Dat is vervelend, wellicht kan het Westen betere tenten sturen. Zulke vormen van humanitaire hulp ben ik dan wel voor.quote:
Het is wachten tot Isral hier de schuld van krijgt.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De verwoording die men gebruikt is wel wat vreemd. 'Entire neighbourhood destroyed'. Ik zie hier toch geen hele woonwijk. Het is ook opvallend dunbevolkt voor een 'open luchtgevangenis' waar mensen zogenaamd boven op elkaar zouden zitten.
Bizar om al die andere mensen te zien die zich bijzonder weinig aantrekken van een schietende gek.quote:
Ja nou ja, hetzelfde kun je zeggen over het zeewater dat er in die tunnels gepompt wordt. Hoe weet je dat er geen gijzelaars door verzuipen?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
...
[..]
Dit is toch wel gewaagd. Hoe weten ze of daar geen gegijzelden worden vastgehouden?
Oef wat je niet vol kan laten lopen (bv omdat het hoger ligt) volstouwen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb wel wat berichten gezien ja, maar IDF heeft het geloof ik niet bevestigd inderdaad.
Zag wel deze:
[ twitter ]
Ik kijk hier zo gemengd naar.quote:
Je kan er van alles van maken, ik vind zijn maar ook jouw tekst niet echt inhoud hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Negeer aub de tekst in de tweet, het gaat om de video. Dit is geen wraak
Het gaat niet om een tekst, ik deel een video.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er van alles van maken, ik vind zijn maar ook jouw tekst niet echt inhoud hebben.
Je geeft toch een waarde oordeel, doe het dan zonder tekst.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gaat niet om een tekst, ik deel een video. Als je de video wil zien moet je op dat witte driehoekje drukken wat in een blauwe cirkel zit. Wil je het niet zien dan hoef je helemaal niks te doen. Eigenlijk best simpel lijkt me
Lange teentjesquote:Op woensdag 13 december 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je geeft toch een waarde oordeel, doe het dan zonder tekst.
Onzin op onzin, jij geeft een waardeoordeel over je geplaatste video die kant noch wal raakt, ik zeg er wat van en dan ligt het aan mij.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lange teentjes
Wijze les voor iedereen, als je iets post geen waarde oordeel
Ah je wil mij wat leren ipv alleen boos te zijn. Dat vind ik bij nader inzien (er was eerst m weerstand) tof van je. Wat zien we op die video?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin op onzin, jij geeft een waardeoordeel over je geplaatste video die kant noch wal raakt, ik zeg er wat van en dan ligt het aan mij.
Nou ja als je naar de historie kijkt dan is het in elk geval niet Hamas die de oorzaak is.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk van belang. De resolutie impliceert dat alleen Isral verantwoordelijk is voor de huidige oorlog.
Het frame dat "Isral zichzelf moet kunnen verdedigen" en dat als reden gebruiken om niet voor een staakt-het-vuren te stemmen is gewoon onjuist. Wat Isral nu al twee maanden aan het doen is heeft niks weg van verdedigen en veel meer weg van wraak nemen en spierballen tonen richting alle Palestijnen en hun bondgenoten.quote:
Over lange teentjes gesproken, heeft helemaal niets met wat leren te maken maar ik zie tanks op gebouwen schieten, of dat wraak is weet ik niet, misschien is het strategisch of een combinatie van, wie zal het zeggen, maar ik kan het op basis van die beelden verder niet zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah je wil mij wat leren ipv alleen boos te zijn. Dat vind ik bij nader inzien (er was eerst m weerstand) tof van je. Wat zien we op die video?
Ben je nu al bezopenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hamas (en andere militante bewegingen) kun je pakken d.m.v. geheime precisie operaties waar internationaal geen haan om zal kraaien.
Isral kan echt niet tienduizenden mensen bij geheime precisieoperaties om gaan leggen joh. Zelfs toen ze op nazi's jaagden kwamen ze niet in de buurt van dit soort getallen. Elk kopstuk was een heel project met maanden, jaren voorbereiding en mankracht.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het frame dat "Isral zichzelf moet kunnen verdedigen" en dat als reden gebruiken om niet voor een staakt-het-vuren te stemmen is gewoon onjuist. Wat Isral nu al twee maanden aan het doen is heeft niks weg van verdedigen en veel meer weg van wraak nemen en spierballen tonen richting alle Palestijnen en hun bondgenoten.
Feit is dat Isral een verschrikkelijke terroristische aanslag te verwerken heeft gekregen dankzij eigen geblunder. Wanneer je die blunder corrigeert is de veiligheid weer terug op het niveau van voor 7 oktober en die veiligheid was gewoon in orde. De huidige verwoestingen en moorden dragen daar niets aan bij en maken het waarschijnlijk alleen maar erger. Hamas (en andere militante bewegingen) kun je pakken d.m.v. geheime precisie operaties waar internationaal geen haan om zal kraaien.
Je hoeft ze ook niet alle tienduizenden te pakken h. Richt je op de kopstukken en op de wapens.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Isral kan echt niet tienduizenden mensen bij geheime precisieoperaties om gaan leggen joh. Zelfs toen ze op nazi's jaagden kwamen ze niet in de buurt van dit soort getallen. Elk kopstuk was een heel project met maanden, jaren voorbereiding en mankracht.
Ze hebben een soort mythische status gekregen -die ironisch gezien de complottheorien van de afgelopen eeuwen, millenia bevestigt- lijkt het wel.
Bekijk het nu eens vanuit je nuchtere Groningse verstand. Bist doe betunteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |