SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
En dat is dan heel vaak weer een kwaliteitsdingetje.quote:Op maandag 11 december 2023 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze niet lopen waar ze moeten lopen en dan de ruimtes veel te groot worden, tegen Marseille werd het een soort 5-0-5, het is nu wel iets beter maar nog steeds niet waar het zijn moet.
Dat ben ik dus niet zo met je eens, je hoeft maar naar je eigen club te kijken om te zien dat het allemaal wel meevalt als iedereen maar doet wat opgedragen is en dat dan ook fysiek aankan.quote:Op maandag 11 december 2023 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is dan heel vaak weer een kwaliteitsdingetje.
Dat kwam toch wel toen daarvoor de spelers werden gehaald. Met Fer en Botteghin had zelfs Arne het niet geredquote:Op maandag 11 december 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet zo met je eens, je hoeft maar naar je eigen club te kijken om te zien dat het allemaal wel meevalt als iedereen maar doet wat opgedragen is en dat dan ook fysiek aankan.
Dan ga je wel heel ver terug maar ook nu vind ik het bij jullie niet helemaal kloppen maar dat het door goeie coaching allemaal nog redelijk past.quote:Op maandag 11 december 2023 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kwam toch wel toen daarvoor de spelers werden gehaald. Met Fer en Botteghin had zelfs Arne het niet gered
Dan leg je het wel heel erg op het bordje van coaching imo. Uiteindelijk weten bij Ajax nu al vier trainers er vrij weinig van te maken, en dan liep er vorig seizoen toch nog wel aanzienlijk meer kwaliteit rond.quote:Op maandag 11 december 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan ga je wel heel ver terug maar ook nu vind ik het bij jullie niet helemaal kloppen maar dat het door goeie coaching allemaal nog redelijk past.
4? Ik tel er 3 of vind je dat Van 't Schip er ook helemaal niets van bakt?quote:Op maandag 11 december 2023 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan leg je het wel heel erg op het bordje van coaching imo. Uiteindelijk weten bij Ajax nu al vier trainers er vrij weinig van te maken, en dan liep er vorig seizoen toch nog wel aanzienlijk meer kwaliteit rond.
Wat kort natuurlijk maar ik zag tegen Marseille eigenlijk een kopie van die thuiswedstrijd. Wel leuk voor de ‘neutrale’ kijker.quote:Op maandag 11 december 2023 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
4? Ik tel er 3 of vind je dat Van 't Schip er ook helemaal niets van bakt?
Niet met je eens, qua resultaat niet maar qua voetbal wel beter.quote:Op maandag 11 december 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kort natuurlijk maar ik zag tegen Marseille eigenlijk een kopie van die thuiswedstrijd. Wel leuk voor de ‘neutrale’ kijker.
Iets met een aap een gouden ring geven.. tuurlijk is de kwaliteit niet wat we gewend zijn. Dat veranderd niet opeens. Wat er wel is is meer rust in de top en dat werkt nu al naar beneden toe.quote:Op maandag 11 december 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kort natuurlijk maar ik zag tegen Marseille eigenlijk een kopie van die thuiswedstrijd. Wel leuk voor de ‘neutrale’ kijker.
John heeft alleen een leuke sfeer gebracht, de opstellingen zijn net zo hopeloos als die van Mauricequote:Op maandag 11 december 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die opstellingen waren dan ook niet het grootste probleem.. Onder Schreuder is de sfeer naar de tyfus gegaan; Steijn heeft dat doorgezet, en kon niet eens uitleggen dat het handig is, de bal naar een medespeler te passen ipv een tegenstander.quote:Op maandag 11 december 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
John heeft alleen een leuke sfeer gebracht, de opstellingen zijn net zo hopeloos als die van Maurice
Dit is niet te factchecken, want Maurice had iedere week een andere opstelling.quote:Op maandag 11 december 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
John heeft alleen een leuke sfeer gebracht, de opstellingen zijn net zo hopeloos als die van Maurice
En waarom vind je van 't Schip zo goed dan? Omdat Ajax nu wint van ploegen die niet in de top 5 staan?quote:Op maandag 11 december 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb toch weer gelijk gekregen
ik had vanaf dag 1 voorspeld dat Steijn er niets van zou bakken
En ik heb voordat hij nog aangesteld werd voorspeld dat van het schip de goede man voor 020 was
de master krijgt altijd gelijk
Je kan mijn post terug lezen voordat hij aangesteld werdquote:Op maandag 11 december 2023 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En waarom vind je van 't Schip zo goed dan? Omdat Ajax nu wint van ploegen die niet in de top 5 staan?
Ik ben ook wel van het #team dat vindt dat een trainer een behoorlijke invloed kan hebben op een elftal, zowel positief als negatief. Je ziet nu dat het bij Ajax wat beter draait met dezelfde spelers. Maar alsnog is de kwaliteit toch ook gewoon enorm achteruit gegaan terwijl dat bij PSV en Feyenoord de afgelopen jaren juist andersom het geval is (PSV met name dit seizoen).quote:Op maandag 11 december 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan ga je wel heel ver terug maar ook nu vind ik het bij jullie niet helemaal kloppen maar dat het door goeie coaching allemaal nog redelijk past.
Maar Ajax zit ook niet op dat niveau en dat zie ik met deze groep ook niet gebeuren maar ze kunnen nog wel groeien dit seizoen en dan duidelijk de 3e ploeg zijn, of dat dan voldoende is om nog 3e op de ranglijst te worden gaan we zien.quote:Op maandag 11 december 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van het #team dat vindt dat een trainer een behoorlijke invloed kan hebben op een elftal, zowel positief als negatief. Je ziet nu dat het bij Ajax wat beter draait met dezelfde spelers. Maar alsnog is de kwaliteit toch ook gewoon enorm achteruit gegaan terwijl dat bij PSV en Feyenoord de afgelopen jaren juist andersom het geval is (PSV met name dit seizoen).
Alsnog kan Ajax in deze Eredivisie nog per ongeluk 3e worden hoor, na de onvermijdelijke jaarlijkse dip van AZ en Twente die het in de tweede seizoenshelft wellicht helemaal weggeeft net als vorig seizoen. Dat zou ik al best een knappe prestatie vinden met dit elftal.
Zou best een bizar verhaal zijn. Begreep dat er uit die onderzoekjes geen rare commissiepercentages of (rechtstreekse) kickbacks zijn gebleken, maar als daar een transfer op knapt, vraag je je wel af of hij de belangen van zijn werkgever bovenaan heeft staan. Lijkt me dat nu elke club wel achter z’n oren krabt om zaken met hem te doen.quote:Joshua Zirkzee stond afgelopen zomer in de belangstelling van Ajax, maar die transfer ging om een paar redenen niet door. Dat vertelt clubwatcher Mike Verweij in de podcast Kick-Off van De Telegraaf. Sven Mislintat was een groot voorstander, maar uiteindelijk bleek dat Zirkzee niet van zaakwaarnemer wilde overstappen.
"Mislintat wilde hem heel graag naar Ajax halen, toen ging het verhaal dat de scouting het niet wilde en dat ze het daarom niet hebben gedaan", vertelt Verweij over de interesse vanuit Amsterdam in Zirkzee. "Later ging het verhaal dat Zirkzee niet wilde overstappen naar een andere zaakwaarnemer en dat moest van Mislintat." De Nederlander bleef uiteindelijk bij zijn club Bologna en maakt daar nu furore met zeven goals in vijftien competitiewedstrijden.
Mwoah in Martha en Banel zie ik voor alsnog heel weinig. Geef dan die Mikautadze eens een kans want het is waarschijnlijk al weggegooid geld maar zo weet je het haast zeker.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:05 schreef Wotte het volgende:
En toch als ik mijn ogen samen knijp en tussen mijn wimpers gluur naar dit Ajax. Dan zie ik de contouren van een jeugdig doch talentvolle kern ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |