Maar Ajax zit ook niet op dat niveau en dat zie ik met deze groep ook niet gebeuren maar ze kunnen nog wel groeien dit seizoen en dan duidelijk de 3e ploeg zijn, of dat dan voldoende is om nog 3e op de ranglijst te worden gaan we zien.quote:Op maandag 11 december 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van het #team dat vindt dat een trainer een behoorlijke invloed kan hebben op een elftal, zowel positief als negatief. Je ziet nu dat het bij Ajax wat beter draait met dezelfde spelers. Maar alsnog is de kwaliteit toch ook gewoon enorm achteruit gegaan terwijl dat bij PSV en Feyenoord de afgelopen jaren juist andersom het geval is (PSV met name dit seizoen).
Alsnog kan Ajax in deze Eredivisie nog per ongeluk 3e worden hoor, na de onvermijdelijke jaarlijkse dip van AZ en Twente die het in de tweede seizoenshelft wellicht helemaal weggeeft net als vorig seizoen. Dat zou ik al best een knappe prestatie vinden met dit elftal.
Zou best een bizar verhaal zijn. Begreep dat er uit die onderzoekjes geen rare commissiepercentages of (rechtstreekse) kickbacks zijn gebleken, maar als daar een transfer op knapt, vraag je je wel af of hij de belangen van zijn werkgever bovenaan heeft staan. Lijkt me dat nu elke club wel achter z’n oren krabt om zaken met hem te doen.quote:Joshua Zirkzee stond afgelopen zomer in de belangstelling van Ajax, maar die transfer ging om een paar redenen niet door. Dat vertelt clubwatcher Mike Verweij in de podcast Kick-Off van De Telegraaf. Sven Mislintat was een groot voorstander, maar uiteindelijk bleek dat Zirkzee niet van zaakwaarnemer wilde overstappen.
"Mislintat wilde hem heel graag naar Ajax halen, toen ging het verhaal dat de scouting het niet wilde en dat ze het daarom niet hebben gedaan", vertelt Verweij over de interesse vanuit Amsterdam in Zirkzee. "Later ging het verhaal dat Zirkzee niet wilde overstappen naar een andere zaakwaarnemer en dat moest van Mislintat." De Nederlander bleef uiteindelijk bij zijn club Bologna en maakt daar nu furore met zeven goals in vijftien competitiewedstrijden.
Mwoah in Martha en Banel zie ik voor alsnog heel weinig. Geef dan die Mikautadze eens een kans want het is waarschijnlijk al weggegooid geld maar zo weet je het haast zeker.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:05 schreef Wotte het volgende:
En toch als ik mijn ogen samen knijp en tussen mijn wimpers gluur naar dit Ajax. Dan zie ik de contouren van een jeugdig doch talentvolle kern ontstaan.
Die Hlynsson lijkt me best een aardig ventje. Al speelt het daarbij wel mee dat ik op basis van z’n uiterlijk steeds denk dat hij 15 of 16 is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:05 schreef Wotte het volgende:
En toch als ik mijn ogen samen knijp en tussen mijn wimpers gluur naar dit Ajax. Dan zie ik de contouren van een jeugdig doch talentvolle kern ontstaan.
maar wel een verhaal en verhaaltjes vertellen is Mike wel goed in.quote:Op maandag 11 december 2023 23:39 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet of dit hier al is gepost:
[..]
Zou best een bizar verhaal zijn. Begreep dat er uit die onderzoekjes geen rare commissiepercentages of (rechtstreekse) kickbacks zijn gebleken, maar als daar een transfer op knapt, vraag je je wel af of hij de belangen van zijn werkgever bovenaan heeft staan. Lijkt me dat nu elke club wel achter z’n oren krabt om zaken met hem te doen.
Ben er persoonlijk wel blij mee dat dit niet is doorgegaan.
Doelde op Hato, Hlynsson en Brobbey. Misschien Taylor nog en die keeper zit volgens mij ook wel rek in.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah in Martha en Banel zie ik voor alsnog heel weinig. Geef dan die Mikautadze eens een kans want het is waarschijnlijk al weggegooid geld maar zo weet je het haast zeker.
Mikautadze kan er echt geen ene kut van natuurlijk. Die heeft nog moeite de bidons aan te reiken.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah in Martha en Banel zie ik voor alsnog heel weinig. Geef dan die Mikautadze eens een kans want het is waarschijnlijk al weggegooid geld maar zo weet je het haast zeker.
Ik heb hem nog amper gezien, al is dat ook geen goed teken natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mikautadze kan er echt geen ene kut van natuurlijk. Die heeft nog moeite de bidons aan te reiken.
Ben benieuwd. Wel lekker om centraal alternatieven te hebben (en niet op medic te hoeven terugvallen).quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:09 schreef Black-Death het volgende:
Kaplan weer 90 minuten gemaakt gisteren bij Jong Ajax. Hopelijk kan hij na de winterstop aansluiten bij het eerste elftal.
Hij zat tegen RKC en NEC ook bij de selectie.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:09 schreef Black-Death het volgende:
Kaplan weer 90 minuten gemaakt gisteren bij Jong Ajax. Hopelijk kan hij na de winterstop aansluiten bij het eerste elftal.
Oh dat had ik dan gemist.. maar inderdaad, laat het tegen die amateurs maar zitten.. na de winterstop wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij zat tegen RKC en NEC ook bij de selectie.Misschien worden hem zondag al een paar minuten en zijn debuut gegund. Ik zou het volgende week tegen die amateurs in de beker in ieder geval even achterwege laten.
AD omschreef hem vorige week als de eerste 'aankoop' van komende winter. Zo benieuwd wat die jongen nou uiteindelijk kan, de verhalen zijn in ieder geval positief.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:09 schreef Black-Death het volgende:
2 zware knieblessures dus of we de Kaplan gaan zien die gekocht is blijft afwachten, vergt veel tijd om terug te komen als dat al lukt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
AD omschreef hem vorige week als de eerste 'aankoop' van komende winter. Zo benieuwd wat die jongen nou uiteindelijk kan, de verhalen zijn in ieder geval positief.
Was dat eigenlijk 2x dezelfde knie, of telkens een ander?quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 zware knieblessures dus of we de Kaplan gaan zien die gekocht is blijft afwachten, vergt veel tijd om terug te komen als dat al lukt.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk 2x dezelfde knie, of telkens een ander?
Yep daarom ook al heel wat dat de verhalen iig positief zijn en Schip 'm al bij de selectie haalde als beloning.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 zware knieblessures dus of we de Kaplan gaan zien die gekocht is blijft afwachten, vergt veel tijd om terug te komen als dat al lukt.
Vond ik ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:33 schreef Simmertje het volgende:
Ligt het aan mij, of liep het voetballend beter toen Rensch centraal achterin stond?
Aan de bal is Rensch ook best aardig, ik had eigenlijk wel verwacht dat hij op die VM plek geprobeerd zou worden want dat blijft toch het grootste probleem van dit Ajax.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:33 schreef Simmertje het volgende:
Ligt het aan mij, of liep het voetballend beter toen Rensch centraal achterin stond?
En als het niets wordt kan 'ie in altijd nog optreden in de rustquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
Niet dat er sprake van is en hij is ook wel uit beeld maar zo'n speler als Riedewald, zou dat niet wat zijn voor Ajax? Kan op lcv en vm spelen, was een hele aardige speler toen hij vertrok en is al een tijdje bankzitter bij Crystal Palace en z'n contract loopt af komende zomer.
Vandaar ook mijn terughoudendheidquote:Op dinsdag 12 december 2023 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel een verhaal en verhaaltjes vertellen is Mike wel goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |