werken in dezelfde branche
Lijkt me een keer leuk om eens wat af te spreken eens over vroeger te kletsen *telefoonnummer*
Dit is wat je hem écht hebt gestuurd?quote:
En dit was waarom ik niet alleen stond te juichen bij je bericht dat hij thuiskwam (en wat jij volgens mij ook wel zo'n beetje had bedacht).quote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Blues het volgende:
Buurtzorg is er nu.
Is dit van hem of van jou?quote:
Dat is wat ik net terugkreeg op mijn neutrale mail zonder vragenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dit van hem of van jou?
Indien van hem: klinkt als een MLM schemeHij wil je wat verkopen!
Nogal ja. Hij was wel verschrikkelijk knap op zijn 16equote:Op woensdag 13 december 2023 11:38 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik knap echt enorm af op het gebrek aan interpunctie
Is er nog niet een persvoorstelling van een nieuw type trein ergens deze weekquote:Op woensdag 13 december 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Man wat weer een toestanden allemaal. Gelukkig hoef ik alleen maar een weekje koud te douchen tot de spullenboel gefikst is
nee dat was volgende week.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is er nog niet een persvoorstelling van een nieuw type trein ergens deze week
Dit weekend zat het sowieso al nachtje in een hotel toch?
Dat lijkt me evident. LS kan interpunctiequote:Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dit van hem of van jou?
Indien van hem: klinkt als een MLM schemeHij wil je wat verkopen!
Multilevel Marketing. Piramidespel.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:43 schreef AnneX het volgende:
MLM wasdâ? # nitwit
Wat dubbel voor Blues & golfer: deels rustig en dan klooien met spullen.
Lekker, dat ‘wij’ onze eigen buurtzuster hebben voor tips.
Hoera voor Cat-astrophe.
Onsexy is echt het juiste woord. Ik dacht altijd met warme herinneringen aan hem terug. Maar nu blijkt hij gewoon een van de vele sukkels van destijds te zijn, waarvan ik me nu echt niet meer kan voorstellen dat ik hem ook maar een zoen gunde.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. LS kan interpunctie![]()
Hij schrijft echt alsof ie 10 is. Wat onsexy
Een oud collega van mij was voor een mlm gevallen en dat werd echt een soort verslaafde die je een fiets probeert te verkopen achter het station, onwijs sneu en zonder dat ze het zelf door hadquote:Op woensdag 13 december 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wat ik net terugkreeg op mijn neutrale mail zonder vragenBinnen een half uur, terwijl ik er 10 dagen over deed om te antwoorden.
MLM waarschijnlijk ja
Dat is een soort aquarel glazuur waarmee je een beetje kunt schilderen. Erg leuk spul, ga ik bij de volgende batch nog wat meer mee experimenteren.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat mooi! Hoe heb je dat lichtblauw gedaan aan de bovenkant van dat kommetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man Man Man toestanden![]()
En nu dan?! Mijn pubercrush (en die van veel andere meiden...) is opgegroeid tot een financial accountant met een vreselijke plofkopquote:Op woensdag 13 december 2023 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nogal ja. Hij was wel verschrikkelijk knap op zijn 16e
😎quote:Op woensdag 13 december 2023 12:08 schreef golfer het volgende:
LIEVE CUL SC!ers!
Ik heb verder niks gelezen, maar breek hier even kort in om jullie allemaal heel hartelijk te bedanken voor de onverwachte en lieve 'Welkom thuis-kaart' die ik zojuist van jullie ontvangen heb.
Wat een leuke verrassing!![]()
![]()
![]()
#benhierweerweg
atste foto die ik van mijn pubercrush zag was een lange man met een (onverzorgde) baard tot op z’n buik. Was een soort kluizenaar geworden hoorde ik. Blij dat er toen een behoorlijke afstand was, zie mezelf niet met een kluizenaarquote:Op woensdag 13 december 2023 12:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En nu dan?! Mijn pubercrush (en die van veel andere meiden...) is opgegroeid tot een financial accountant met een vreselijke plofkop. Toch jammer.
Kluizenaar is ook niet echt aantrekkelijk iddquote:Op woensdag 13 december 2023 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
La
[..]
atste foto die ik van mijn pubercrush zag was een lange man met een (onverzorgde) baard tot op z’n buik. Was een soort kluizenaar geworden hoorde ik. Blij dat er toen een behoorlijke afstand was, zie mezelf niet met een kluizenaar
quote:Op woensdag 13 december 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
@:cat-astrophe dank voor tip van emmer, ik zet er meteen eentje boven neer.Ah ja, ziekenhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man Man Man toestanden![]()
Mijn achterbak ligt niet voor niks vol met diverse materialen die cliënten aan ons doneren. Heb je in ieder geval iets om aan te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had het wel gezien maar ik bén al zo assertiefquote:Op woensdag 13 december 2023 12:10 schreef AnneX het volgende:
Nou ja. @:Blues wordt de man naar huis ‘gestuurd’ met poep onder het verband op de operatiewond.
Zo is hetquote:Op woensdag 13 december 2023 12:26 schreef Blues het volgende:
Gelukkig hebben we een voortvarende kortdate @:cat-astrophe wijkvpk
Je hebt je eerste (flauw)valler op een uitje met mij al meegemaaktquote:Op woensdag 13 december 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Daar durf ik wel een dagje mee naar de kerstmarkt
ja je trekt wel een beetje halfjes aan hequote:Op woensdag 13 december 2023 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt je eerste (flauw)valler op een uitje met mij al meegemaakt
Ik heb een periode van anderhalf jaar gehad waarbij zowat elk uitstapje met collega’s inhield dat ik een willekeurige flauwvaller van straat moest oprapen. Keertje 112 laten bellen voor iemand die vol in een epileptische aanval ging en daar niet uit leek te komen. Zou er bijna kluizenaar van wordenquote:Op woensdag 13 december 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je trekt wel een beetje halfjes aan he
Oeh dat lijkt me ook doodeng om mee te makenquote:Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed gisteren flauwvallendat was ook wel even schrik.
Gekke babyquote:Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed gisteren flauwvallendat was ook wel even schrik.
Engquote:Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed gisteren flauwvallendat was ook wel even schrikken.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurstelend ja. Dan was ik er verder wel gauw klaar mee ook eigenlijk. Of moet er nog over gedebatteerd worden nog verder?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:52 schreef Tele6 het volgende:
Och, balen @:vlindertje89 wat rottig dat diegene het zo verdraait.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 niks van aantrekken hoor, dat soort opmerkingen. Of het nou jaloers of dom of wat dan ook is: jij hebt een superleuke baan waar ze jou graag willen hebben tegen een vet salaris. Ik zie alleen maar pluspunten
@:Blues het wordt jullie niet makkelijk gemaakt zo. Gelukkig een fijne wijkvpk en nog wat extra tips van Cat!
@:Cat-astrophe jouw spoiler heb ik gemist. Maar het klinkt op basis van reacties als een eikel.
@:Tuindier super mooi gemaakt zeg!
@:Clubsoda ooh dat lijkt me ook schrikken zeg!
Ik kreeg net een mailtje waar ik toch een beetje sip van werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek je het aan of zoquote:Op woensdag 13 december 2023 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb een periode van anderhalf jaar gehad waarbij zowat elk uitstapje met collega’s inhield dat ik een willekeurige flauwvaller van straat moest oprapen. Keertje 112 laten bellen voor iemand die vol in een epileptische aanval ging en daar niet uit leek te komen. Zou er bijna kluizenaar van worden![]()
Gelukkig leek mijn kantoorbaan wel veilig… tot de buren mij kwamen halen: iemand was van de trap gedonderd.
Altijd feestje met mij erbij
En nu?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
De laatste tijd is het weer rustig op dat front *afklopt*quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teleurstelend ja. Dan was ik er verder wel gauw klaar mee ook eigenlijk. Of moet er nog over gedebatteerd worden nog verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]Jezus. GEDOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
[..]Energie- en tijdslurper… voor alle betrokkenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ken je van die geiten die omvallen als ze heel erg schrikken? Zoietsquote:
[..]My godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jakkes! De eerste keer schrik je je wel het leplazarus. Hoe lang duurde het voor hij weer bijkwam?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ken je van die geiten die omvallen als ze heel erg schrikken? Zoiets![]()
Sommige jonge kinderen hebben dat blijkbaar, dat ze bij pijn en/of schrik opeens een bloeddrukdaling krijgen en dan wegraken. Hij viel om vanuit staan (niet hard), huilde, ik tilde hem op en toen was hij weg. Helemaal slap, ogen wegdraaien. Heel griezelig. Je moet ze dan neerleggen want juist door het optillen zakt het bloed naar beneden. Hij kwam gelukkig weer snel bij. Met wat logisch redeneren en overleggen met mijn moeder en googlen kwamen we erop uit wat het is.
Dus nu even niets @:Blues . Niet direct optillen bij vallen en in de gaten houden of het niet heel vaak gaat gebeuren.
In mijn hoofd uren natuurlijk, maar het zal in de praktijk een halve minuut geduurd hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jakkes! De eerste keer schrik je je wel het leplazarus. Hoe lang duurde het voor hij weer bijkwam?
[..]Oh en het kost allemaal zoveel tijd en energie dit soort ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die de student in kwestie veel beter zou kunnen stekken in het oplossen van de issues die ervoor zorgen dat het zo ver komt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |