abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211749843
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 20:52 schreef Eriksson666 het volgende:

[..]
Christenen uit het Midden-Oosten/Azië, Afrika, Zuid-Amerika en de overgebleven gekleurde christenen die een meerderheid vormen tellen niet mee volgens hem.
Blijkbaar. Het is goed voor dat soort mensen iets meer werelds te worden en te reizen en ontdekken. Hoe kan ik anders mensen mee op reis nemen? Zou ik wel willen doen bij Wilders.
pi_211750654
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Als je zo kijkt naar mensen........
Tsja, had je iets anders verwacht? De aanslagen op kerstmarkten de laatste jaren spreken voor zich.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211750678
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Als je zo kijkt naar mensen........
Tsja, had je iets anders verwacht? De aanslagen op kerstmarkten de laatste jaren spreken voor zich.
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Je zet gewoon een deel van mijn familie weg op huidskleur. Niet eens moslims. Soms met baard. Moeten die kerstmarkten ontlopen voor mensen als jij?
Ik kom niet op kerstmarkten, daar heb ik helemaal niks mee, blijf maar lekker gaan als je daar behoefte aan hebt.
  maandag 25 december 2023 @ 23:12:47 #204
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211750821
-

[ Bericht 69% gewijzigd door KoningWouter op 25-12-2023 23:17:02 ]
Nooit meer slapen
pi_211751005
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als we zelfs de uitspraken van een hoogleraar op het eigen vakgebied wegzetten als 'ook maar een mening', is elke verdere discussie natuurlijk zinloos.
Kan prima.

Kijk bijvoorbeeld naar Leo Lucassen en Jan van de Beek; beide zeer bezig met migratie, beide compleet andere meningen daarover.

Het stuk waar jij op wijst als ''spot on'' belicht -zoals zo vaak dat het geval is- maar deels en dus ook vooral eenzijdig. Het is allemaal op een specifieke wijze geschreven om een bepaald frame te creëren.

Daardoor lezen mensen (en jij dan dus blijkbaar ook) datgene wat ze willen lezen wat zoiets is als; ''een flink deel van de ''nederlanders'' zijn inherent racistisch en ziet nu met Wilders als grootste en het continu benoemen van terreur uit naam van de islam zn kansen groeien om ''racistische'' drek te spuwen op een minderheidsgroep, met moslims op het hakblok''.

Terwijl dit niet klopt, en anderen prikken hier gewoon heel makkelijk door heen.
pi_211751304
quote:
4s.gif Op maandag 25 december 2023 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Kan prima.

Kijk bijvoorbeeld naar Leo Lucassen en Jan van de Beek; beide zeer bezig met migratie, beide compleet andere meningen daarover.

Het stuk waar jij op wijst als ''spot on'' belicht -zoals zo vaak dat het geval is- maar deels en dus ook vooral eenzijdig. Het is allemaal op een specifieke wijze geschreven om een bepaald frame te creëren.

Daardoor lezen mensen (en jij dan dus blijkbaar ook) datgene wat ze willen lezen wat zoiets is als; ''een flink deel van de ''nederlanders'' zijn inherent racistisch en ziet nu met Wilders als grootste en het continu benoemen van terreur uit naam van de islam zn kansen groeien om ''racistische'' drek te spuwen op een minderheidsgroep, met moslims op het hakblok''.

Terwijl dit niet klopt, en anderen prikken hier gewoon heel makkelijk door heen.
Weer iemand die zelf van alles verzint en me dan vertelt dat dat is wat ik vind.
pi_211752709
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
[..]
Ik kom niet op kerstmarkten, daar heb ik helemaal niks mee, blijf maar lekker gaan als je daar behoefte aan hebt.
Ja. Echt een enorm probleem. Of zijn criminele aanslagen meer in het nieuws?
pi_211752735
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 23:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
[..]
Wij komen er ook niet. Jij doet net of een deel van ons daar gevaar oplevert......gekleurde mensen toch?
  dinsdag 26 december 2023 @ 00:57:56 #209
498210 KoningWouter
pi_211752764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 00:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Wij komen er ook niet. Jij doet net of een deel van ons daar gevaar oplevert......gekleurde mensen toch?
Ja laten we het even wat minder racistisch maken.

Kerstmarkten zijn vooral doelwit van moslim extremisten met als doel zoveel mogelijk ongelovigen te doden uit naam van de Islam en specifiek deel 3 van de Jihad: De heilige oorlog.
Nooit meer slapen
pi_211752809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 00:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. Echt een enorm probleem. Of zijn criminele aanslagen meer in het nieuws?
Nou nee, een aanslag is een aanslag wat mij betreft.
pi_211752810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 00:57 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja laten we het even wat minder racistisch maken.

Kerstmarkten zijn vooral doelwit van moslim extremisten met als doel zoveel mogelijk ongelovigen te doden uit naam van de Islam en specifiek deel 3 van de Jihad: De heilige oorlog.
Precies. Andere aanslagen al daargelaten. Ja. Soms zijn er gekken die eenzaam gekke dingen doen. Ja. Er is ook werkelijke dreiging vanuit bepaalde groepen.
pi_211752817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 00:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ga me nou geen woorden in de mond leggen jankbal.
pi_211752832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Precies. Andere aanslagen al daargelaten. Ja. Soms zijn er gekken die eenzaam gekke dingen doen. Ja. Er is ook werkelijke dreiging vanuit bepaalde groepen.
Ja, vanuit islamitische groepen.
pi_211752839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou nee, een aanslag is een aanslag wat mij betreft.
Dus die 600 criminele aanslagen in Nederland zijn toch wat zorgelijker dan aanslagen van moslims? Statistisch zit je al fout.
pi_211752849
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, vanuit islamitische groepen.
En extreem rechts en links. Dat is heel duidelijk geworden laatste tijd.
pi_211752851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dus die 600 criminele aanslagen in Nederland zijn toch wat zorgelijker dan aanslagen van moslims? Statistisch zit je al fout.
Welke 600? Link ze eens?
pi_211752860
quote:

[..]
Wanneer is de laatste bomaanslag geweest door een rechts extremistische groepering?
pi_211752868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Welke 600? Link ze eens?
Die hoef ik niet te linken. De aanslagen met zwaar vuurwerk en mensen. Dat heb je gemist?
  dinsdag 26 december 2023 @ 01:04:15 #219
498210 KoningWouter
pi_211752873
quote:

[..]
Extreem rechts en extreem links en aanslagen op Kerstmarkten?

Ja als je moslim extremisten extreem rechts noemt wat ik kan bevatten dan zit je goed. Maar wat extreem links met kerstmarkt terrorisme te maken heeft zie ik hier even niet.
Nooit meer slapen
pi_211752887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Die hoef ik niet te linken. De aanslagen met zwaar vuurwerk en mensen. Dat heb je gemist?
Ja dus link ze maar eens.
pi_211752920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:04 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Extreem rechts en extreem links en aanslagen op Kerstmarkten?

Ja als je moslim extremisten extreem rechts noemt wat ik kan bevatten dan zit je goed. Maar wat extreem links met kerstmarkt terrorisme te maken heeft zie ik hier even niet.
Welke aanslagen? Hoeveel markten?Er zijn meer bomaanslagen binnen het criminele cirquit. Mag je van mij best een achtergrond of kleur aanhangen. Daar zit nu een groot gevaar.
pi_211752933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Welke aanslagen? Hoeveel markten?Er zijn meer bomaanslagen binnen het criminele cirquit. Mag je van mij best een achtergrond of kleur aanhangen. Daar zit nu een groot gevaar.
Ahh ik zie het al, je bent gewoon een ordinaire wegkijker. De groeten verder met je achterlijke gezever.
  dinsdag 26 december 2023 @ 01:08:36 #223
498210 KoningWouter
pi_211752936
quote:

[..]
Je vergeet wel even te vermelden dat die honderden aanslagen weinig doden tot gevolg hebben. (En ze vooral als waarschuwingen vanuit het criminele circuit gezien kunnen worden) en moslim aanslagen op kerstmarkten als doel hebben zoveel mogelijk ongelovigen te doden.

Als we het over dezelfde aanslagen hebben dan.
Nooit meer slapen
pi_211752976
Ik heb te veel gemist over aanslagen op kerstmarkten blijkbaar.
pi_211752989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 01:08 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Je vergeet wel even te vermelden dat die honderden aanslagen weinig doden tot gevolg hebben. (En ze vooral als waarschuwingen vanuit het criminele circuit gezien kunnen worden) en moslim aanslagen op kerstmarkten als doel hebben zoveel mogelijk ongelovigen te doden.

Als we het over dezelfde aanslagen hebben dan.
Kerstmarktaaanvallen kosten waar 100en mensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')