abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211595794
Oh, de kamikazekindjes _O-
pi_211595936
Pakket is in ieder geval opgestuurd en mijn pakket kon ik meteen ophalen :D :@
Ik ga het vandaag sowieso nog niet openmaken :X ga proberen tot weekend te bewaren…
pi_211596121
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:30 schreef Magica het volgende:
Pakket is in ieder geval opgestuurd en mijn pakket kon ik meteen ophalen :D :@
Ik ga het vandaag sowieso nog niet openmaken :X ga proberen tot weekend te bewaren…
Ahh top, en veel succes met je geduld bewaren :D
pi_211596138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:52 schreef ludivinelaurel het volgende:

[..]
Ahh top, en veel succes met je geduld bewaren :D
Ja ga mijn best doen. Ik zei nog hee toevallig dezelfde doos :o _O-
pi_211596330
Wat een heerlijk topic om te lezen deze dagen O+ en wat zijn e rveel katten die meehelpen met uitpakken :D

Gisteren hebben wij nog heerlijk genoten van de kaasjes uit ons pakket.
pi_211596365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:06 schreef laziness het volgende:

[..]
Het was maar een suggestie en niet naar jou persoonlijk ;) je bent niet de enige die dit doet. Maar ook de inpakpapiertjes etc kan iemand toch een volledige verrassing willen laten? En heel eerlijk, soms geven de vormen van cadeau's ook wel wat weg. Een spoilertag is in de basis de moeite niet en dan kan een ontvanger die niet gespoilerd wilt worden wel gewoon meejubelen ipv dit topic te mijden.
Persoonlijk vind ik het juist leuk en bijdragen aan de voorpret O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 12-12-2023 19:27:12 ]
pi_211596425
@_Ingrid_ dankjewel voor doosje 12! Ik herinner me je hond nog goed, omdat die zo op ons vorige hondje leek O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211596490
Mijn pakket is ook op de post *O*

Eigenlijk jammer, want nu is de pret van het maken van het pakket voorbij. Maar ik heb nu wel voorpret voor de ontvanger O+
pi_211596493
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijk topic om te lezen deze dagen O+ en wat zijn e rveel katten die meehelpen met uitpakken :D

Gisteren hebben wij nog heerlijk genoten van de kaasjes uit ons pakket.
Onze Max Purrstappen neemt dat ook heel serieus. O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 december 2023 @ 18:06:09 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211596583
spoiler haal ik zo weer weg :@

Genieten de fotos allemaal.

[ Bericht 58% gewijzigd door Ynske op 12-12-2023 19:20:47 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211596638
Knuffel Ynske. O+
  dinsdag 12 december 2023 @ 19:05:44 #37
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211597207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 17:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is ook op de post *O*

Eigenlijk jammer, want nu is de pret van het maken van het pakket voorbij. Maar ik heb nu wel voorpret voor de ontvanger O+
*O* -O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211597756
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Uitpakverslag!

Vandaag hebben we ons pakket binnen gekregen. Super lief, zoveel en ze hebben er zo goed overna gedacht.

Kinderen, vooral de oudste waren net twee hondsdolle uitpakkers. Gewoon verstand op nul en alles scheuren.
We hadden 3 prachtige kopjes met mutsjes gekregen. En bleek later... mét cacaopoeder wat de oudste ook wilde uitpakken. Nu ruikt ons hele huis naar zoete chocoladepoeder... Echt overal cacaopoeder haha. ;(

Oudste is GEK, maar dan echt GEK op de Titanic. Zo gek, dat zelfs zijn moedertje een Titanic tattoo heeft. Hij heeft een prachtig stickerboek van de Titanic gekregen en daar is hij extreem blij mee. En nog een prachtig boek over boten. Perfect voor zijn kapiteins/Titanic kamer.

Jongste helemaal blij met zijn dinoboek en Squishmellow knuffel. Beide Squishmellows mogen vannacht in een kinderbedje slapen. O+

We zijn zo verwent. Ik duik vanavond meteen onder de douche met mijn Douglaspakket. O+

Ooooh en ik heb ook nog cheesedippers (echt niet om aan te slepen hier) en zure snoepjes gekregen. En mag koekjes bakken met mijn jommetjes en cake bakken voor mee naar school.

Zo ontzettend lief en we zijn zo dankbaar. Ben niet zo'n huilert, maar vandaag wel. Het is gewoon onvoorstelbaar dat mensen zo lief en zo gul zijn voor anderen die ze helemaal niet kennen.

Hieronder in de spoiler een fotoverslag voor de liefhebber. Het is een rommeltje geworden haha, dankzij de kamikaze papierversnipperaars dus.

En dan nu een potje slakkenrace!
Deze post maakt mij heel blij! O+
Dadelijk komt mijn moeder een kopje koffie drinken, dan laat ik haar ook de foto’s zien.
pi_211597878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Deze post maakt mij heel blij! O+
Dadelijk komt mijn moeder een kopje koffie drinken, dan laat ik haar ook de foto’s zien.
Ik heb nog wel meer foto's. Maar wil ook niet heul herkenbaar op het www staan. En ben ook niet zo handig met foto's uploaden hier. :@
pi_211597888
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Uitpakverslag!

Jongste helemaal blij met zijn dinoboek en Squishmellow knuffel. Beide Squishmellows mogen vannacht in een kinderbedje slapen. O+

Die paarse squishmellow hebben wij ook!! :D

Superleuk verslag O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211597909
Wat een heerlijke uitpakposts allemaal!
pi_211598861
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 17:41 schreef superkimmi het volgende:
@:_ingrid_ dankjewel voor doosje 12! Ik herinner me je hond nog goed, omdat die zo op ons vorige hondje leek O+
Graag gedaan! :) Rudolf is nog steeds heel!

Leuk de uitpakfoto's !
Wij gaan dan wel zonder pakjes zondag alvast net doen alsof het kerst is met de schoonfamilie. Zin an!
En met kerst met pa in zn nieuwe kamer in het verpleeghuis met een lach en een traan.
  Moderator dinsdag 12 december 2023 @ 20:40:38 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211598908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 14:30 schreef laziness het volgende:

[..]
Het moraal van het verhaal zou je overeenkomsten met het moederschap in kunnen zien ;)

[ afbeelding ]
Wow die quote is wel treffend ja O+ :'( O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 13 december 2023 @ 08:13:44 #44
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211601555
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 01:10 schreef superkimmi het volgende:
Berichtje van de ontvanger van @:j-net:

Ontzettend leuk pakket en we zijn er heel dankbaar voor. Was meer dan we verwachten echt top.

En super leuk verhaaltje en recept er bij is echt top.
Fijn!

aangezien mijn ontvanger anoniem wil blijven, zal ik nog een fotootje plaatsen van wat ik erin gedaan heb? of is dat wat mosterd na de maaltijd?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 13 december 2023 @ 08:20:26 #45
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211601585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 08:13 schreef J-net het volgende:

[..]
Fijn!

aangezien mijn ontvanger anoniem wil blijven, zal ik nog een fotootje plaatsen van wat ik erin gedaan heb? of is dat wat mosterd na de maaltijd?
Nee mag altijd :)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator woensdag 13 december 2023 @ 09:38:20 #46
382129 crew  Donna
pi_211602128
Uitpakpost!

Ik weet helemaal niet meer wat ik op het formulier gezet heb, maar als ik het zo mag noemen is dit pakket echt; on point. O+

Ik had al zo'n gevoel dat @Peejtur mij had en nee, niet erg hoor dat niet alles ingepakt is ;)

Heel lief kaartje met mooie wensen en wat info over het pakket

Ja ook hier een enthousiaste poes! Ze ging er al bijna met een fuet vandoor!

Super lief @Peejtur en gezin. O+

Heel veel vreterij! Heerlijk. Dankjewel! De chocobomb met marsmallows en kerst sprinkels is helaas niet heel gebleven, maar des te meer reden om er nog wat extra sprinkels in te strooien als ik er chocomelk mee gemaakt heb.
En voor mij een tof boek, mooie kaarsen, spulletjes om sushi mee te maken en een sushi kookboek, heel leuk. Heb het nog nooit zelf gemaakt dus dat zal ik nu zeker eens gaan proberen. :Y

En voor de meiden echt fantastisch zo leuk! Een enorme set met Disney stickers (helemaal Minnie Mouse fan hier) en zo'n topmodel kleurboek. De oudste vindt dat geweldig. Disney armbandjes maken, again O+ . En maxi strijkkralen, die hebben we niet dus dat is helemaal leuk.
Ook nog poppetjes om op te kleuren. Ik ken het niet, maar weet zeker dat het in de smaak gaat vallen.
En een pinball game, die ga ik zelf ook doen ghehe.

Ik heb het nu terug in de doos getetrist zodat de meiden vanmiddag ook weer kunnen uitpakken. O+
Kon zelf niet wachten natuurlijk.

Nogmaals enorm bedankt, echt heel lief en leuk (en lekker)!
~:) ~:)
  woensdag 13 december 2023 @ 09:54:35 #47
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211602312
Pukkie is ook erg blij met het kerstpakket O+

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_211602313
Wat een leuk passend pakket Donna. Meisjeskadootjes O+
pi_211602345
Ik kan bijna niet op van nieuwsgierigheid, heb nog niks gehoord dus maakt het alleen maar meer :D :@
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 10:13:25 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211602495
Mijn pakket zou vandaag tussen 10 en 3 bezorgd worden, maar dat heb ik moeten wijzigen naar ophalen bij een pakket punt komende zaterdag. Ik mag vanmiddag om zes uur pas naar huis namelijk.

De deadline van versturen voor 15 december ga ik niet meer halen. Ik las elders in het topic dat er budget was vrijgemaakt voor het versturen van mijn pakketten (O+) maar dat zou neerkomen op zo'n 4 keer 15 euro want aangetekend en verzekerd verzenden. En nu wordt ik een beetje brutaal... Ik weet niet of het mogelijk is dat ik een (klein) deel van het vrijgemaakte budget mag gebruiken om de pakketen samen met @Rob met de auto weg te brengen? Dan zijn ze nog op tijd vóór kerst, in plaats van dat het oude jaars pakketten worden?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')