Klopt wel ja, dat merk je al bij Franstalig België die afstand.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Voor mijn werk kom ik alle drie tegen en de Fransen zijn cultureel lastig om mee te werken als Nederlander. Wellicht hetzelfde ook in de liefde.
Iedereen zweet al weken als een otter bij First Dates. Zomer en te cheap voor een airco daar kennelijk.quote:
Iedereen met kleur. Hij ook.quote:
Allebei zien er gezond uit, ik heb daarentegen een ouwe harses van heb ik jou daarquote:
Echt spreken nee, maar er zijn wel wat actieve groepsapps. En heb een paar vriendinnen waar ik wel regelmatig mee bel (ben niet gay).quote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet er niet aan denken om elke dag mijn vrienden te moeten spreken
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat is tenminste leukquote:
Elke dag de deelnemers van First dates afkraken is al zwaar genoegquote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
En die zware verantwoording dragen wij!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke dag de deelnemers van First dates afkraken is al zwaar genoeg
Ja vind ik wel anders jaquote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke dag de deelnemers van First dates afkraken is al zwaar genoeg
Surequote:Op woensdag 13 december 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt spreken nee, maar er zijn wel wat actieve groepsapps. En heb een paar vriendinnen waar ik wel regelmatig mee bel (ben niet gay).
Berlijn is deprimerend kutquote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is tenminste leuk
Berlijn. Please.
Sowieso Duitsland. Noem je toch geen reizen of vakantie. Gewoon je buren.quote:
Aken is wel leuke kerstmarkt. Maar duitsland en belgie noem ik geen vakantie nee. Rij je zo ff heen.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso Duitsland. Noem je toch geen reizen of vakantie. Gewoon je buren.
Yay.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 december 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aken is wel leuke kerstmarkt. Maar duitsland en belgie noem ik geen vakantie nee. Rij je zo ff heen.
Zwarte woud is wel mooi.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso Duitsland. Noem je toch geen reizen of vakantie. Gewoon je buren.
Wel mooie stukken natuur, zeker. Maar vakantie en Duitsers. Mwah.quote:
Ineens is iedereen van de kerstmarktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |