Ook niet mijn eerste keuze vakantieland inderdaad. Tussendoor een keertje prima. Maar hoef er inderdaad geen 2+ weken aaneengesloten te zitten.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel mooie stukken natuur, zeker. Maar vakantie en Duitsers. Mwah.
Dat zou trouwens wel prachtig in de OP kunnenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Error kan jij een gifje maken van dat stukje van het kauwen en het vingertje omhoog ?
Italiaans. Zo mooi. @cherrycokequote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral de taal die mij heel erg tegenstaat. Mensen noemen het dan de taal van de liefde, maar het klinkt meer alsof je probeert te praten tijdens het kokhalzen.
Vind Italiaans dan veel mooier klinken.
In Dortmund noemde ik een parkeerwacht een parkeernazi. Op Fok lacht iedereen om 40-45 grappen maar Duitsers lieten weer eens zien geen humor te hebben en werd door een of andere Hitler nageschreeuwdquote:Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel mooie stukken natuur, zeker. Maar vakantie en Duitsers. Mwah.
Combi Ameland en Schagen is wel topquote:Op woensdag 13 december 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Nicoline vindt het he-le-maal. niks
Ik vind het wel bijzonder als mensen op t eiland blijven wonen ofzoquote:Op woensdag 13 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Combi Ameland en Schagen is wel top
Wat ik lastig vind, bij deze gifjes moet je secondenlang kijken om de clue te zien, itt de dingen in de OP.quote:
Die serveerder? Vind 'm soms zo nukkig en chagrijnig overkomen. Man zit 24/7 op poker.quote:
Moet ie wel veel geluk hebben, normaal gesproken verlies je alleen maar met gokkenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die serveerder? Vind 'm soms zo nukkig en chagrijnig overkomen. Man zit 24/7 op poker.
Ik denk niet anders dan iedereen die graag blijft waar hij alles het beste kent.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder als mensen op t eiland blijven wonen ofzo
Italianoquote:Op woensdag 13 december 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Italiaans. Zo mooi. @:cherrycoke
Franse kaktaal. Bah.
Eens, niets mis mee!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
Laura, wat een mooie vrouw, leuke ogen en mooie lach
Sinds gister zag je dat hij adrem is bij de bar.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die serveerder? Vind 'm soms zo nukkig en chagrijnig overkomen. Man zit 24/7 op poker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |