Correct. Ben niet vies van popmuziek, maar dit was wel heel erg Qmusicquote:
Ben wel benieuwd waar ie het meest wordt gedraaid dan want ik kende het nummer wel maar luister nooit Q.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct. Ben niet vies van popmuziek, maar dit was wel heel erg Qmusic
Wat is dit voor baggerquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staan al die campy Nederlandstalige nummers nog steeds in dit gebied
Sky Radio?quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar ie het meest wordt gedraaid dan want ik kende het nummer wel maar luister nooit Q.
Dit was er wel één die er na de daling van vorig jaar helemaal doorheen had kunnen vallenquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Zonder Extra 500 hadden we dit kunnen ontwijken. Toch jammer.
Wrijf het er nog even in.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was er wel één die er na de daling van vorig jaar helemaal doorheen had kunnen vallen
Als ik radio luister is het Radio 1, Radio 2 of Veronica.quote:
Haha.quote:
Ja 31 december vlak voor Bohemian Rhapsody bijvoorbeeldquote:
De Prince te rijk. Leuk commentaar van de Wildt.quote:
Lag dus niet aan mij, want ik verstond dat ookquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ruud heeft weer gezopen. Ramble Moon?
Nee dit was Ruud niet Emilyquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Prince te rijk. Leuk commentaar van de Wildt.
Ruud is altijd aan de zuipquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ruud is als kind in een ketel alcohol gevallen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En sindsdien ook nog eens elke dag een bad genomen in die ketel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruud is als kind in een ketel alcohol gevallen.
Nee dat is wanneer een Poolse zangeres Sjors Beker zou coveren.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat de slogan van de lokale PVV politici?
Vandaar dat chronische spraakgebrek.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruud is als kind in een ketel alcohol gevallen.
Helaas is het niet meer zo'n feest.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit heeft denk ik wel ooit in de top500 gestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |