abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2023 @ 04:09:06 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211601179
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211601264
Wat Yinny zei Tele :Y
Goeie kandidaten zijn schaars en hebben veel opties, dus is het idd zaak om iemand snel te laten weten dat je 'm wil hebben.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 13 december 2023 @ 07:00:29 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211601304
Goedemorgen! c_/

@Tele6 Laat je hoofd niet hangen naar een paar figuren die je iets misgunnen, vaak ook nog eens wegens jaloezie of eigenbelang.
Spalk je rechter middelvinger en laat die aan hen zien… ;)
pi_211601310
Maar wat ben je een slappe zak m/v als je zoiets zegt tegen een collega. Bijna medelijdenwaardig. Zo iemand die zelf geen kansen heeft of ziet en daarom een ander die nog wel leeft wat gaat zitten affakkelen :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211601312
@Tele6 bij ons bij de small group training hebben ze vaak op het einde een circuitje dat je zo vaak mogelijk herhaalt. Ik doe het dan 3 keer in, en iemand anders misschien 5. Bij andere oefeningen de optie om meer/minder gewicht te pakken, en er is iemand die tussendoor altijd zichzelf gaat optrekken, als normale mensen rust houden tussen sets.

Zou er ook genoeg animo zijn voor een wekelijks gevorderden groepje? Als ze zich eens in de week echt kan uitleven, zijn die andere trainingen misschien goed genoeg, als hersteltraining ofzo?
pi_211601329
En ik ben ook geen yinni of yinu maar ik doe nu een paar weken aan potten bakken. Gisteren de eerste resultaten mee naar huis genomen en ik ben er zo trots op :D O+. Als fok op mijn mobiel zou werken kreeg je nu een foto. Dat probeer ik straks nog eens.
pi_211601334
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 07:07 schreef Tuindier het volgende:
En ik ben ook geen yinni of yinu maar ik doe nu een paar weken aan potten bakken. Gisteren de eerste resultaten mee naar huis genomen en ik ben er zo trots op :D O+. Als fok op mijn mobiel zou werken kreeg je nu een foto. Dat probeer ik straks nog eens.
:o
Fotos op fok zetten via een laptop?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 13 december 2023 @ 07:18:36 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211601380
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat ben je een slappe zak m/v als je zoiets zegt tegen een collega. Bijna medelijdenwaardig. Zo iemand die zelf geen kansen heeft of ziet en daarom een ander die nog wel leeft wat gaat zitten affakkelen :'(
Veel makkelijker dan naar jezelf kijken natuurlijk

En kansloos, maar zulke mensen zijn de ergernis en energie niet waard. Laat ze lekker in hun zuurheid wegteren.

Tele gaat lekker naar nieuwe toffere oorden ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211601451
Goedemorgen!
't Is weer warm buiten.
Maar ik heb nog een foto van een berijpte paddestoel liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211601465
@Tele6 iedereen doet met de wod mee, al dan niet aangepast op eigen kunnen, maar dat is vaak een gewicht of reps ding. Wil je je eigen schema volgen? Dan pak je lekker een open uur. Aju.

Tevens goeiemorgen. Vroeg
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211601472
Oh en je bijna ex-collega is een jaloerse natte tosti, Tele.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211601533
Hey, @Tele6 wij laten eigenlijk altijd dezelfde dag nog weten of we iemand aannemen en soms is het duidelijk, maar soms hebben we dan eerst een mooie discussie over de voors en tegens van de kandidaten. En één keer hebben we niemand aangenomen; dus als niemand passend was dan gewoon weer de vacature uitzetten.

En sommige mensen zijn gewoon gemeen. Daar kan jij je niets bij voorstellen omdat dat zover van je afligt. En dat is echt super mooi eigenlijk O+

Goedemorgen. Ik heb al 7 mannen goedemorgen gewenst in mijn huis. En ik weet er van 2 maar de naam. Eén is Jross.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211601566
Tele's collega kan ook gewoon een domme troel (m/v) zijn, of een flapuit. In elk geval, er hoeft geen enkele kwaadaardige of jaloerse intentie achter een akelige opmerking te zitten.

En het is in elk geval aardiger voor je *eigen* metale toestand om de collega-met-kutopmerking te zien als dom en onhandig, dan als een jaloerse gemene trol.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211601580
Deze drie vind ik het meest geslaagd:

Ik heb in 5 weken totaal 8 dingen gemaakt/geglazuurd.
Ben nu aan het kijken of het lukt een mooi dunne wanddikte over het hele potje te krijgen.

Gisteren ook nog een potje doorgesneden om eens te kijken hoe het met de wanddikte zit en hoe dat overeenkomt met wat je ziet/voelt.

pi_211601962
Mogge!

Wat een vreemde opmerking van die collega @tele6. Ik dacht meer dat ze dachten “die Teke moeten we hebben, snel een aanbod doen”. Bij mijn laatste (ok, niet zo succesvolle) baan had ik dinsdagmiddag sollicitatiegesprek, woensdagochtend telefoon of ik donderdag een dag wilde meelopen.
Zo snel een besluit is voor iedereen fijn, snel duidelijkheid en zijn hoeven ook niet meer te zoeken maar verheugen op jouw komst.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211601978
Wat een leuke bakjes @Tuindier Vooral dat “bolletje”, zo knap om dat zo mooi rond en bijna dicht te krijgen
pi_211602098
Domme mensen en slappe zakken vind je overal. Niks van aantrekken @Tele6 !
Wat hadden ze anders gewild? Dat jij rustig bleef afwachten tot het februari was, waarna je weg moest omdat je contact niet verlengd wordt en je dan thuis ging zitten, in afwachting van een andere baan die hun goedkeuring wel kan wegdragen?

Lekkere luie januari maand van maken, en vanaf februari genieten van een vetter salaris en nieuwe uitdaging ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211602144
Soms is het gewoon direct duidelijk dat je iemand graag wil hebben :Y. Dan is er een klik en dan is het niet nodig om er langer over na te denken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211602201
Over slappe zakken gesproken, ik moet even stoom afblazen :r

Krijg net een mailtje van een soort-van collega (ik werk er niet rechtstreeks mee).
Hij meldt dat hij, na een moeilijke periode, nu een jaar vrijaf neemt om 'zijn zielsverlangen te volgen'.
In het bericht staan ook termen als liefdevol, energetisch, veiligheid. Kan ik in een werksetting tot op zekere hoogte iets mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh.

[ Bericht 47% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-12-2023 11:25:28 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211602343
ik begin langzaamaan ook in een depressie te geraken van dit weer
pi_211602349
Hier en daar ging iets mis met de collegiale collega van Tele6.
En de casus in de spoiler van Cat: idem.

Voor Tele6 waren er al heel wat terechte opmerkingen. Niks aan toe te voegen.
Voor Cat: geen woorden voor.

Ook goeiemorgen!

De potjes van Tuindier zijn interessanter. B-)

Straks Bieb en andere spannende zaken. 😇
Een foto voor het rijbewijs! Belachelijk, want niemand ziet het in de portemonnee.
pi_211602386
tja ik zou me er niet teveel van aantrekken @Tele6
pi_211602537
Wat een verhaal @Cat-astrophe , inderdaad dat arme kind maar ook de moeder want die moet dat natuurlijk uitleggen en proberen om toch een band tussen vader en kind te behouden
pi_211602552
even je kind een jaar in de steek laten? ja dat snap ik ook niet. maja misschien is hij wel echt depressief
kan daar van hieruit geen oordeel over vellen
pi_211602782
Bijgelezen en ik vind iets van de coll van Tele en de man van coll van Cat. }:|

Goede nieuws is dat @Tele6 contract gaat tekenen *G* Postitiviknuffelllllllll geeft *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')