Blijkbaar. Het is goed voor dat soort mensen iets meer werelds te worden en te reizen en ontdekken. Hoe kan ik anders mensen mee op reis nemen? Zou ik wel willen doen bij Wilders.quote:Op maandag 25 december 2023 20:52 schreef Eriksson666 het volgende:
[..]
Christenen uit het Midden-Oosten/Azië, Afrika, Zuid-Amerika en de overgebleven gekleurde christenen die een meerderheid vormen tellen niet mee volgens hem.
Tsja, had je iets anders verwacht? De aanslagen op kerstmarkten de laatste jaren spreken voor zich.quote:Op maandag 25 december 2023 18:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je zo kijkt naar mensen........
Tsja, had je iets anders verwacht? De aanslagen op kerstmarkten de laatste jaren spreken voor zich.quote:Op maandag 25 december 2023 18:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je zo kijkt naar mensen........
Ik kom niet op kerstmarkten, daar heb ik helemaal niks mee, blijf maar lekker gaan als je daar behoefte aan hebt.quote:Op maandag 25 december 2023 18:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je zet gewoon een deel van mijn familie weg op huidskleur. Niet eens moslims. Soms met baard. Moeten die kerstmarkten ontlopen voor mensen als jij?
Kan prima.quote:Op maandag 25 december 2023 18:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als we zelfs de uitspraken van een hoogleraar op het eigen vakgebied wegzetten als 'ook maar een mening', is elke verdere discussie natuurlijk zinloos.
Weer iemand die zelf van alles verzint en me dan vertelt dat dat is wat ik vind.quote:Op maandag 25 december 2023 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kan prima.
Kijk bijvoorbeeld naar Leo Lucassen en Jan van de Beek; beide zeer bezig met migratie, beide compleet andere meningen daarover.
Het stuk waar jij op wijst als ''spot on'' belicht -zoals zo vaak dat het geval is- maar deels en dus ook vooral eenzijdig. Het is allemaal op een specifieke wijze geschreven om een bepaald frame te creëren.
Daardoor lezen mensen (en jij dan dus blijkbaar ook) datgene wat ze willen lezen wat zoiets is als; ''een flink deel van de ''nederlanders'' zijn inherent racistisch en ziet nu met Wilders als grootste en het continu benoemen van terreur uit naam van de islam zn kansen groeien om ''racistische'' drek te spuwen op een minderheidsgroep, met moslims op het hakblok''.
Terwijl dit niet klopt, en anderen prikken hier gewoon heel makkelijk door heen.
Ja. Echt een enorm probleem. Of zijn criminele aanslagen meer in het nieuws?quote:Op maandag 25 december 2023 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, had je iets anders verwacht? De aanslagen op kerstmarkten de laatste jaren spreken voor zich.
[..]
Ik kom niet op kerstmarkten, daar heb ik helemaal niks mee, blijf maar lekker gaan als je daar behoefte aan hebt.
Wij komen er ook niet. Jij doet net of een deel van ons daar gevaar oplevert......gekleurde mensen toch?quote:Op maandag 25 december 2023 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, had je iets anders verwacht? De aanslagen op kerstmarkten de laatste jaren spreken voor zich.
[..]
Ik kom niet op kerstmarkten, daar heb ik helemaal niks mee, blijf maar lekker gaan als je daar behoefte aan hebt.
Ja laten we het even wat minder racistisch maken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wij komen er ook niet. Jij doet net of een deel van ons daar gevaar oplevert......gekleurde mensen toch?
Nou nee, een aanslag is een aanslag wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Echt een enorm probleem. Of zijn criminele aanslagen meer in het nieuws?
Precies. Andere aanslagen al daargelaten. Ja. Soms zijn er gekken die eenzaam gekke dingen doen. Ja. Er is ook werkelijke dreiging vanuit bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja laten we het even wat minder racistisch maken.
Kerstmarkten zijn vooral doelwit van moslim extremisten met als doel zoveel mogelijk ongelovigen te doden uit naam van de Islam en specifiek deel 3 van de Jihad: De heilige oorlog.
Ga me nou geen woorden in de mond leggen jankbal.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wij komen er ook niet. Jij doet net of een deel van ons daar gevaar oplevert......gekleurde mensen toch?
Ja, vanuit islamitische groepen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Precies. Andere aanslagen al daargelaten. Ja. Soms zijn er gekken die eenzaam gekke dingen doen. Ja. Er is ook werkelijke dreiging vanuit bepaalde groepen.
Dus die 600 criminele aanslagen in Nederland zijn toch wat zorgelijker dan aanslagen van moslims? Statistisch zit je al fout.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, een aanslag is een aanslag wat mij betreft.
Welke 600? Link ze eens?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus die 600 criminele aanslagen in Nederland zijn toch wat zorgelijker dan aanslagen van moslims? Statistisch zit je al fout.
Wanneer is de laatste bomaanslag geweest door een rechts extremistische groepering?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En extreem rechts en links. Dat is heel duidelijk geworden laatste tijd.
Extreem rechts en extreem links en aanslagen op Kerstmarkten?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En extreem rechts en links. Dat is heel duidelijk geworden laatste tijd.
Ja dus link ze maar eens.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te linken. De aanslagen met zwaar vuurwerk en mensen. Dat heb je gemist?
Welke aanslagen? Hoeveel markten?Er zijn meer bomaanslagen binnen het criminele cirquit. Mag je van mij best een achtergrond of kleur aanhangen. Daar zit nu een groot gevaar.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Extreem rechts en extreem links en aanslagen op Kerstmarkten?
Ja als je moslim extremisten extreem rechts noemt wat ik kan bevatten dan zit je goed. Maar wat extreem links met kerstmarkt terrorisme te maken heeft zie ik hier even niet.
Ahh ik zie het al, je bent gewoon een ordinaire wegkijker. De groeten verder met je achterlijke gezever.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Welke aanslagen? Hoeveel markten?Er zijn meer bomaanslagen binnen het criminele cirquit. Mag je van mij best een achtergrond of kleur aanhangen. Daar zit nu een groot gevaar.
Je vergeet wel even te vermelden dat die honderden aanslagen weinig doden tot gevolg hebben. (En ze vooral als waarschuwingen vanuit het criminele circuit gezien kunnen worden) en moslim aanslagen op kerstmarkten als doel hebben zoveel mogelijk ongelovigen te doden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus die 600 criminele aanslagen in Nederland zijn toch wat zorgelijker dan aanslagen van moslims? Statistisch zit je al fout.
Kerstmarktaaanvallen kosten waar 100en mensen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je vergeet wel even te vermelden dat die honderden aanslagen weinig doden tot gevolg hebben. (En ze vooral als waarschuwingen vanuit het criminele circuit gezien kunnen worden) en moslim aanslagen op kerstmarkten als doel hebben zoveel mogelijk ongelovigen te doden.
Als we het over dezelfde aanslagen hebben dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |