Uiteraard!quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
Oehhhh... toch fijn dat er aan de dames gedacht wordt
Die blote kerstman zeker?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:38 schreef Sally het volgende:
Oehhhh... toch fijn dat er aan de dames gedacht wordt
Haha. Die ik zelf in de OP had geplaatst...?quote:
Ik wil geen knobbeltje.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha. Die ik zelf in de OP had geplaatst...?
Nee - de TT![]()
Ook niet die van Lenny?quote:
Whehehehe.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou niet zo van verkleinwoordjes
Dat moet je dan maar met Stiggs opnemenquote:
Zal jou eens opnemenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar met Stiggs opnemen
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet die van Lenny?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar met Stiggs opnemen
Wil jij die dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal.
[..]
Jij gaat natuurlijk voor de tongetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil jij die dan?
Wat wil ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil jij die dan?
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoe is het met jouw knobbeltje dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dit een raar gesprek en krijg de kriebels van de gebruikte woorden
Die trekt zich terug als hij dat woord hoortquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw knobbeltje dan?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die trekt zich terug als hij dat woord hoort
Eh....quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Krijg je nou het knobbeltje van @:Sally ?
Genotsheuvel dan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die trekt zich terug als hij dat woord hoort
Nou, dan wil ik die van jou wel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh....
Had het meer tegen jou, tegenover je reactie dat je geen knobbeltje wilde
Doet mij denken aan apré ski.quote:
Als je flink drinkt dan kan je er wel komen jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doet mij denken aan apré ski.
Whehe, jammer dat ik niet kan skieën.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je flink drinkt dan kan je er wel komen ja
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, jammer dat ik niet kan skieën.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, jammer dat ik niet kan skieën.
Ik kan wel langlaufen... telt dat ook?quote:
Klote is dat eh?quote:
Langlaufend over je knobbeltje? Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel langlaufen... telt dat ook?
Ik kan wel lang laufen...quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel langlaufen... telt dat ook?
Oh zo! Met lange halen...quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klote is dat eh?
[..]
Langlaufend over je knobbeltje? Ja hoor.
En snelle, korte stootjes.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo! Met lange halen...
Yupquote:
Haha ja en daarna mag zij op de alpenhoorn blazen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup
Lekkere reacties ook dan
Blazen...?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja en daarna mag zij op de alpenhoorn blazen.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja en daarna mag zij op de alpenhoorn blazen.
Of wat nog meer?quote:
Whehehe, jazeker!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij snapt het!
En lurken van de alpenmelk
Je wilt ook alles horen he?quote:
Nou liever geen tanden...quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wilt ook alles horen he?
Of... moet ik alles voorkauwen?
Tuurlijk wil ik dat horen!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wilt ook alles horen he?
Of... moet ik alles voorkauwen?
Ik weet niet of dat dan niet alleen in KPD thuishoortquote:
Zachtjes bijten.... kan wel lekker zijn...quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou liever geen tanden...
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dan niet alleen in KPD thuishoort
Ja dat welquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zachtjes bijten.... kan wel lekker zijn...
quote:
Mensen, neem een hotelkamerquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zachtjes bijten.... kan wel lekker zijn...
Gezellig!quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:01 schreef Academicus het volgende:
[..]
[..]
Mensen, neem een hotelkamer
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:01 schreef Academicus het volgende:
[..]
[..]
Mensen, neem een hotelkamer
Meer de après ski dan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:08 schreef Academicus het volgende:
[..]
Gezellig hoor, het ging over skiën begrijp ik?
Hollanders en après ski is altijd een recept voor ellendequote:
Ik hou helemaal niet van dat gezever in een kroeg, neequote:Op dinsdag 12 december 2023 22:12 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hollanders en après ski is altijd een recept voor ellende![]()
Maar hier zit ook een brabo bij dus dat komt helemaal goed
Met als absoluut dieptepunt de polonaise waarbij ik me dan altijd in de wc verstopte totdat die storm voorbij was, maar na de polonaise ging het juist nog meer los met de Flügelsquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van dat gezever in een kroeg, nee![]()
En zelfs daar niet meer....quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:16 schreef Academicus het volgende:
[..]
Met als absoluut dieptepunt de polonaise waarbij ik me dan altijd in de wc verstopte totdat die storm voorbij was, maar na de polonaise ging het juist nog meer los met de Flügels![]()
Doe mij maar een dik besneeuwd landschap ZONDER Nederlanders [of mensen in het algemeen], maar die vind je nog op de top van de Himalaya ("Hoi, hoi, jij ook hier?)
Ik ga voor Sicilië, kan ik én onder de olijfbomen niks doen en van de Etna dalen als ik zin hebquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
En zelfs daar niet meer....Oostenrijk
![]()
Zuid-Duitse Alpen
![]()
![]()
Oh, en ook nog Noorwegen.... zooooo stil...![]()
Gevaarlijk terreinquote:
Sallykequote:
Vooral vochtigquote:Op woensdag 13 december 2023 09:15 schreef Sally het volgende:
Haaaii Stiggy,
Hoe is het daar in het Verre Braobant?
Amykequote:
Hm. Eh.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral vochtigEn daar?
LoLkequote:
Het is hier niet gruwelijk natquote:Op woensdag 13 december 2023 09:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Eh.
Nog niet naar buiten gekeken, lol... M'n telefoon zegt iig bewolkt met wat mist
Voor de rest: wel oké met het vocht. Glas water op mn nachtkastje
2mm aan regen in de meter.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
[..]
Het is hier niet gruwelijk nat
Pfff, dat is niks. Dat is niet eens vochtig.quote:
Nee, het viel ook wel mee qua neerslag. Plus, de meter was omver gelazerd.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, dat is niks. Dat is niet eens vochtig.
Slokje teveel op?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, het viel ook wel mee qua neerslag. Plus, de meter was omver gelazerd.
Nee, ik denk de wind of een kwaaie poes.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, het viel ook wel mee qua neerslag. Plus, de meter was omver gelazerd.
Was Lenny boos?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik denk de wind of een kwaaie poes.Kunnen ook de kabouters van mijn nichtje zijn geweest.
Ai, dat word de hele dag binnenspelen.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier komt wel heel wat aan nog, aldus Buienalarm....
Binnenpretjequote:Op woensdag 13 december 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word de hele dag binnenspelen.
Lenny is begaan met de natuur, die gooit geen regenmeters om.quote:
Hm, dat kan nietquote:Op woensdag 13 december 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word de hele dag binnenspelen.
Tuurlijk wel. Even Rollercoaster Tycoon kopen op Steam en gaan!quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Even Rollercoaster Tycoon kopen op Steam en gaan!
Nee, moet wat doen. De deur UIT, zeg maarquote:Op woensdag 13 december 2023 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Even Rollercoaster Tycoon kopen op Steam en gaan!
Speel het nu ook tijdens de stille uurtjes van de dag.quote:
Ach, stop toch met die onzin.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, moet wat doen. De deur UIT, zeg maar
Ohw, dus we moeten je missen hierquote:Op woensdag 13 december 2023 09:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, moet wat doen. De deur UIT, zeg maar
Alleen dat had het risico dat het heel veel stille uurtjes werdenquote:Op woensdag 13 december 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Speel het nu ook tijdens de stille uurtjes van de dag.![]()
Nee, er zit veel muziek in die game.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alleen dat had het risico dat het heel veel stille uurtjes werden
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 13 december 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, er zit veel muziek in die game.
Uhuhm.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, dus we moeten je missen hier
Heb inmiddels de basis game uitgespeeld en zit nu in dat uitbreidingspakket te klooien.quote:
Die zijn echt lastigquote:Op woensdag 13 december 2023 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb inmiddels de basis game uitgespeeld en zit nu in dat uitbreidingspakket te klooien.
Heusquote:
Spel is peanuts ja, maar zeer vermakelijk en verslavend.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn echt lastig
Even een accountje aanmaken en je bent er al.quote:
Laten we dat niet doen. Heb al meer dan genoeg andere dingen naast werk... Anders kom ik daar niet meer aan toequote:Op woensdag 13 december 2023 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even een accountje aanmaken en je bent er al.
quote:Op woensdag 13 december 2023 09:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. Heb al meer dan genoeg andere dingen naast werk... Anders kom ik daar niet meer aan toe![]()
Lack of faith?!quote:Op woensdag 13 december 2023 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
I find your lack of faith disturbing...
Oh, jij bent meer DOOM?quote:Op woensdag 13 december 2023 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Lack of faith?!
Ik ken mezelf
Btw, ik ben niet zo van de sims-achtige games
Dus ik zou iets anders uitkiezen dan Rollercoaster Tycoon.
Ook nietquote:Op woensdag 13 december 2023 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, jij bent meer DOOM?
Tegenvaller ditquote:
Ow, jij wel?quote:
In dat geval... Street Fighter II?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, jij wel?
Want... dan hadden we samen kunnen spelen....?
Jaquote:Op woensdag 13 december 2023 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, jij wel?
Want... dan hadden we samen kunnen spelen....?
Of dat.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In dat geval... Street Fighter II?
Alles is te leren!quote:Op woensdag 13 december 2023 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
Schijnbaar is @:Sally niet goed in Street Fighter.
quote:
Dan is er hoop voor onze Sallyke.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Stig iets leert, leer je het goed
Goede leermeesterquote:Op woensdag 13 december 2023 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan is er hoop voor onze Sallyke.
Misschien mag je dan ook wel op haar knopjes drukken.quote:
Nee, óók niet van dat spel....quote:Op woensdag 13 december 2023 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
Schijnbaar is @:Sally niet goed in Street Fighter.
quote:Op woensdag 13 december 2023 16:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien mag je dan ook wel op haar knopjes drukken.
Daar mist nog een woordjequote:Op woensdag 13 december 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Stig iets leert, leer je het goed
Foei Lord!quote:Op woensdag 13 december 2023 16:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien mag je dan ook wel op haar knopjes drukken.
Miss Perfectquote:
Ikke welquote:Op woensdag 13 december 2023 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Foei Lord!
[..]
Miss Perfect
Ja zo ben jij welquote:
quote:
Sims toch wel?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, óók niet van dat spel....
Sorry.
Ben niet van de FPS games.
SIMS IS GEEN SPELquote:
Mwah, wanneer je dat hele spel laat doordraaien, is het wel zeer vermakelijk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 10:02 schreef Sally het volgende:
[..]
<knip>
Btw, ik ben niet zo van de sims-achtige games
Dus ik zou iets anders uitkiezen dan Rollercoaster Tycoon.
Psycho Simulator is het!quote:Op woensdag 13 december 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, wanneer je dat hele spel laat doordraaien, is het wel zeer vermakelijk.
Fifa it is.quote:
Heerlijk toch. Ik had in The Sims I ook Hitler als buurman enz.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Psycho Simulator is het!
quote:Op woensdag 13 december 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fifa it is.
[..]
Heerlijk toch. Ik had in The Sims I ook Hitler als buurman enz.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee, ook die twee niet![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Inclusief de woedeaanvallen.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan eerder FIAMario Karts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Nein nein nein nein NEIN!!!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Inclusief de woedeaanvallen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan eerder FIARACENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw...quote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nope.quote:
quote:
Hihi, komt in de buurtquote:Op woensdag 13 december 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sally is iemand die op details let... geheugenspelletjes?
quote:
Heet?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord, we worden warm!
Uhm...quote:
Strip memory natuurlijk!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord, we worden warm!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]Niet op die manier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]AsterixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Sallykequote:
Vlaamse kerstman?quote:
In Vlaanderen haten ze de kerstman, volgens mij.quote:
Ow. Dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 december 2023 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In Vlaanderen haten ze de kerstman, volgens mij.
LoLkequote:
Gokte al dan het met Lenny van doen hadquote:Op donderdag 14 december 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gok ik hoor, aangezien @:Lenny77 vrijwel al onze feesten zit af te zeiken.
Overal waar ze Coca Cola drinkenquote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Gokte al dan het met Lenny van doen had
Maar kerst is van over de hele wereld, niet alleen Nederland?
Nee nou, vraag haar maar eens naar onze Sinterklaastraditie.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem nietquote:Op donderdag 14 december 2023 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee nou, vraag haar maar eens naar onze Sinterklaastraditie.Toch @:Lenny77 ?
Op kerst heeft ze nog niks aan te merken, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn.
En Roetveegpiet!quote:Op donderdag 14 december 2023 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet
quote:
Te kwetsend?quote:
Enormquote:
quote:
LoL is full of shit.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jullie vieren dat gewoon op de verkeerde dagquote:Op donderdag 14 december 2023 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee nou, vraag haar maar eens naar onze Sinterklaastraditie.Toch @:Lenny77 ?
Op kerst heeft ze nog niks aan te merken, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn.
Jammer dat de Stroopwafelpiet er niet meer is.quote:
Niet!quote:Op donderdag 14 december 2023 13:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jullie vieren dat gewoon op de verkeerde dag
En de clownpietquote:Op donderdag 14 december 2023 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer dat de Stroopwafelpiet er niet meer is.
Ieuwwww!quote:Op donderdag 14 december 2023 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En de clownpiet [ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan elke clown! Behalve dezequote:Op donderdag 14 december 2023 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuwwww!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ben als de dood voor deze clown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*proestquote:Op donderdag 14 december 2023 14:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan elke clown! Behalve deze![]()
Soms, maar meestal nietquote:Op donderdag 14 december 2023 14:37 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest
Dan hou je zeker ook van horror
Sjjjt....quote:Op donderdag 14 december 2023 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Piet hoort gewoon een negert te zijn
Ach, die doet niks.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuwwww!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ben als de dood voor deze clown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bangerd!quote:
Nou.... ik keek de film als kind...quote:Op donderdag 14 december 2023 14:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, die doet niks.
[..]
Bangerd!
Het is ook niet bepaald een kinderfilm.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.... ik keek de film als kind...
Dat was echt de laatste keer dat ik clowns leuk vond![]()
![]()
![]()
En nee, Bassie heb ik nooit echt leuk gevonden![]()
Moest een keer babysitten voor mn jongere broertjequote:Op donderdag 14 december 2023 14:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald een kinderfilm.
Zo beginnen ook veel pornfilms.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Moest een keer babysitten voor mn jongere broertje![]()
dat was niet op tv in mijn jonge jarenquote:Op donderdag 14 december 2023 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo beginnen ook veel pornfilms.
Hier ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
dat was niet op tv in mijn jonge jaren
Ja, en die moet dus nog komenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Kersttruien en glühwein, de ideale kerstborrel!
Amy zuipt die fles wel leeg in één teug.quote:
Echtquote:Op donderdag 14 december 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amy zuipt die fles wel leeg in één teug.
Benieuwd of die ook snurkt.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:35 schreef Academicus het volgende:
[..]
EchtDie voeren we dan als eerste af en leggen we heerlijk slapend tussen server racks van Fok
Ja echtquote:Op donderdag 14 december 2023 19:35 schreef Academicus het volgende:
[..]
EchtDie voeren we dan als eerste af en leggen we heerlijk slapend tussen server racks van Fok
Ik geloof het wel, maar heb nog nooit echt klachten gehad, maar slaap dan ook wel meestal alleenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd of die ook snurkt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geloof het wel, maar heb nog nooit echt klachten gehad, maar slaap dan ook wel meestal alleen
Dat doen vrouwen nietquote:Op donderdag 14 december 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd of die ook snurkt.
Sallykequote:
Koekskequote:
LoLkequote:
Amykequote:
Ja, wel een beetje. Maar heb ook wel eens gehoord dat ik zo stil was en lag dat ze bang waren dat ik dood wasquote:
Bitches?quote:
Wees blij, straks hadden ze je nog levend begraven!quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Maar heb ook wel eens gehoord dat ik zo stil was en lag dat ze bang waren dat ik dood was(en nee, ik was gewoon aan het slapen er waren geen andere activiteiten gaande
)
Behave!quote:
En dat op de vroege ochtend.quote:
Ik lust jze rauwww..quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dat op de vroege ochtend.
Ik smaak rauw niet lekker hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lust jze rauwww..
Zeker degenen die me Bitch noemen
Zal jou eens bitchen!quote:
Eerst even lichtjes cremeren?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik smaak rauw niet lekker hoor.
Roastquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst even lichtjes cremeren?
Oh dat kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst even lichtjes cremeren?
Ja? Waarom dan?quote:
And then it's over!quote:
#KoekskeKnufquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij weet je dat antwoord wel
31-12.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een datum te prikken?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij weet je dat antwoord wel
Vandaag ben ik geconfronteerd met de meest vreselijke kersttrui ooit en dat laat mentaal zijn sporen naquote:
Tja, vrees voor je dat het 'traditie' gaat worden - ook in Nederland...quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik geconfronteerd met de meest vreselijke kersttrui ooit en dat laat mentaal zijn sporen na![]()
En hij vertelde met trots dat hij de trui 'bij de Makro had gescoord'
Bij de Makro kan het best leuk zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
Vandaag ben ik geconfronteerd met de meest vreselijke kersttrui ooit en dat laat mentaal zijn sporen na![]()
Ik las Marokkoquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij de Makro kan het best leuk zijn hoor.
Ook daar hebben ze lekkere meiden.quote:
En heel veel broersquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze lekkere meiden.
Die hoef ik niet.quote:
Nee, maar zij jou welquote:
Ik laat mij niet aanranden door dat volk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar zij jou wel
Het is niet zozeer aanranden wat ze zullen doenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik laat mij niet aanranden door dat volk.
Mij slaan vind ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is niet zozeer aanranden wat ze zullen doen
Eensquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mij slaan vind ik ook niet kunnen.
Geitenneu- oh wacht.quote:
Ah, dank voor deze tip!quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
En door die trui heb ik nu koorts en alleen maar koude rillingen. Ik heb even geslapen, maar nog niks beterquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dank voor deze tip!
* MizzezAmy gaat op zoek naar een Makro pasje
Hm... beterschap dan maar...quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:46 schreef Academicus het volgende:
[..]
En door die trui heb ik nu koorts en alleen maar koude rillingen. Ik heb even geslapen, maar nog niks beter
Ja dankjewel hoor, lief van je!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... beterschap dan maar...
Heb geen nachtmerries ervan!
Oei, klinkt niet goed. De nacht een beetje goed doorgekomen? Zonder kersttrui nachtmerries?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:19 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja dankjewel hoor, lief van je!
Ik probeer nu weer in slaap te komen maar mijn hoofd staat in de fik en ik hoop dat Fok me in slaap zal wiegen![]()
Koorts zorgt inderdaad voor lucide dromen en die van mij wil ik vanavond liever niet ervaren
Nooit meer zo'n trui dragen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:46 schreef Academicus het volgende:
[..]
En door die trui heb ik nu koorts en alleen maar koude rillingen. Ik heb even geslapen, maar nog niks beter
Je vergeet een willekeurige "quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
Hoi hoi
Ja hoi goedemorgenmiddag
Goedemorgen
Goedemiddag
Alles goed
Ja prima
Ik ga weer toedels
Slaap lekker
Fijne dag nog
Jij ook laturs
Sallykequote:
Puzziekequote:Op zaterdag 16 december 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
Hoi hoi
Ja hoi goedemorgenmiddag
Goedemorgen
Goedemiddag
Alles goed
Ja prima
Ik ga weer toedels
Slaap lekker
Fijne dag nog
Jij ook laturs
Was een bijzonder nachtje met weinig slaapquote:Op zaterdag 16 december 2023 08:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, klinkt niet goed. De nacht een beetje goed doorgekomen? Zonder kersttrui nachtmerries?Beterschap!
Tevens: Goedemorgen!
Och jee, vermoedt men een ontsteking dan?quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Was een bijzonder nachtje met weinig slaapKoorts liep op tot 42, 4 graden en toen de huisartsenpost maar gebeld en die vonden dat ik per direct moest langskomen. Dus ik zei dat ik het niet zo zag zitten om in deze staat achter het stuur te kruipen en toen werd me geadviseerd om dan nog maar wat ibuprofen te nemen
![]()
De zorg in Nederland
Het was meer obv van mijn medisch dossier dat ik eigenlijk direct moest langskomen voor controle, maar ja dat ging dus niet echt. Ik heb niet echt veel ibuprofen geslikt, maar ontzettend veel water gedronken en dat zuivert je lichaam ook. Eigenlijk vertrouw ik erop dat mijn lichaam de boel zelf opruimt en nu is dat volgens mij ook het geval want ik voel me al iets beterquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Och jee, vermoedt men een ontsteking dan?
Je kan en mag ook tegelijk nog wat Paracetamol erbij nemen (iedere 6 uur), scheelt nog wat extra, hoop ik voor je...
Ibu mag iedere 8 uur, maar denk aan je maag en eet er wat bij
Vergeet niet om je vocht en zout aan te vullen!
Eten an sich nog niet het belangrijkste (behalve met die NSAID's als ibuprofen).
Tja, veel andere opties hebben ze niet denk ik? Een taxi adviseren had natuurlijk ook gekund. Ambulance gaat misschien wat ver.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Was een bijzonder nachtje met weinig slaapKoorts liep op tot 42, 4 graden en toen de huisartsenpost maar gebeld en die vonden dat ik per direct moest langskomen. Dus ik zei dat ik het niet zo zag zitten om in deze staat achter het stuur te kruipen en toen werd me geadviseerd om dan nog maar wat ibuprofen te nemen
![]()
De zorg in Nederland
Ow dear... dáárom ging het gister fout met 'm hè....quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, veel andere opties hebben ze niet denk ik? Een taxi adviseren had natuurlijk ook gekund. Ambulance gaat misschien wat ver.
Hopelijk knap je snel verder op!
Ik zal vanavond een glühwein op je genezing drinken, gekleed in kersttrui natuurlijk
Wel tof. Doodgaan aan een kersttrui.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het was meer obv van mijn medisch dossier dat ik eigenlijk direct moest langskomen voor controle, maar ja dat ging dus niet echt. Ik heb niet echt veel ibuprofen geslikt, maar ontzettend veel water gedronken en dat zuivert je lichaam ook. Eigenlijk vertrouw ik erop dat mijn lichaam de boel zelf opruimt en nu is dat volgens mij ook het geval want ik voel me al iets beter
Beetje goedkoop dit.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
Hoi hoi
Ja hoi goedemorgenmiddag
Goedemorgen
Goedemiddag
Alles goed
Ja prima
Ik ga weer toedels
Slaap lekker
Fijne dag nog
Jij ook laturs
Volgens mij gaf ik een redelijk accurate beschrijving van het geheelquote:
Nou nee, zo slaat de chat in één keer dood.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik een redelijk accurate beschrijving van het geheel
Dat komt dan door mijn samenvatting van het dagelijkse gebeuren lijkt mijquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou nee, zo slaat de chat in één keer dood.
Beetje gemeen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat komt dan door mijn samenvatting van het dagelijkse gebeuren lijkt mij
Ik hoop meer op een omvallende kerstboom met vlijmscherpe piek eigenlijkquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel tof. Doodgaan aan een kersttrui.
Beggars can't be choosers.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:33 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik hoop meer op een omvallende kerstboom met vlijmscherpe piek eigenlijk
Tis al goed.quote:
Zal het Kindeke Jezus leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:45 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik laat het lot dan wel beslissen met Kerst
Het kindeke Jezus heeft me al verlaten vanwege al mijn zondenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal het Kindeke Jezus leuk vinden.
Dan zal het wel goedkomen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:48 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het kindeke Jezus heeft me al verlaten vanwege al mijn zonden
Fijn dat ook jij je constructief opsteltquote:
Dus blijf weg van de FP om nog meer donker te vermijdenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hebben we nodig in deze donkere tijden van het leven
Ik kom nooit in FPquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:52 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dus blijf weg van de FP om nog meer donker te vermijden
*confused...quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:58 schreef Caesalpinia het volgende:
op FB zijn ze onaardig
also goedenmiddag mensen
oh typfoutjequote:Op zaterdag 16 december 2023 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
*confused...
FP? = Frontpage
Of
FB? = Feedback forum
Haha, was niet alleen bij jou dat ik me al afvroeg of [FB], of FP bedoeld werd, hihiquote:
ach krijg je soms als je slecht slaaptquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, was niet alleen bij jou dat ik me al afvroeg of [FB], of FP bedoeld werd, hihi
Ow... jij ook al geen goede combi met Kerst(dagen)....?quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:35 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ach krijg je soms als je slecht slaapt
nu al stress voor volgend weekend
nou jaquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow... jij ook al geen goede combi met Kerst(dagen)....?
Ah ja, dat is nee, zijn wel rare dingen...quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:01 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nou ja
vrijgezel met de kerst is wel een ding
gezellig met de familie om de gourmet gaan vertellen dat je nog vrijgezel bent en al de rare vragen mag beantwoorden
gaan ze weer vragen naar kleinkinderen, en iemand begint over de verkiezingen, of iemand vraagt of je al 8 katten hebtquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ja, dat is nee, zijn wel rare dingen...
Ruzie met je ouders is ook zo'n "ding" op dit soort 'feest'dagen.
vanwaar komt de stig vandaan?quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemiddag
Stig is back
Van weggeweest!quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:10 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
vanwaar komt de stig vandaan?
Hoeft niet lang te durenquote:
Goede vraag!quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:10 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
vanwaar komt de stig vandaan?
Goed antwoordquote:
Weet ikquote:
De rage quits, wie kent ze nietquote:Op woensdag 13 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op fluistertoon hoor je dan in de keuken: "Zou er iets mis met hem/haar zijn?"quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:01 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nou ja
gezellig met de familie om de gourmet gaan vertellen dat je nog vrijgezel bent en al de rare vragen mag beantwoorden
Ik heb dat probleem nooit gehad toen ik nog vrijgezel was. Maar goed, toen het bij mij begon te spelen was de rest van de familie al buiten beeldquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:01 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
nou ja
Vrije dagen zijn leuk, maar soms vind ik het wel zo vermoeiend, alles eromheenquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:26 schreef Puzzie het volgende:
Zo bijzonder is kerst toch ook weer niet?
Vrije dagen zijn leuk maar kerst wordt vaak juist als speciaal gezienquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrije dagen zijn leuk, maar soms vind ik het wel zo vermoeiend, alles eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |