quote:Op maandag 11 december 2023 17:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook wel, zolang ze geen muziek uitbrengen heb ik er geen problemen mee.
Dat leek er op ja, nogal een abrupt einde, maar misschien hoort dat bij het nummer.quote:Op maandag 11 december 2023 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Einde was al aangekondigd. Of bedoel je dat het nummer nog lang niet afgelopen was?
quote:
Ruud liep toch al een beetje uit, zei hij aan het begin van het uur al. En als hij dan Imagine Dragons 2x instart, omdat hij er doorheen praat, moet het laatste nummer een beetje afgekapt wordenquote:Op maandag 11 december 2023 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat leek er op ja, nogal een abrupt einde, maar misschien hoort dat bij het nummer.
Leo Moracchioliquote:Op maandag 11 december 2023 18:02 schreef Evenstar het volgende:
Niks met Top2000 te maken, maar kwam net nadat ik bovenstaande YT filmpje had gepost deze tegen.
quote:
Welk nummer?quote:
Cambodiaquote:
quote:
Jazeker, Poppejans houdt zich gewoon keurig aan het Nederlandse gemiddelde.quote:
De gemiddelde motorinhoud van Nederlandse auto’s is 1377 cc, oftewel 1,4 literquote:Op maandag 11 december 2023 18:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jazeker, Poppejans houdt zich gewoon keurig aan het Nederlandse gemiddelde.
quote:
FTFYquote:
Vanmorgen om 9 uurquote:Op maandag 11 december 2023 18:56 schreef Momo het volgende:
Wanneer komt de staat mijn nummer in de top 2000 website online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |