quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 13-12-2023 21:05:40 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zou wel heel lang moeten nadenken, maar op dit moment zeg ik nee. Vind het voor een weekend leuk en heb een beetje levendigheid wel nodig, maar er is daar weinig ontkomen aan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij naar Amsterdam voor de grote liefde verhuizen?
Hoe praat je met een provincie? Je praat dan tegen de muren van het provinciehuis?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant kan alleen met Brabant praten
Stukje socially awkward. Ik kan gewoon met elke provincie praten
Snap ik. Als het niet bij je past, dan is het gewoon echt een groot offer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel heel lang moeten nadenken, maar op dit moment zeg ik nee. Vind het voor een weekend leuk en heb een beetje levendigheid wel nodig, maar er is daar weinig ontkomen aan.
Dat is noch Gelderland, noch Brabant toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gorinchem en onder te pruimen. Bovenin, de boeren en gelovigen, vreselijk.
Ik zou het als provinciaal ook wel lastig vinden, al zou het geen definitief “nee” zijn direct. Ook geen “ja” overigens.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel heel lang moeten nadenken, maar op dit moment zeg ik nee. Vind het voor een weekend leuk en heb een beetje levendigheid wel nodig, maar er is daar weinig ontkomen aan.
Klopt. Wel leuke plekken daar en vermaak me er ook wel. Mijn oom woonde een tijd randje Amsterdam noord, dan zit je met 10 minuten ook tussen de weilanden. Maar stukje bos is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap ik. Als het niet bij je past, dan is het gewoon echt een groot offer.
Ik vond het nog wel mee vallen eerlijk gezegd.quote:
Gristelijke zeesterquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond leuk doen en aan het eind zonder empathie roepen dat het niks is
Leuk joh
Heel typischquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hele avond leuk doen en aan het eind zonder empathie roepen dat het niks is
Leuk joh
Gelachenquote:
Ik moest lachen.quote:
Ik snap dat echt niet. Eindig net zo respectvol als je de rest van de avond was, denk ik dan.quote:
Verdwaald in brabant?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik zag laatst een advertentie voor een worstenbroodjesletter.
Nou.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Op een avond vol met sympathieke mensen hoort wel één match
Hmm, ik ga mezelf ook maar een wilder kapsel aanmeten danquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Is ze denk ik ook, maar het grotere haar speelt ook mee.
Ik wil wel door voor die Bossche bol of nog meer doorrijden voor de Limburgse vlaai.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik zag laatst een advertentie voor een worstenbroodjesletter.
Oh we hadden twee jaar geleden genoeg pareltjes met haais en transgenders.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd of ze dit jaar wel een kerstaflevering kunnen maken, zo weinign succesverhalen.
De Limburgers heten je welkom! (staat altijd langs de snelweg als je Limburg binnen rijdtquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil wel door voor die Bossche bol of nog meer doorrijden voor de Limburgse vlaai.
Fijne avondquote:
BB vind ik eigenlijk vrij lomp. Een goede bakker zal ze vast lekkerder maken, maar het blijft weinig subtiel. Vlaai van een bakker kan fantastisch zijn. Goed worstenbrood ook natuurlijk. Alles gemaakt door goede bakkers is lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil wel door voor die Bossche bol of nog meer doorrijden voor de Limburgse vlaai.
Hajeequote:
Haie zeggen ze hier in midden/noord Limburg, hoie in het zuiden dacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hajee(vind ik wel een leuk woord, even denken welke streek dit is, Oosten denk ik.)
Ik ben echt wel honderd keer in Brabant (en iets minder keer in Limburg) geweest. Maar altijd voor feestjes, uitgaan en terrasjes. Dus al dat gebak, zoals zij het alleen echt maken, ken ik nog steeds niet. Zo suf.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
BB vind ik eigenlijk vrij lomp. Een goede bakker zal ze vast lekkerder maken, maar het blijft weinig subtiel. Vlaai van een bakker kan fantastisch zijn. Goed worstenbrood ook natuurlijk. Alles gemaakt door goede bakkers is lekker.
Spreek je dat uit als Ha-jee of Hoiiii?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haie zeggen ze hier in midden/noord Limburg, hoie in het zuiden dacht ik.
Hihi meer als haai-eh en hoi-ehquote:
Kruisbessen-schuimvlaaiquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel honderd keer in Brabant (en iets minder keer in Limburg) geweest. Maar altijd voor feestjes, uitgaan en terrasjes. Dus al dat gebak, zoals zij het alleen echt maken, ken ik nog steeds niet. Zo suf.
Balen man, beterschap !quote:Op woensdag 13 december 2023 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hei hei
@:Gibson88 Nu ben ik wat pipjes
“Ze is echt leuk, ik zweer”quote:Op woensdag 13 december 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Och Jezus wat een intro, wat zijn dit voor een wezens
De meeste zijn vrij progressief in NL, dus denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Ze hoeft het niet te zijn maar moet het uiteraard welworden.
Nu nog niet, maar hij probeert het steeds beter te doenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De meeste zijn vrij progressief in NL, dus denk dat het wel meevalt
Ja vind ze ook wel bij elkaar passenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei jong en toch serieus, prima match
Ik word bijna emo van een vrouw als ditquote:
Is deze echt hetero?quote:
Komt zo weer. Zwart haar. Deze.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gemist want schakel pas net in
Genoteerdquote:Op woensdag 13 december 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ze eet geen kaas, noten en pinda.
Hij eet geen vlees, maar wel kip en halal.
Ik hou van urban mannen. We zien weer het verschil provincie randstad.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Leuk meisje inderdaad en +1 voor de naamketting
Zolang ze niet te urban is
Zekerquote:
Meisje met zwart haar en zwarte outfitquote:
aflevering van vandaag? Ik kijk het nog weleens, ben benieuwdquote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
Bij lang leve de liefde net iemand die na halve dag al ik hou van je zeideneens kijken of FD dit ooit voor elkaar kan krijgen!
jaquote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
aflevering van vandaag? Ik kijk het nog weleens, ben benieuwd
Net na het neuken?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
Bij lang leve de liefde net iemand die na halve dag al ik hou van je zeideneens kijken of FD dit ooit voor elkaar kan krijgen!
Oh oke.quote:
Het is vooral de taal die mij heel erg tegenstaat. Mensen noemen het dan de taal van de liefde, maar het klinkt meer alsof je probeert te praten tijdens het kokhalzen.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Een Spaanse of Italiaanse vind ik in het algemeen ook wel leuker.
Niks anders dan ellende die 3quote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
Schijtmegen en Tilburg
In Almere gewoond voor de liefde
Correctquote:Op woensdag 13 december 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Deze is op zijn leeftijd nog niet uit de kast?
Voor mijn werk kom ik alle drie tegen en de Fransen zijn cultureel lastig om mee te werken als Nederlander. Wellicht hetzelfde ook in de liefde.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral de taal die mij heel erg tegenstaat. Mensen noemen het dan de taal van de liefde, maar het klinkt meer alsof je probeert te praten tijdens het kokhalzen.
Vind Italiaans dan veel mooier klinken.
Karpatsjoquote:
Klopt wel ja, dat merk je al bij Franstalig België die afstand.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Voor mijn werk kom ik alle drie tegen en de Fransen zijn cultureel lastig om mee te werken als Nederlander. Wellicht hetzelfde ook in de liefde.
Iedereen zweet al weken als een otter bij First Dates. Zomer en te cheap voor een airco daar kennelijk.quote:
Iedereen met kleur. Hij ook.quote:
Echt spreken nee, maar er zijn wel wat actieve groepsapps. En heb een paar vriendinnen waar ik wel regelmatig mee bel (ben niet gay).quote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Moet er niet aan denken om elke dag mijn vrienden te moeten spreken
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat is tenminste leukquote:
Elke dag de deelnemers van First dates afkraken is al zwaar genoegquote:Op woensdag 13 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
En die zware verantwoording dragen wij!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke dag de deelnemers van First dates afkraken is al zwaar genoeg
Ja vind ik wel anders jaquote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke dag de deelnemers van First dates afkraken is al zwaar genoeg
Surequote:Op woensdag 13 december 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt spreken nee, maar er zijn wel wat actieve groepsapps. En heb een paar vriendinnen waar ik wel regelmatig mee bel (ben niet gay).
Berlijn is deprimerend kutquote:Op woensdag 13 december 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is tenminste leuk
Berlijn. Please.
Sowieso Duitsland. Noem je toch geen reizen of vakantie. Gewoon je buren.quote:
Aken is wel leuke kerstmarkt. Maar duitsland en belgie noem ik geen vakantie nee. Rij je zo ff heen.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso Duitsland. Noem je toch geen reizen of vakantie. Gewoon je buren.
Yay.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 december 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aken is wel leuke kerstmarkt. Maar duitsland en belgie noem ik geen vakantie nee. Rij je zo ff heen.
Zwarte woud is wel mooi.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso Duitsland. Noem je toch geen reizen of vakantie. Gewoon je buren.
Wel mooie stukken natuur, zeker. Maar vakantie en Duitsers. Mwah.quote:
Ineens is iedereen van de kerstmarktquote:
Ook niet mijn eerste keuze vakantieland inderdaad. Tussendoor een keertje prima. Maar hoef er inderdaad geen 2+ weken aaneengesloten te zitten.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel mooie stukken natuur, zeker. Maar vakantie en Duitsers. Mwah.
Dat zou trouwens wel prachtig in de OP kunnenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Error kan jij een gifje maken van dat stukje van het kauwen en het vingertje omhoog ?
Italiaans. Zo mooi. @cherrycokequote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral de taal die mij heel erg tegenstaat. Mensen noemen het dan de taal van de liefde, maar het klinkt meer alsof je probeert te praten tijdens het kokhalzen.
Vind Italiaans dan veel mooier klinken.
In Dortmund noemde ik een parkeerwacht een parkeernazi. Op Fok lacht iedereen om 40-45 grappen maar Duitsers lieten weer eens zien geen humor te hebben en werd door een of andere Hitler nageschreeuwdquote:Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel mooie stukken natuur, zeker. Maar vakantie en Duitsers. Mwah.
Combi Ameland en Schagen is wel topquote:Op woensdag 13 december 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Nicoline vindt het he-le-maal. niks
Ik vind het wel bijzonder als mensen op t eiland blijven wonen ofzoquote:Op woensdag 13 december 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Combi Ameland en Schagen is wel top
Wat ik lastig vind, bij deze gifjes moet je secondenlang kijken om de clue te zien, itt de dingen in de OP.quote:
Die serveerder? Vind 'm soms zo nukkig en chagrijnig overkomen. Man zit 24/7 op poker.quote:
Moet ie wel veel geluk hebben, normaal gesproken verlies je alleen maar met gokkenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die serveerder? Vind 'm soms zo nukkig en chagrijnig overkomen. Man zit 24/7 op poker.
Ik denk niet anders dan iedereen die graag blijft waar hij alles het beste kent.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder als mensen op t eiland blijven wonen ofzo
Italianoquote:Op woensdag 13 december 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Italiaans. Zo mooi. @:cherrycoke
Franse kaktaal. Bah.
Eens, niets mis mee!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
Laura, wat een mooie vrouw, leuke ogen en mooie lach
Sinds gister zag je dat hij adrem is bij de bar.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die serveerder? Vind 'm soms zo nukkig en chagrijnig overkomen. Man zit 24/7 op poker.
Nijmegen is een leuke stad.quote:
Molto benequote:
Beter dan arnhem iig. Die strijd is al beslist.quote:
Stap je hier op af in de kroeg?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
Humeur en lach van Abbey Hoes. Maar helaas niet de stem en looks.
Waarom zou je op iemand afstappen, alsof mensen hopeloos zijn ofzoquote:Op woensdag 13 december 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stap je hier op af in de kroeg?
Is ook niet heel lastigquote:Op woensdag 13 december 2023 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter dan arnhem iig. Die strijd is al beslist.
Eensquote:Op woensdag 13 december 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Amersfoort is ook een leuke stad trouwens.
Spreek je wel Frans?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken gelukkig ook Franse mensen die Franse memes online zetten over hoe kut Fransen zijn
Oké anti socialquote:Op woensdag 13 december 2023 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je op iemand afstappen, alsof mensen hopeloos zijn ofzo
Natuurlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |