Nederland leek wel meer te bewegen dan ik nu had verwacht uit deze verklaring.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand?
Elke keer als hier het aantal burgerdoden aan de kaak worden gesteld vallen er meerdere users over.
Dan wordt geroepen JA MAAR JA MAAR HAMAS DAAAANNNNN.
Net als Nederland dat zicht onthoudt van voor de VN resolutie te stemmen.
Te walgelijk voor woorden om nu in dit land te wonen
En waar komen dit soort landen mee?
Ja, maar er moet in staan dat we Hamas veroordelen, er moet dit in of dat in.
Allemaal zulke kansloze dingen die we allang hebben veroordeeld.
Maar niet steunen dat een walgelijke genocide oorlog gestopt wordt
D'r was een paar weken terug een wapenstilstand. Hamas hield zich er vanaf het moment van ingaan niet aan en verbrak die weer na een kleine week.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand?
Elke keer als hier het aantal burgerdoden aan de kaak worden gesteld vallen er meerdere users over.
Dan wordt geroepen JA MAAR JA MAAR HAMAS DAAAANNNNN.
Net als Nederland dat zicht onthoudt van voor de VN resolutie te stemmen.
Te walgelijk voor woorden om nu in dit land te wonen
En waar komen dit soort landen mee?
Ja, maar er moet in staan dat we Hamas veroordelen, er moet dit in of dat in.
Allemaal zulke kansloze dingen die we allang hebben veroordeeld.
Maar niet steunen dat een walgelijke genocide oorlog gestopt wordt
Hebben de Hamasbazen geluk dat ze toevallig allemaal bouwbedrijven hebben. Die zullen goed verdienen.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
nytimes artikel met before en after foto’s.
De bouwvakkers uit de west bank die nu niet meer in Israël mogen werken, kunnen in Gaza aan de slag
Ik heb wel wat berichten gezien ja, maar IDF heeft het geloof ik niet bevestigd inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:33 schreef Ebinas het volgende:
Ik lees overal dat ze de tunnels vol laten lopen.
Maar volgens mij nog nergens door IDF bevestigd?
Of kijk ik met mijn neus?
Lol, slim van ze, ipv materiaal aan te leveren om de tunnel vol te storten gebruiken ze materiaal van de omgeving 👍quote:Op woensdag 13 december 2023 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb wel wat berichten gezien ja, maar IDF heeft het geloof ik niet bevestigd inderdaad.
Zag wel deze:
[ twitter ]
De verwoording die men gebruikt is wel wat vreemd. 'Entire neighbourhood destroyed'. Ik zie hier toch geen hele woonwijk. Het is ook opvallend dunbevolkt voor een 'open luchtgevangenis' waar mensen zogenaamd boven op elkaar zouden zitten.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
nytimes artikel met before en after foto’s.
De bouwvakkers uit de west bank die nu niet meer in Israël mogen werken, kunnen in Gaza aan de slag
Het resultaat van dagelijkse antisemitische indoctrinatie en propaganda vanaf dat ze een klein kind zijn. Dat maakt dit volk ook zo problematisch, het zijn per definitie allemaal enorme Jodenhaters en daarnaast of terroristen, terroristen in spé of mensen die terrorisme toejuichen. Wellicht dat er nog een kleine minderheid is die zich los heeft kunnen maken van dit alles, maar veel zullen het er helaas niet zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:13 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Meneer bakt brood voor de vluchtelingen en geeft ze kleding en bedlinnen.
Alles wordt vernield/gestolen.
Meneer: "Eh, dat hebben de Zionisten vast gedaan!"
Iets vertelt mij dat deze meneer ofwel niet vrijuit kan praten of niet logisch na kan denken.
[ twitter ]
Inmiddels heeft de meneer gelukkig weer twee ovens gebouwd en aan de praat, derde volgt.
Dit is toch wel gewaagd. Hoe weten ze of daar geen gegijzelden worden vastgehouden?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb wel wat berichten gezien ja, maar IDF heeft het geloof ik niet bevestigd inderdaad.
Zag wel deze:
[ twitter ]
Dat is vervelend, wellicht kan het Westen betere tenten sturen. Zulke vormen van humanitaire hulp ben ik dan wel voor.quote:
Het is wachten tot Israël hier de schuld van krijgt.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De verwoording die men gebruikt is wel wat vreemd. 'Entire neighbourhood destroyed'. Ik zie hier toch geen hele woonwijk. Het is ook opvallend dunbevolkt voor een 'open luchtgevangenis' waar mensen zogenaamd boven op elkaar zouden zitten.
Bizar om al die andere mensen te zien die zich bijzonder weinig aantrekken van een schietende gek.quote:
Ja nou ja, hetzelfde kun je zeggen over het zeewater dat er in die tunnels gepompt wordt. Hoe weet je dat er geen gijzelaars door verzuipen?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
...
[..]
Dit is toch wel gewaagd. Hoe weten ze of daar geen gegijzelden worden vastgehouden?
Oef wat je niet vol kan laten lopen (bv omdat het hoger ligt) volstouwen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zag wel deze:
[ twitter ]
Ik kijk hier zo gemengd naar.quote:
Je kan er van alles van maken, ik vind zijn maar ook jouw tekst niet echt inhoud hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Negeer aub de tekst in de tweet, het gaat om de video. Dit is geen wraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |