Meh vind dat de heer Williams wel genoeg airtime krijgt in de top 2000 inmiddelsquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:59 schreef Tussle266 het volgende:
Komend uur komt Me and my monkey. Ik ben daar tegelijk verbaasd en enthousiast over.
Hoezee voor Me and my monkey.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meh vind dat de heer Williams wel genoeg airtime krijgt in de top 2000 inmiddels
Die grap staat niet eens meer op de keuzelijst trouwens, terwijl die nog jaarlijks wel gedraaid wordtquote:
Das voor mij wel echt één van de ultieme old school Top 2000 nummers. Barclay James Harvestquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:11 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Die grap staat niet eens meer op de keuzelijst trouwens, terwijl die nog jaarlijks wel gedraaid wordt
Ha strani amoriquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:17 schreef Strani het volgende:
Gegroet mensen! Wel raar om jullie zo vroeg in het jaar weer te zien
Ha, Straan, je had zin in wat koudspel?quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:17 schreef Strani het volgende:
Dat is lang geleden zegquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:17 schreef Strani het volgende:
Voor mij blijft dat Viva la Vida, gevolgd door Talk en Trouble. Alledrie in de echte lijst gelukkigquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het allerbeste gekoelde toilet.
Ik weet niet of ik daar ooit echt zín in hebquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ha, Straan, je had zin in wat koudspel?
Klinkt goed, proost!quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sippin' whisky out the butthole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |