abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2023 @ 04:09:06 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211601179
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211601264
Wat Yinny zei Tele :Y
Goeie kandidaten zijn schaars en hebben veel opties, dus is het idd zaak om iemand snel te laten weten dat je 'm wil hebben.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 13 december 2023 @ 07:00:29 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211601304
Goedemorgen! c_/

@Tele6 Laat je hoofd niet hangen naar een paar figuren die je iets misgunnen, vaak ook nog eens wegens jaloezie of eigenbelang.
Spalk je rechter middelvinger en laat die aan hen zien… ;)
pi_211601310
Maar wat ben je een slappe zak m/v als je zoiets zegt tegen een collega. Bijna medelijdenwaardig. Zo iemand die zelf geen kansen heeft of ziet en daarom een ander die nog wel leeft wat gaat zitten affakkelen :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211601312
@Tele6 bij ons bij de small group training hebben ze vaak op het einde een circuitje dat je zo vaak mogelijk herhaalt. Ik doe het dan 3 keer in, en iemand anders misschien 5. Bij andere oefeningen de optie om meer/minder gewicht te pakken, en er is iemand die tussendoor altijd zichzelf gaat optrekken, als normale mensen rust houden tussen sets.

Zou er ook genoeg animo zijn voor een wekelijks gevorderden groepje? Als ze zich eens in de week echt kan uitleven, zijn die andere trainingen misschien goed genoeg, als hersteltraining ofzo?
pi_211601329
En ik ben ook geen yinni of yinu maar ik doe nu een paar weken aan potten bakken. Gisteren de eerste resultaten mee naar huis genomen en ik ben er zo trots op :D O+. Als fok op mijn mobiel zou werken kreeg je nu een foto. Dat probeer ik straks nog eens.
pi_211601334
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 07:07 schreef Tuindier het volgende:
En ik ben ook geen yinni of yinu maar ik doe nu een paar weken aan potten bakken. Gisteren de eerste resultaten mee naar huis genomen en ik ben er zo trots op :D O+. Als fok op mijn mobiel zou werken kreeg je nu een foto. Dat probeer ik straks nog eens.
:o
Fotos op fok zetten via een laptop?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 13 december 2023 @ 07:18:36 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211601380
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat ben je een slappe zak m/v als je zoiets zegt tegen een collega. Bijna medelijdenwaardig. Zo iemand die zelf geen kansen heeft of ziet en daarom een ander die nog wel leeft wat gaat zitten affakkelen :'(
Veel makkelijker dan naar jezelf kijken natuurlijk

En kansloos, maar zulke mensen zijn de ergernis en energie niet waard. Laat ze lekker in hun zuurheid wegteren.

Tele gaat lekker naar nieuwe toffere oorden ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211601451
Goedemorgen!
't Is weer warm buiten.
Maar ik heb nog een foto van een berijpte paddestoel liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211601465
@Tele6 iedereen doet met de wod mee, al dan niet aangepast op eigen kunnen, maar dat is vaak een gewicht of reps ding. Wil je je eigen schema volgen? Dan pak je lekker een open uur. Aju.

Tevens goeiemorgen. Vroeg
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211601472
Oh en je bijna ex-collega is een jaloerse natte tosti, Tele.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211601533
Hey, @Tele6 wij laten eigenlijk altijd dezelfde dag nog weten of we iemand aannemen en soms is het duidelijk, maar soms hebben we dan eerst een mooie discussie over de voors en tegens van de kandidaten. En één keer hebben we niemand aangenomen; dus als niemand passend was dan gewoon weer de vacature uitzetten.

En sommige mensen zijn gewoon gemeen. Daar kan jij je niets bij voorstellen omdat dat zover van je afligt. En dat is echt super mooi eigenlijk O+

Goedemorgen. Ik heb al 7 mannen goedemorgen gewenst in mijn huis. En ik weet er van 2 maar de naam. Eén is Jross.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211601566
Tele's collega kan ook gewoon een domme troel (m/v) zijn, of een flapuit. In elk geval, er hoeft geen enkele kwaadaardige of jaloerse intentie achter een akelige opmerking te zitten.

En het is in elk geval aardiger voor je *eigen* metale toestand om de collega-met-kutopmerking te zien als dom en onhandig, dan als een jaloerse gemene trol.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211601580
Deze drie vind ik het meest geslaagd:

Ik heb in 5 weken totaal 8 dingen gemaakt/geglazuurd.
Ben nu aan het kijken of het lukt een mooi dunne wanddikte over het hele potje te krijgen.

Gisteren ook nog een potje doorgesneden om eens te kijken hoe het met de wanddikte zit en hoe dat overeenkomt met wat je ziet/voelt.

pi_211601962
Mogge!

Wat een vreemde opmerking van die collega @tele6. Ik dacht meer dat ze dachten “die Teke moeten we hebben, snel een aanbod doen”. Bij mijn laatste (ok, niet zo succesvolle) baan had ik dinsdagmiddag sollicitatiegesprek, woensdagochtend telefoon of ik donderdag een dag wilde meelopen.
Zo snel een besluit is voor iedereen fijn, snel duidelijkheid en zijn hoeven ook niet meer te zoeken maar verheugen op jouw komst.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211601978
Wat een leuke bakjes @Tuindier Vooral dat “bolletje”, zo knap om dat zo mooi rond en bijna dicht te krijgen
pi_211602098
Domme mensen en slappe zakken vind je overal. Niks van aantrekken @Tele6 !
Wat hadden ze anders gewild? Dat jij rustig bleef afwachten tot het februari was, waarna je weg moest omdat je contact niet verlengd wordt en je dan thuis ging zitten, in afwachting van een andere baan die hun goedkeuring wel kan wegdragen?

Lekkere luie januari maand van maken, en vanaf februari genieten van een vetter salaris en nieuwe uitdaging ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211602144
Soms is het gewoon direct duidelijk dat je iemand graag wil hebben :Y. Dan is er een klik en dan is het niet nodig om er langer over na te denken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211602201
Over slappe zakken gesproken, ik moet even stoom afblazen :r

Krijg net een mailtje van een soort-van collega (ik werk er niet rechtstreeks mee).
Hij meldt dat hij, na een moeilijke periode, nu een jaar vrijaf neemt om 'zijn zielsverlangen te volgen'.
In het bericht staan ook termen als liefdevol, energetisch, veiligheid. Kan ik in een werksetting tot op zekere hoogte iets mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh.

[ Bericht 47% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-12-2023 11:25:28 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211602343
ik begin langzaamaan ook in een depressie te geraken van dit weer
pi_211602349
Hier en daar ging iets mis met de collegiale collega van Tele6.
En de casus in de spoiler van Cat: idem.

Voor Tele6 waren er al heel wat terechte opmerkingen. Niks aan toe te voegen.
Voor Cat: geen woorden voor.

Ook goeiemorgen!

De potjes van Tuindier zijn interessanter. B-)

Straks Bieb en andere spannende zaken. 😇
Een foto voor het rijbewijs! Belachelijk, want niemand ziet het in de portemonnee.
pi_211602386
tja ik zou me er niet teveel van aantrekken @Tele6
pi_211602537
Wat een verhaal @Cat-astrophe , inderdaad dat arme kind maar ook de moeder want die moet dat natuurlijk uitleggen en proberen om toch een band tussen vader en kind te behouden
pi_211602552
even je kind een jaar in de steek laten? ja dat snap ik ook niet. maja misschien is hij wel echt depressief
kan daar van hieruit geen oordeel over vellen
pi_211602782
Bijgelezen en ik vind iets van de coll van Tele en de man van coll van Cat. }:|

Goede nieuws is dat @Tele6 contract gaat tekenen *G* Postitiviknuffelllllllll geeft *G*
pi_211603043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 08:19 schreef Tuindier het volgende:
Deze drie vind ik het meest geslaagd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb in 5 weken totaal 8 dingen gemaakt/geglazuurd.
Ben nu aan het kijken of het lukt een mooi dunne wanddikte over het hele potje te krijgen.

Gisteren ook nog een potje doorgesneden om eens te kijken hoe het met de wanddikte zit en hoe dat overeenkomt met wat je ziet/voelt.

[ afbeelding ]
Wat mooi! Hoe heb je dat lichtblauw gedaan aan de bovenkant van dat kommetje? O+
pi_211603055
Verder had g aan de ene kant een zalige nacht want samen in ons bedje, rust op de gang :D niet elke keer iets 'moeten', maar aan de andere kant pijn met omdraaien en onhandig want nachtcatheter die niet goed past aan het bed. Vannacht iets met tape verzinnen.

Verder zijn we samen een uur bezig geweest met de ADL.
Vooral het feit dat na legen van stoma vóór douchen, dat die weer volgelopen was met douchewater was echt niet grappig. :|W
Als we wat meer les krijgen in het afhalen van zakje - dan douchen - nieuw zakje erop is dat de ideaalste manier voor dit.
Maar het is ons gelukt, ik heb een stoel in de douche gezet voor mijn slechte rug om hem zittend te helpen en dan kan hij na het douchen op de badrand zitten. Het is nu ff MacGyveren maar komt goed.

Buurtzorg is er nu.
pi_211603157
Ik heb de vakantieliefde die me vorige week een diepzinnig mailtje stuurde maar eens teruggemaild. Ietsje minder nietszeggend dan zijn mail maar nog steeds lekker oppervlakkig :')

quote:
Hey vakantievriendje,

Dat is zeker lang geleden zeg!

Leuk om wat van je te horen. Ik heb toevallig afgelopen zomer nog aan je gedacht toen ik naar het Zuiderzeemuseum ging. Ik weet nog dat jij en ik daar met mijn ouders zijn geweest.

Hier is ook alles prima. Gelukkig met jou ook.

Groetjes,
:')
Spoilers!
pi_211603168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Blues het volgende:
Verder had g aan de ene kant een zalige nacht want samen in ons bedje, rust op de gang :D niet elke keer iets 'moeten', maar aan de andere kant pijn met omdraaien en onhandig want nachtcatheter die niet goed past aan het bed. Vannacht iets met tape verzinnen.

Vooral het feit dat na legen van stoma vóór douchen, dat die weer volgelopen was met douchewater was echt niet grappig. :|W
Als we wat meer les krijgen in het afhalen van zakje - dan douchen - nieuw zakje erop is dat de ideaalste manier voor dit.
Maar het is ons gelukt, ik heb een stoel in de douche gezet voor mijn slechte rug om hem zittend te helpen en dan kan hij na het douchen op de badrand zitten. Het is nu ff MacGyveren maar komt goed.

Buurtzorg is er nu.
Jeetje, wat worden jullie ineens in het diepe gegooid zeg :{
Spoilers!
pi_211603184
quote:

Buurtzorg is er nu.
Fijn voor de rustige nacht. En een zorgorganisatie heeft vast wel ideeën/oplossingen voor het nachtcatheter, misschien hen even vragen?
En wat een gedoe met dat zakje, dat heeft wat handigheid nodig al is het hopelijk niet te lang nodig.
pi_211603194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 09:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over slappe zakken gesproken, ik moet even stoom afblazen :r

Krijg net een mailtje van een soort-van collega (ik werk er niet rechtstreeks mee).
Hij meldt dat hij, na een moeilijke periode, nu een jaar vrijaf neemt om 'zijn zielsverlangen te volgen'.
In het bericht staan ook termen als liefdevol, energetisch, veiligheid. Kan ik in een werksetting tot op zekere hoogte iets mee.

Ugh.
:{ Dat je na een flinke depressie gaat nadenken over hoe je je leven anders wil/moet indelen (die depressie komt meestal niet zomaar uit de lucht vallen) is begrijpelijk. Maar dit is wel een ander uiterste. Vreselijk egoïstisch en idd wederom een kind dat er de dupe van is. Zie dat maar eens uit te leggen als moeder ;(.

Een goede vriendin is ook onlangs gescheiden en dan komen er ineens kanten boven van die ex die niemand ooit had verwacht. En zij moet ook alle zeilen bijzetten om ervoor te zorgen dat de kinderen toch een veilige band met hun vader kunnen opbouwen, maar gaat er zelf haast aan onderdoor.

Vriend en ik zeggen ook wel eens tegen elkaar: ik kan me niet voorstellen dat wij er zo'n puinhoop van zouden maken als we uit elkaar gaan. Je hebt toch samen de verantwoordelijkheid voor de kinderen, je hebt er ooit ook samen uit liefde voor elkaar voor gekozen. Maar ja, je weet het blijkbaar nooit...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 13 december 2023 @ 11:14:00 #32
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211603265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de vakantieliefde die me vorige week een diepzinnig mailtje stuurde maar eens teruggemaild. Ietsje minder nietszeggend dan zijn mail maar nog steeds lekker oppervlakkig :')
[..]
:')
Geniaal van je om geen vraag terug te stellen/niks open te houden. Zo hoop je dat ie nu z'n digitale smoel houdt? ;)
pi_211603322

[ Bericht 100% gewijzigd door Clubsoda op 13-12-2023 11:48:36 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211603487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:14 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Geniaal van je om geen vraag terug te stellen/niks open te houden. Zo hoop je dat ie nu z'n digitale smoel houdt? ;)
8-)
Spoilers!
pi_211603508
.....
Spoilers!
pi_211603514
quote:
Super dat alles goed met je gaat zag dat je een eigen bedrijf heb wel toevallig we werken in dezelfde branche
Lijkt me een keer leuk om eens wat af te spreken eens over vroeger te kletsen *telefoonnummer*
Spoilers!
pi_211603547
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit is wat je hem écht hebt gestuurd? O-)
pi_211603553
quote:

Buurtzorg is er nu.
En dit was waarom ik niet alleen stond te juichen bij je bericht dat hij thuiskwam (en wat jij volgens mij ook wel zo'n beetje had bedacht).
Het is gedoe en uitgezoek en fijn dat jullie wel voldoende ondersteuning lijken te hebben die je aan het jasje kunt trekken. En thuis slaapt uiteraard het best.

Wat is het probleem met de nachtzak? Houder past niet aan het bed? Iets anders?

Pro-tip: zet een emmer naast het bed en hang daar de zak in. Bij een eventuele lekkage door lekkende koppeling of kraantje wat verkeerd staat ga je me dankbaar zijn.
pi_211603563
quote:

[..]

Is dit van hem of van jou?
Indien van hem: klinkt als een MLM scheme :D Hij wil je wat verkopen!
pi_211603595
Man wat weer een toestanden allemaal. Gelukkig hoef ik alleen maar een weekje koud te douchen tot de spullenboel gefikst is :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 december 2023 @ 11:38:16 #41
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211603602
quote:

[..]

Ik knap echt enorm af op het gebrek aan interpunctie :D
pi_211603605
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat is wat ik net terugkreeg op mijn neutrale mail zonder vragen :') Binnen een half uur, terwijl ik er 10 dagen over deed om te antwoorden.

MLM waarschijnlijk ja :D
Spoilers!
pi_211603654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:38 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik knap echt enorm af op het gebrek aan interpunctie :D
Nogal ja. Hij was wel verschrikkelijk knap op zijn 16e :9
Spoilers!
pi_211603680
MLM wasdâ? # nitwit

Wat dubbel voor Blues & golfer: deels rustig en dan klooien met spullen.
Lekker, dat ‘wij’ onze eigen buurtzuster hebben voor tips.
Hoera voor Cat-astrophe. w/
  Moderator woensdag 13 december 2023 @ 11:43:33 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211603685
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Man wat weer een toestanden allemaal. Gelukkig hoef ik alleen maar een weekje koud te douchen tot de spullenboel gefikst is :)
Is er nog niet een persvoorstelling van een nieuw type trein ergens deze week :+

Dit weekend zat het sowieso al nachtje in een hotel toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211603698
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is er nog niet een persvoorstelling van een nieuw type trein ergens deze week :+

Dit weekend zat het sowieso al nachtje in een hotel toch?
nee dat was volgende week.
pi_211603771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat lijkt me evident. LS kan interpunctie :{w

Hij schrijft echt alsof ie 10 is. Wat onsexy :N
pi_211603792
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:43 schreef AnneX het volgende:
MLM wasdâ? # nitwit

Wat dubbel voor Blues & golfer: deels rustig en dan klooien met spullen.
Lekker, dat ‘wij’ onze eigen buurtzuster hebben voor tips.
Hoera voor Cat-astrophe. w/
Multilevel Marketing. Piramidespel.
pi_211603860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat lijkt me evident. LS kan interpunctie :{w

Hij schrijft echt alsof ie 10 is. Wat onsexy :N
Onsexy is echt het juiste woord. Ik dacht altijd met warme herinneringen aan hem terug. Maar nu blijkt hij gewoon een van de vele sukkels van destijds te zijn, waarvan ik me nu echt niet meer kan voorstellen dat ik hem ook maar een zoen gunde.

Wat een deceptie.
Spoilers!
pi_211603904
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is wat ik net terugkreeg op mijn neutrale mail zonder vragen :') Binnen een half uur, terwijl ik er 10 dagen over deed om te antwoorden.

MLM waarschijnlijk ja :D
Een oud collega van mij was voor een mlm gevallen en dat werd echt een soort verslaafde die je een fiets probeert te verkopen achter het station, onwijs sneu en zonder dat ze het zelf door had :{

Maar Herbalife waarschijnlijk in dit geval.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211603907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat mooi! Hoe heb je dat lichtblauw gedaan aan de bovenkant van dat kommetje? O+
Dat is een soort aquarel glazuur waarmee je een beetje kunt schilderen. Erg leuk spul, ga ik bij de volgende batch nog wat meer mee experimenteren.
pi_211604030
@Cat-astrophe dank voor tip van emmer, ik zet er meteen eentje boven neer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man Man Man toestanden :P
  woensdag 13 december 2023 @ 12:05:50 #53
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211604036
Jezus, wat een gedoe allemaal. Alsof het nog niet ingewikkeld genoeg is als alles wél goed wordt geregeld :X
pi_211604041
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nogal ja. Hij was wel verschrikkelijk knap op zijn 16e :9
En nu dan?! Mijn pubercrush (en die van veel andere meiden...) is opgegroeid tot een financial accountant met een vreselijke plofkop :X. Toch jammer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 13 december 2023 @ 12:08:33 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211604062
LIEVE CUL SC!ers!

Ik heb verder niks gelezen, maar breek hier even kort in om jullie allemaal heel hartelijk te bedanken voor de onverwachte en lieve 'Welkom thuis-kaart' die ik zojuist van jullie ontvangen heb.
Wat een leuke verrassing! :* :* :*

#benhierweerweg
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211604080
Nou ja. @Blues wordt de man naar huis ‘gestuurd’ met poep onder het verband op de operatiewond. 8)7
pi_211604096
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:08 schreef golfer het volgende:
LIEVE CUL SC!ers!

Ik heb verder niks gelezen, maar breek hier even kort in om jullie allemaal heel hartelijk te bedanken voor de onverwachte en lieve 'Welkom thuis-kaart' die ik zojuist van jullie ontvangen heb.
Wat een leuke verrassing! :* :* :*

#benhierweerweg
😎
pi_211604160
La
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]
En nu dan?! Mijn pubercrush (en die van veel andere meiden...) is opgegroeid tot een financial accountant met een vreselijke plofkop :X. Toch jammer.
atste foto die ik van mijn pubercrush zag was een lange man met een (onverzorgde) baard tot op z’n buik. Was een soort kluizenaar geworden hoorde ik. Blij dat er toen een behoorlijke afstand was, zie mezelf niet met een kluizenaar :D
pi_211604210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
La
[..]
atste foto die ik van mijn pubercrush zag was een lange man met een (onverzorgde) baard tot op z’n buik. Was een soort kluizenaar geworden hoorde ik. Blij dat er toen een behoorlijke afstand was, zie mezelf niet met een kluizenaar :D
Kluizenaar is ook niet echt aantrekkelijk idd _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211604269
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
@:cat-astrophe dank voor tip van emmer, ik zet er meteen eentje boven neer.
SPOILER
Man Man Man toestanden :P
Ah ja, ziekenhuizen :')

Mijn achterbak ligt niet voor niks vol met diverse materialen die cliënten aan ons doneren. Heb je in ieder geval iets om aan te pakken.
SPOILER
pi_211604281
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:10 schreef AnneX het volgende:
Nou ja. @:Blues wordt de man naar huis ‘gestuurd’ met poep onder het verband op de operatiewond. 8)7
Ik had het wel gezien maar ik bén al zo assertief :') En ga uit van de kundigheid van de vpk's.
Gelukkig hebben we een voortvarende kortdate @Cat-astrophe wijkvpk _O_
pi_211604435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:26 schreef Blues het volgende:
Gelukkig hebben we een voortvarende kortdate @:cat-astrophe wijkvpk _O_
Zo is het *O*

Daar durf ik wel een dagje mee naar de kerstmarkt :P
pi_211604480
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zo is het *O*

Daar durf ik wel een dagje mee naar de kerstmarkt :P
Je hebt je eerste (flauw)valler op een uitje met mij al meegemaakt _O-
pi_211604489
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt je eerste (flauw)valler op een uitje met mij al meegemaakt _O-
ja je trekt wel een beetje halfjes aan he :+
pi_211604555
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja je trekt wel een beetje halfjes aan he :+
Ik heb een periode van anderhalf jaar gehad waarbij zowat elk uitstapje met collega’s inhield dat ik een willekeurige flauwvaller van straat moest oprapen. Keertje 112 laten bellen voor iemand die vol in een epileptische aanval ging en daar niet uit leek te komen. Zou er bijna kluizenaar van worden :')

Gelukkig leek mijn kantoorbaan wel veilig… tot de buren mij kwamen halen: iemand was van de trap gedonderd.

Altijd feestje met mij erbij *O*
pi_211604724
Over flauwvallen gesproken, hoe is het op dat vlak met @MadMaster?
Spoilers!
pi_211604756
Mijn baby deed gisteren flauwvallen :o dat was ook wel even schrikken.
pi_211604773
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed gisteren flauwvallen :o dat was ook wel even schrik.
Oeh dat lijkt me ook doodeng om mee te maken
pi_211604785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed gisteren flauwvallen :o dat was ook wel even schrik.
Gekke baby :o
pi_211604825
Drinkyoghurt met kaneel :N

Snuggle safe op de grond voor warme voetjes op thuiswerkdagen (nu er toch geen kittens zijn die hem nodig hebben) :Y

Tot zover uw dagelijkse produkten reviews.
pi_211605275
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Eng :o. What happened?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211605330
quote:
:o
Spoilers!
pi_211605342
@Tele6 niks van aantrekken hoor, dat soort opmerkingen. Of het nou jaloers of dom of wat dan ook is: jij hebt een superleuke baan waar ze jou graag willen hebben tegen een vet salaris. Ik zie alleen maar pluspunten :)

@Blues het wordt jullie niet makkelijk gemaakt zo. Gelukkig een fijne wijkvpk en nog wat extra tips van Cat!

@Cat-astrophe jouw spoiler heb ik gemist. Maar het klinkt op basis van reacties als een eikel.

@Tuindier super mooi gemaakt zeg!

@Clubsoda ooh dat lijkt me ook schrikken zeg!

Ik kreeg net een mailtje waar ik toch een beetje sip van werd.
SPOILER
pi_211605372
Och, balen @vlindertje89 wat rottig dat diegene het zo verdraait.
pi_211605390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:52 schreef Tele6 het volgende:
Och, balen @:vlindertje89 wat rottig dat diegene het zo verdraait.
Teleurstelend ja. Dan was ik er verder wel gauw klaar mee ook eigenlijk. Of moet er nog over gedebatteerd worden nog verder? :?
pi_211605399
Nou ja 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 wat lievvvvv, ook nog een prachtige bos blommen :o O+ O+ O+
Heel erg bedankt van @golfer en mij :* :* :*
pi_211605406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 niks van aantrekken hoor, dat soort opmerkingen. Of het nou jaloers of dom of wat dan ook is: jij hebt een superleuke baan waar ze jou graag willen hebben tegen een vet salaris. Ik zie alleen maar pluspunten :)

@:Blues het wordt jullie niet makkelijk gemaakt zo. Gelukkig een fijne wijkvpk en nog wat extra tips van Cat!

@:Cat-astrophe jouw spoiler heb ik gemist. Maar het klinkt op basis van reacties als een eikel.

@:Tuindier super mooi gemaakt zeg!

@:Clubsoda ooh dat lijkt me ook schrikken zeg!

Ik kreeg net een mailtje waar ik toch een beetje sip van werd.
SPOILER
SPOILER
pi_211605468
Wat een rotsituatie voor jullie @vlindertje89 en @tuindier. Bij verdraaiingen vraag ik me ook nog eens af of het aan mij ligt. Had gisteren ook zo’n situatie, na een verwijt van iemand zaten we ook nog met taal/cultuur probleem. Gelukkig staat bij ons alles (hoe onzinnig ook) in het dossier. In dit geval twijfelde ik niet aan mezelf, ik had echt geen woonruimte toegezegd 😂
pi_211605509
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb een periode van anderhalf jaar gehad waarbij zowat elk uitstapje met collega’s inhield dat ik een willekeurige flauwvaller van straat moest oprapen. Keertje 112 laten bellen voor iemand die vol in een epileptische aanval ging en daar niet uit leek te komen. Zou er bijna kluizenaar van worden :')

Gelukkig leek mijn kantoorbaan wel veilig… tot de buren mij kwamen halen: iemand was van de trap gedonderd.

Altijd feestje met mij erbij *O*
Trek je het aan of zo :o
pi_211605511
quote:
En nu? :o :{
pi_211605629
Nou vlinder tuindier en kaat, ik heb ook wel wat herinneringen en ervaringen met hoe anders mensen in de breedste zin van het woord (mensen... :P ) dingen anders interpreteren, zien of gevoeld hebben zoals ze bedoeld waren.
En in je gezicht dat niet zeggen, maar achter je rug om of in een verslagje.
Helaas is t menselijk, en kan kan je je daardoor flink gekwetst voelen. Of echt bij het lezen zitten van WTF?

Ik heb een open deur advies; blijf er niet te lang in hangen, parkeer dat het zo is en laat lossss.

Er zit zoveel goeds in hoe het bedoelt is/was.
pi_211605670
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 14:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Trek je het aan of zo :o
De laatste tijd is het weer rustig op dat front *afklopt*

Flauwvaller in de sauna was ook lollig. Net na een opgieting, recht voor het gangetje waar ieders badjas hing. Hoop respectvolle afstand houdende koukleumers met alleen een handdoekje om, die geduldig wachten tot de dame weer zover was bijgetrokken dat we haar konden verplaatsen. En zij hun badjas konden halen.

@vlindertje89 wat naar dat het nu zo gezegd wordt. Zal ook een stuk boosheid of onmacht zijn van die persoon, maar als de kritiek over jezelf gaat raakt het natuurlijk.
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft meegemaakt. Sinds het mij is overkomen: bij het minste vermoeden van ‘gedoe’: dossiervorming, dossiervorming, dossiervorming! Inclusief tussentijdse door beiden ondertekende documenten.
pi_211605764
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Teleurstelend ja. Dan was ik er verder wel gauw klaar mee ook eigenlijk. Of moet er nog over gedebatteerd worden nog verder? :?
SPOILER
pi_211605808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
SPOILER
Jezus. GEDOE :(
pi_211605833
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
SPOILER
Pfff :(
pi_211605859
quote:

[..]
SPOILER
Energie- en tijdslurper… voor alle betrokkenen -O-
pi_211605874
Ja, enorm. Heb spoiler nog aangevuld, we hebben inderdaad alles gedocumenteerd, incl gespreksverslagen etc dus ik kan zeker aantonen dat wat zij gehoord heeft niet is wat er gezegd is.
pi_211605981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Eng :o. What happened?
Ken je van die geiten die omvallen als ze heel erg schrikken? Zoiets :+

Sommige jonge kinderen hebben dat blijkbaar, dat ze bij pijn en/of schrik opeens een bloeddrukdaling krijgen en dan wegraken. Hij viel om vanuit staan (niet hard), huilde, ik tilde hem op en toen was hij weg. Helemaal slap, ogen wegdraaien. Heel griezelig. Je moet ze dan neerleggen want juist door het optillen zakt het bloed naar beneden. Hij kwam gelukkig weer snel bij. Met wat logisch redeneren en overleggen met mijn moeder en googlen kwamen we erop uit wat het is.

Dus nu even niets @Blues . Niet direct optillen bij vallen en in de gaten houden of het niet heel vaak gaat gebeuren.
pi_211605989
Jemig @vlindertje89 -O-. En dit gaat dan om een student met een slechte stagebeoordeling? Jammer dat ze in dat geval niet dezelfde energie in haar stage gestopt heeft...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211606014
quote:

[..]
SPOILER
My god :(
pi_211606021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 14:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ken je van die geiten die omvallen als ze heel erg schrikken? Zoiets :+

Sommige jonge kinderen hebben dat blijkbaar, dat ze bij pijn en/of schrik opeens een bloeddrukdaling krijgen en dan wegraken. Hij viel om vanuit staan (niet hard), huilde, ik tilde hem op en toen was hij weg. Helemaal slap, ogen wegdraaien. Heel griezelig. Je moet ze dan neerleggen want juist door het optillen zakt het bloed naar beneden. Hij kwam gelukkig weer snel bij. Met wat logisch redeneren en overleggen met mijn moeder en googlen kwamen we erop uit wat het is.

Dus nu even niets @:Blues . Niet direct optillen bij vallen en in de gaten houden of het niet heel vaak gaat gebeuren.
Jakkes! De eerste keer schrik je je wel het leplazarus. Hoe lang duurde het voor hij weer bijkwam?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211606122
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 14:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Jakkes! De eerste keer schrik je je wel het leplazarus. Hoe lang duurde het voor hij weer bijkwam?
In mijn hoofd uren natuurlijk, maar het zal in de praktijk een halve minuut geduurd hebben.
pi_211606145
Pff gedoe vlindertje -O-

[ Bericht 41% gewijzigd door Memento-Mori op 13-12-2023 16:23:36 ]
pi_211606166
quote:

[..]
SPOILER
Oh en het kost allemaal zoveel tijd en energie dit soort ellende -O- die de student in kwestie veel beter zou kunnen stekken in het oplossen van de issues die ervoor zorgen dat het zo ver komt.
pi_211606242
eh ja al die corona maatregelen bleken ook geen effect te hebben we zijn 2 jaar opgesloten geweest voor niks.
tja ik vond het wel best mocht 2 maanden niet werken doorbetaald, maar de overheid wist ook geen van toeten of blazen en deed maar wat
ik geef de wappies toch gelijk achteraf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')