SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Oh ja, officieel heet het The Reflections of my life van The Marmaladequote:Op maandag 11 december 2023 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar eens gaan beluisteren.
Een uurtje te vroeg, maar dat is prima.quote:Op maandag 11 december 2023 21:57 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van deze lange muzikale rit:Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde
De vooraf-tracks zijn er opnieuw twee en beginnen al behoorlijk vroeg: 18:48 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Deutsch (#2)
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
De openingstrack van de uitzending is straks een oproep aan jou
Hier was geen woord Duits bij.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:48 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf-track #1:
• Jam & Spoon - Die Kraft Der Vier Herzen
Ook welkomquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook welkomJe verzoekjes staan klaar, we zijn om 23:45 uur klaar vanavond.
(grapje, het valt mee)
Alleen de titel is Duits.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Net als gisteren ook nu weer: Polarkreis 18 vooraf
• Polarkreis 18 - Unendliche Sinfonie
Nauwelijks. Mijn collega is voor de verandering weer eens ziek. Gisteren ook al. Werkelijk waar, ik heb sinds eind oktober meer alleen gezeten dan met hem erbij. Ik ben het meer dan spuugzat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Je werkdag een beetje goed doorgekomen?
Ah, das Unterschied war mir nicht klar.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daarom draai ik ze gisteren en vandaag ook vooraf
Waardeloos zo’n collegaquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nauwelijks. Mijn collega is voor de verandering weer eens ziek. Gisteren ook al. Werkelijk waar, ik heb sinds eind oktober meer alleen gezeten dan met hem erbij. Ik ben het meer dan spuugzat.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
![]()
Ich geh nicht in die Stadt heuteabend.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waardeloos zo’n collega![]()
En die drie dagen dat hij niet ziek is neemt hij vrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]Kun je je niet opgeven voor een cursus verslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik zie het al voor me: alle cursisten zitten te wachten, de docent verschijnt maar niet. Heeft zich verslapen...quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je je niet opgeven voor een cursus verslapen?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: alle cursisten zitten te wachten, de docent verschijnt maar niet. Heeft zich verslapen...
Ik moet nu denken aan Herman Finkers die vertelt: "De cursus Omgaan met Teleurstellingen gaat wederom niet door."quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat is voor mij sowieso heeeeeel lang geleden
Ja die blijft briljantquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Herman Finkers die vertelt: "De cursus Omgaan met Teleurstellingen gaat wederom niet door."
En "verkoopt u ook kussentjes?" - Geweldig. Het zinnetje "En weer verlaat een tevreden klant het pand" gebruik ik nog wekelijks.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die blijft briljantnet als: ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |