Rip.quote:
Hoi.quote:Op maandag 11 december 2023 17:00 sc
[b]Op maandag 11 december 2023 17:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die The Sound of Silence van Disturbed 'de beste cover allertijden' vinden.
quote:
Stellen jullie nog even een kerst-UI in? Dat is gezelliger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recent en nieuw op de keuzelijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouder en nieuw op de keuzelijst (mindere keuzelijstbonus dan ooit tevoren, vooral 10s en 00s of logische bonussen, jaartal release tussen haakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig nieuw (ook hier veel 00s of later, jaartal release tussen haakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Re-entries & de bekende jojo-ers (jaartal van laatste notering tussen haakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooi waar we niet over willen praten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassa95 op 11-12-2023 17:29:04 ]Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Freestylergenot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toch bijzonder dat een grote hit als dit niet in de hoofdlijst staatdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ditquote:Op maandag 11 december 2023 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch bijzonder dat een grote hit als dit niet in de hoofdlijst staat
Dit was echt groots destijds![]()
Weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 11 december 2023 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Stellen jullie nog even een kerst-UI in? Dat is gezelliger.![]()
One day fly. Ik denk niet dat ze een grote fanbase hebben en dit nummer kan me eerlijk gezegd gestolen wordenquote:Op maandag 11 december 2023 17:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch bijzonder dat een grote hit als dit niet in de hoofdlijst staatHaddaway staat er ook niet meer in. Of No Limit. Hits maar geen klassiekers.
![]()
Freestyler én the Kelly Family
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Dit gaat over Annemiek van Vleuten toch?Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ze hadden nog een ander bescheiden hitje in die tijd dacht ik.quote:Op maandag 11 december 2023 17:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
One day fly. Ik denk niet dat ze een grote fanbase hebben en dit nummer kan me eerlijk gezegd gestolen wordenHaddaway staat er ook niet meer in. Of No Limit. Hits maar geen klassiekers.
Maar ik zou liever dit terug in de lijst hebben in de plaats voor een kabbelplaat van een van de vele hofleveranciers van muzikaal behang.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 17:13 schreef Cassa95 het volgende:
ANALYSE NIEUWE BINNENKOMERS (95 stuks)
Zo goed en zo kwaad als vlug mogelijk
Recente hits en zonder keuzelijst (vooral uit 2023):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recent en nieuw op de keuzelijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouder en nieuw op de keuzelijst (mindere keuzelijstbonus dan ooit tevoren, vooral 10s en 00s of logische bonussen, jaartal release tussen haakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig nieuw (ook hier veel 00s of later, jaartal release tussen haakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Re-entries & de bekende jojo-ers (jaartal van laatste notering tussen haakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooi waar we niet over willen praten:Voor in het Topic: @MadMasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Dat is een argument voor idd. Het is geen 13 in dozijn.quote:Op maandag 11 december 2023 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze hadden nog een ander bescheiden hitje in die tijd dacht ik.
Maar ik zou liever dit terug in de lijst hebben in de plaats voor een kabbelplaat van een van de vele hofleveranciers van muzikaal behang.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: