Ahh top, en veel succes met je geduld bewarenquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:30 schreef Magica het volgende:
Pakket is in ieder geval opgestuurd en mijn pakket kon ik meteen ophalen![]()
Ik ga het vandaag sowieso nog niet openmakenga proberen tot weekend te bewaren…
Ja ga mijn best doen. Ik zei nog hee toevallig dezelfde doosquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:52 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Ahh top, en veel succes met je geduld bewaren
Persoonlijk vind ik het juist leuk en bijdragen aan de voorpretquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie en niet naar jou persoonlijkje bent niet de enige die dit doet. Maar ook de inpakpapiertjes etc kan iemand toch een volledige verrassing willen laten? En heel eerlijk, soms geven de vormen van cadeau's ook wel wat weg. Een spoilertag is in de basis de moeite niet en dan kan een ontvanger die niet gespoilerd wilt worden wel gewoon meejubelen ipv dit topic te mijden.
Onze Max Purrstappen neemt dat ook heel serieus.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijk topic om te lezen deze dagenen wat zijn e rveel katten die meehelpen met uitpakken
Gisteren hebben wij nog heerlijk genoten van de kaasjes uit ons pakket.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is ook op de post![]()
Eigenlijk jammer, want nu is de pret van het maken van het pakket voorbij. Maar ik heb nu wel voorpret voor de ontvanger
Deze post maakt mij heel blij!quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Uitpakverslag!
Vandaag hebben we ons pakket binnen gekregen. Super lief, zoveel en ze hebben er zo goed overna gedacht.
Kinderen, vooral de oudste waren net twee hondsdolle uitpakkers. Gewoon verstand op nul en alles scheuren.
We hadden 3 prachtige kopjes met mutsjes gekregen. En bleek later... mét cacaopoeder wat de oudste ook wilde uitpakken. Nu ruikt ons hele huis naar zoete chocoladepoeder... Echt overal cacaopoeder haha.![]()
Oudste is GEK, maar dan echt GEK op de Titanic. Zo gek, dat zelfs zijn moedertje een Titanic tattoo heeft. Hij heeft een prachtig stickerboek van de Titanic gekregen en daar is hij extreem blij mee. En nog een prachtig boek over boten. Perfect voor zijn kapiteins/Titanic kamer.
Jongste helemaal blij met zijn dinoboek en Squishmellow knuffel. Beide Squishmellows mogen vannacht in een kinderbedje slapen.![]()
We zijn zo verwent. Ik duik vanavond meteen onder de douche met mijn Douglaspakket.![]()
Ooooh en ik heb ook nog cheesedippers (echt niet om aan te slepen hier) en zure snoepjes gekregen. En mag koekjes bakken met mijn jommetjes en cake bakken voor mee naar school.
Zo ontzettend lief en we zijn zo dankbaar. Ben niet zo'n huilert, maar vandaag wel. Het is gewoon onvoorstelbaar dat mensen zo lief en zo gul zijn voor anderen die ze helemaal niet kennen.
Hieronder in de spoiler een fotoverslag voor de liefhebber. Het is een rommeltje geworden haha, dankzij de kamikaze papierversnipperaars dus.
En dan nu een potje slakkenrace!
Ik heb nog wel meer foto's. Maar wil ook niet heul herkenbaar op het www staan. En ben ook niet zo handig met foto's uploaden hier.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Deze post maakt mij heel blij!![]()
Dadelijk komt mijn moeder een kopje koffie drinken, dan laat ik haar ook de foto’s zien.
Die paarse squishmellow hebben wij ook!!quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Uitpakverslag!
Jongste helemaal blij met zijn dinoboek en Squishmellow knuffel. Beide Squishmellows mogen vannacht in een kinderbedje slapen.![]()
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:41 schreef superkimmi het volgende:
@:_ingrid_ dankjewel voor doosje 12! Ik herinner me je hond nog goed, omdat die zo op ons vorige hondje leek
Wow die quote is wel treffend jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Het moraal van het verhaal zou je overeenkomsten met het moederschap in kunnen zien![]()
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op zondag 10 december 2023 01:10 schreef superkimmi het volgende:
Berichtje van de ontvanger van @:j-net:
Ontzettend leuk pakket en we zijn er heel dankbaar voor. Was meer dan we verwachten echt top.
En super leuk verhaaltje en recept er bij is echt top.
Nee mag altijdquote:Op woensdag 13 december 2023 08:13 schreef J-net het volgende:
[..]
Fijn!
aangezien mijn ontvanger anoniem wil blijven, zal ik nog een fotootje plaatsen van wat ik erin gedaan heb? of is dat wat mosterd na de maaltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |