Nee joh, lekker uitrekken van je studententijd. Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Scriptie schrijven een groot trauma
ambiguiteitsverwerking in autisme. In het kort: hoe verwerken mensen met autisme ambiguiteit in taal vergeleken met niet-autistische mensen. Het was een flinke bevalling, ben ermee begonnen sinds de zomer van 2022.quote:
Ik ben scriptiebegeleider. Dus ik ben dan een boeman voor je waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Scriptie schrijven een groot trauma
Oh dat is nog best kort voor een scriptie.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ambiguiteitsverwerking in autisme. In het kort: hoe verwerken mensen met autisme ambiguiteit in taal vergeleken met niet-autistische mensen. Het was een flinke bevalling, ben ermee begonnen sinds de zomer van 2022.
Toepasselijk zinsdeel...quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ambiguiteitsverwerking in autisme. In het kort: hoe verwerken mensen met autisme ambiguiteit in taal vergeleken met niet-autistische mensen. Het was een flinke bevalling, ben ermee begonnen sinds de zomer van 2022.
Tof onderwerp!quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze was van de keuzelijst afgevoerd?quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:19 schreef Tussle266 het volgende:
En terug na 3 jaar gevangenschap op Neverland. Typisch dat die dan gelijk hier staat.
Ik heb het trauma afgesloten dus nee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben scriptiebegeleider. Dus ik ben dan een boeman voor je waarschijnlijk
Klinkt boeiend maar ook ingewikkeld hehequote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij ‘verdween’ uit de lijst in dat jaar van Leaving Neverland. Jaar erop uit de keuzelijst a la Marco. Dit jaar teruggezet, en zie daar...quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze was van de keuzelijst afgevoerd?
Jaartje strafbank dus.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij ‘verdween’ uit de lijst in dat jaar van Leaving Neverland. Jaar erop uit de keuzelijst a la Marco. Dit jaar teruggezet, en zie daar...
Omdat Nederland wansmaak heeft?quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staan al die campy Nederlandstalige nummers nog steeds in dit gebied
nee, taalwetenschap. Het psycholinguistische gedeelte was juist hetgeen waar ik wel het meeste moeite mee hadquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tof onderwerp!
Studeer je psychologie?
joa, was het wel. Heb af en toe momenten gehad dat ik 10 keer achter elkaar een deel van mn scriptie moest lezen om te kijken of er wel wat van klopte wat ik zei.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt boeiend maar ook ingewikkeld hehe
Dat was mijn tweede gok geweest, haha. Ook een leuk vakgebied (maar niet het mijne).quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, taalwetenschap. Het psycholinguistische gedeelte was juist hetgeen waar ik wel het meeste moeite mee had
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
joa, was het wel. Heb af en toe momenten gehad dat ik 10 keer achter elkaar een deel van mn scriptie moest lezen om te kijken of er wel wat van klopte wat ik zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |