Overheid doet nietsquote:
Ben je gewoon links aan het scrapen? Dan ben je wel ff bezigquote:Op maandag 11 december 2023 19:01 schreef bakkiestro het volgende:
Ik heb eindelijk de enige stemlijst met Hemingway gevonden https://stem.nporadio2.nl(...)7075fd89c53435e0205e
Er mogen alleen matige Ye's de Top 2000 en Extra 500 binnenkomen volgens mij..quote:Op maandag 11 december 2023 19:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik besef me ineens dat de weg naar Runaway open is komen te liggen. Nieuw doel.
Als Honecoming de lijst haalt, dan verwacht ik er nog zeker twee deze week (ik gok Gold Digger en Fourfiveseconds). Die stoten waarschijnlijk ook door naar de lijst. Runaway op de keuzelijst krijgen, wat blijkbaar niet onmogelijk is, is dan alles wat nog rest.quote:Op maandag 11 december 2023 19:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er mogen alleen matige Ye's de Top 2000 en Extra 500 binnenkomen volgens mij..
Normaal draaien ze de Versions, dus daar zou ik op inzetten.quote:Op maandag 11 december 2023 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me af of die 'hele oude' Taylor-nummers met dat jaartal in de keuzelijst stonden en of ze niet allemaal vervangen worden door Taylor's versions
Nee heb een verzameling van bijna 2000 stemlijsten. Waar 1x Hemingway in staat. En toen vroeg iemand wie er op dat nummer zou stemmen, dus heb ik het opgezocht. Doet een programma, ik ga ze niet één voor één afquote:Op maandag 11 december 2023 19:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben je gewoon links aan het scrapen? Dan ben je wel ff bezig
t Is ook NPO, dus best woke om dat te doenquote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Normaal draaien ze de Versions, dus daar zou ik op inzetten.
Je schat hem zelfs nog een keer te weinig in deze week!quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Honecoming de lijst haalt, dan verwacht ik er nog zeker twee deze week (ik gok Gold Digger en Fourfiveseconds). Die stoten waarschijnlijk ook door naar de lijst. Runaway op de keuzelijst krijgen, wat blijkbaar niet onmogelijk is, is dan alles wat nog rest.
Toch aardig wat hiphop(artiesten) in de KKD ja met 3x Kanye, 50 Cent, Mac Miller, Childish Gambino, 2x Opposites, Blackstreet & Dr Dre. Een paar goede acties en dit kan de lijst halenquote:Op maandag 11 december 2023 19:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik besef me ineens dat de weg naar Runaway open is komen te liggen. Nieuw doel.
Wat is de derde? Flashing Lights? Wat het ook is, het zijn sowieso gebrek aan beter keuzes, dus dat is gewoon haalbaar.quote:Op maandag 11 december 2023 19:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je schat hem zelfs nog een keer te weinig in deze week!
All Falls Down. Is ook wel de beste van de 3 imo.quote:Op maandag 11 december 2023 19:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wat is de derde? Flashing Lights? Wat het ook is, het zijn sowieso gebrek aan beter keuzes, dus dat is gewoon haalbaar.
Bezuinigingen op de NPO/radio nu al merkbaar!quote:
Sonata Arctica? Jeetjequote:Op maandag 11 december 2023 19:55 schreef PippenScottie het volgende:
Paid in Full op radio 2. Stemlijstgenot
Ik had wel door dat die het niet gingen zijn hoorquote:Op maandag 11 december 2023 20:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Not sure if joking, maar Eric B and Rakim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |