Is niet eens belangrijkste speler bij Spanje nu. En matig dat je het belachelijk probeert te maken.quote:Op maandag 11 december 2023 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is Hermoso inmiddels al hersteld van de traumatische aanranding door het monster Rubiales? Zo niet, dan maken wij een goede kans.
Ging toch nergens over allemaal.quote:Op maandag 11 december 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is niet eens belangrijkste speler bij Spanje nu. En matig dat je het belachelijk probeert te maken.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze daar gaan winnen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wordt vervolgd voor Oranje. Komende vrijdag, 21.00 uur in Sevilla: Spanje-Nederland, halve finale Neejsjuns Liek. Bij winst zijn de OS binnen. Wordt een pittig potje.
Ook maar even juichen voor Frankrijk danquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wordt vervolgd voor Oranje. Komende vrijdag, 21.00 uur in Sevilla: Spanje-Nederland, halve finale Neejsjuns Liek. Bij winst zijn de OS binnen. Wordt een pittig potje.
Dat dacht ik tegen Engeland ook alquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:57 schreef Revanches het volgende:
Ben bang dat ze niet gaan winnen idd.
Ik juich voor Frankrijk. Bij wie ik voor Spanje - Nederland ben twijfel ik nog een beetje over, Spanje maakt meer kans op een medaille maar Nederland is goed voor de exposure en zichtbaarheid en het is toch altijd wat leuker als Nederland wint.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook maar even juichen voor Frankrijk dan
Nee, lastig wordt het sowieso. Idd ook juichen voor Frankrijk. Maar er moet een winnaar komen, dus een gelijke stand betekent pingels. En Daphne heeft laatst in een serie (Engelse Cup) 3 pingels gestopt. Wishful thinking.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze daar gaan winnen.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:47 schreef Max23 het volgende:
Miedema en Pelova kunnen waarschijnlijk niet meedoen vrijdag
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:47 schreef Max23 het volgende:
Miedema en Pelova kunnen waarschijnlijk niet meedoen vrijdag
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:01 schreef Zipportal het volgende:
User @:Mexicanobakker juicht liever voor Spanje. Wat een figuur. @:onlogisch
In Spanje is dit wel breed uitgemeten als drama hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:00 schreef RipCity het volgende:
Overal en nergens stil om tegenwoordig, Waarom geen minuut stilte voor het zalencentrum in Den Haag?
Die is al heel lang over haar top heen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martens kan er geen reet meer van
quote:
Als je voor Spanje bent wel vrees ik.quote:
Eigenlijk niet, maar ja, wat moet je met Utrecht- Heracles?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je voor Spanje bent wel vrees ik.
Ik ben aan het ''studeren'', dus het is meer voor de achtergrondquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar ja, wat moet je met Utrecht- Heracles?
Amstel etiket aan het "bestuderen" zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben aan het ''studeren'', dus het is meer voor de achtergrond
Stukje plantenkennis, moet morgen ook een boom vellen dus het is kraanwater voor mij vanavond.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Amstel etiket aan het "bestuderen" zeker?
quote:
Tis weer alleen Miedema en Groenenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland kan er echt geen reet van.
Een boom dat is zo'n groot ding. Met een flinke stam (hihi) en takken. Hoog.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stukje plantenkennis, moet morgen ook een boom vellen dus het is kraanwater voor mij vanavond.
Staat los van elkaar helaasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een boom dat is zo'n groot ding. Met een flinke stam (hihi) en takken. Hoog.
Zo. Hoef je niet meer te studeren
Verdorie, daar gaat mijn goede daadquote:
quote:
Deden ze in 40-45 ook. Maar toen maakte Frankrijk het toch af.quote:
Duitsers beten zich ook stuk op de Sovjets, die parkeerden de bus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Deden ze in 40-45 ook. Maar toen maakte Frankrijk het toch af.
Hoezo, volgende week, met wat geluk, weer een kans op de Spelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook wel weer mooi Nederlands. Heel nipt een volgende ronde halen en dan denken dat je er al bent.
Die wedstrijd tegen de Belgen is dus weer voor jan lul geweest.
Ik acht die kans niet groot.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoezo, volgende week, met wat geluk, weer een kans op de Spelen
Nederland is gewoon niet zo goed meer. Spanje heeft juist reuzenstappen gezet de afgelopen 5 jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook wel weer mooi Nederlands. Heel nipt een volgende ronde halen en dan denken dat je er al bent.
Die wedstrijd tegen de Belgen is dus weer voor jan lul geweest.
2-0 Frankrijk bij rust. Ziet er goed uit dusquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik acht die kans niet groot.
Als die winnen gaat woensdag nergens meer over dus he en zijn we door naar OS?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
2-0 Frankrijk bij rust. Ziet er goed uit dus
Tegen Duitsland wel kans hoor. Spanje is echt veel beter dan de rest, voetbalt veel makkelijker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik acht die kans niet groot.
Dat zijn d’r tettequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Die ene had een stomazakje onder het shirt. @:de_boswachter
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, een redelijke kans voor Nederland.
Wordt toch slecht weer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef RipCity het volgende:
Ze zeiden dat ze woensdag wel in de kuip konden voetballen![]()
Heerenveen stadion nog lang niet eens uitverkocht
Die moeten het maar gewoon in een direct duel doen iddquote:
Duitsland is ook geen wonderploeg. Daar heb je wel kans tegen. Tegen Frankrijk was dat ook niet best.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat je volgende week ook wel schriftelijk kan afdoen. Dit team is gewoon niet sterk genoeg om blessures bij topspeelsters (Roord, Miedema, Pelova) op te vangen.
Met iedereen fit zou je tegen Duitsland nog wel een kans maken, maar ik denk dat het een wonder zou zijn mochten ze zich plaatsen voor de OS.
Thuisvoordeel is wel lekker. Het kan nog 1 keer goed vallen allemaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland is ook geen wonderploeg. Daar heb je wel kans tegen. Tegen Frankrijk was dat ook niet best.
Uiteraard, maar toch iets meer kans met de 3 ontbrekende basisspeelsters (helpt ook niet dat, naast Brugts, daar ook de creativiteit van het team zit). Eigenlijk zelfs 4, met van der Gragt die met pensioen is gegaan afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland is ook geen wonderploeg. Daar heb je wel kans tegen. Tegen Frankrijk was dat ook niet best.
Pelova of Casparij vind ik niet zoveel verschil maken, maar ik ben niet echt fan van Vicky. Roord is wel jammer, maar vindi k een minder groot gemis dan Miedema die in de eerste helft speelde en dat maakte ook niet uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toch iets meer kans met de 3 ontbrekende basisspeelsters (helpt ook niet dat, naast Brugts, daar ook de creativiteit van het team zit). Eigenlijk zelfs 4, met van der Gragt die met pensioen is gegaan afgelopen zomer.
De Duitsers zullen in elk geval met zelfvertrouwen naar Nederland komen, want die zien ook wel dat hun goede vriendin Jill er niet bij is en dat ze het Arsenal duo ontlopen.
Ik voorspel alvast (minstens) een kopbal doelpunt van Popp.
Zelfs wanneer je geen fan bent van Pelova, ze is in elk geval op heel wat plaatsen inzetbaar. Casparij is niet geschikt (als echte back) om een linie (laat staan 2) op te schuiven.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pelova of Casparij vind ik niet zoveel verschil maken, maar ik ben niet echt fan van Vicky.
Aan Miedema heb je voorlopig niets. Bij Arsenal is het ook heel zwakjes.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roord is wel jammer, maar vindi k een minder groot gemis dan Miedema die in de eerste helft speelde en dat maakte ook niet uit.
Begrijp echt niet waarom ze startte. Ze is gewoon niet fit, dat ziet iedereen. Dan kon je met Dama beter het middenveld versterken en Miedema later brengen als het nodig was. Toch vond ik Viv de eerste helft wel aardige dingen doen. Meer dan Martens in 90 minuten, weer de grootste dissonant. VdDonk ook te weinig gezien. Groenen moest daardoor op het middenveld alles in haar eentje oplossen en dat is te weinig tegen dit Spanje. Spitse kwam achterin snelheid te kort, rest deed hun best maar dat is niet goed genoeg tegen deze Spaanse ploeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Aan Miedema heb je voorlopig niets. Bij Arsenal is het ook heel zwakjes.
Olympische Spelen boeien mij qua voetbal niets, maar ik snap wel dat die sporters erheen willen.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waarom ze startte. Ze is gewoon niet fit, dat ziet iedereen. Dan kon je met Dama beter het middenveld versterken en Miedema later brengen als het nodig was. Toch vond ik Viv de eerste helft wel aardige dingen doen. Meer dan Martens in 90 minuten, weer de grootste dissonant. VdDonk ook te weinig gezien. Groenen moest daardoor op het middenveld alles in haar eentje oplossen en dat is te weinig tegen dit Spanje. Spitse kwam achterin snelheid te kort, rest deed hun best maar dat is niet goed genoeg tegen deze Spaanse ploeg.
Desondanks woensdag winst. Thuis en tegen een heel andere ploeg. En anders heb je voor de verandering een zomertje vrij. Ze zeuren zo over de drukke kalender dat ze het wellicht ook kunnen gebruiken...
Als het had gemogen had ie beter zelf het veld in gekundquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Niet geloven in de gouden pik van AndriesGod
Tja de NPO en espn hebben de rechten, ergens wel logisch dat die voor Nederland kiezen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:02 schreef Zorro het volgende:
Of ik kijk er gigantisch naast, of op geen enkele zender is de finale te zien. Maar we moeten het vrouwenvoetbal wel serieus nemen
Dan hadden ze het wat beter moeten afstemmen. Niet 19:00 en 20.45 maar 18:00 en 21:00 of zo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja de NPO en espn hebben de rechten, ergens wel logisch dat die voor Nederland kiezen.
Nederland-duitsland zal meer kijkers boeien dan de finale.
Dan nog zouden ze het niet uitzenden, kost veel te veel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan hadden ze het wat beter moeten afstemmen. Niet 19:00 en 20.45 maar 18:00 en 21:00 of zo.
De UEFA wil het zo graaag promoten maar dat gaat op deze manier niet helemaal lekker.
Ik heb meer vertrouwen in Kaptein dan Martens eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lol, wist niet eens dat SPA-FRA eerder begon, dacht tegelijk met NED-DEU.
Opstelling Oranje: Van Domselaar, Casparij, Dijkstra, Spitse, Janssen, Brugts, Groenen, Kaptein, Van de Donk, Beerensteyn, Martens.
Bij de vrouwen moeten de tv-rechten gekocht worden bij de nationale bonden. Bij de mannen koop je de rechten bij UEFA. Dit is ook de reden dat er geen VAR is, omdat niet elke wedstrijd (goed) in beeld wordt gebracht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja de NPO en espn hebben de rechten, ergens wel logisch dat die voor Nederland kiezen.
Nederland-duitsland zal meer kijkers boeien dan de finale.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:23 schreef RipCity het volgende:
Als die bosaap Beerensteyn maar niet weer ergens in de spits staat
Dat is heel onlogisch idd. Nations league finale gewoon op zaterdag spelen ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat de finale eerder was
De UEFA neemt zelf het vrouwenvoetbal niet serieusquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat de finale eerder was
Lijkt wel alsof we naar Ajax kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martens met een pass.
Ingooi Duitsland.
Dat is teveel eer voor Taylor en Gaaiequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof we naar Ajax kijken.
De verdediging zou ook wel een Virgin van Dijk kunnen gebruikenquote:
Otto Normalverbraucherquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie kijkt er nog meer op ZDF?
Geen reden voor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe ze al de Nederlandse speelsters uitspreken maakt het al meer dan goed.quote:
"Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!"quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over wie hebben we het nu eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!"
NSB'ers.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over Mannetje Middelmaat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nu eigenlijk?
Voor zover ik weet doet men op fok! alleen bij het wielrennen uit de hoogte dat ze naar 'de Belg' kijken ipv naar de NOS.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!"
Dit was tijdens een EK of WK Voetbal.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet men op fok! alleen bij het wielrennen in de hoogte dat ze naar 'de Belg' kijken ipv naar de NOS.
Ik kijk naar ZDF om mijn Duits op peil te houden en omdat dat commentaar wel grappig klinkt.
Ah, juist. Ik behoor niet tot de vaste VBL kern om zoiets te weten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was tijdens een EK of WK Voetbal.
mag ik die weer modererenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Als Nederland wint gaat het OS forum alvast open. @:paul
Die mag sowieso wel voor 1 april open @Adminsquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Als Nederland wint gaat het OS forum alvast open. @:paul
TJACKAADquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Tjacka heeft dit gisteren net beklonken
Drizzt?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:21 schreef Paul het volgende:
Ohja ik modereerde vroeger het EK forum met hoe heet hij nog maar
Idd jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
Ze zouden nog moeite hebben met Onder 9. Wat een drama.
Zou weleens een geniepige 1-0 kunnen worden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'We' mogen niet klagen met een 0-0 ruststand.
Duitsland heeft de grootste kansen gehad ja, maar echt goed was het ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'We' mogen niet klagen met een 0-0 ruststand.
Tja we weten dat voetbal fysiologisch een hoogst ongelukkige sport voor vrouwen is. Die brede heupen, het werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
Ze zouden nog moeite hebben met Onder 9. Wat een drama.
We hebben in 2017-2019 geluk gehad met een groep waarbij alles goed viel. Nu er daar wat van zijn gestopt en een aantal anderen in de herfst van hun carriere zitten zie je dat het niet zomaar even op te vangen is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja we weten dat voetbal fysiologisch een hoogst ongelukkige sport voor vrouwen is. Die brede heupen, het werkt gewoon niet.
Geen Miedegoat maakt ook wel veel verschil met een doelpunt makenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben in 2017-2019 geluk gehad met een groep waarbij alles goed viel. Nu er daar wat van zijn gestopt en een aantal anderen in de herfst van hun carriere zitten zie je dat het niet zomaar even op te vangen is.
Het is gewoon matig allemaal ja. Paar waterdragers, weinig creativiteit. Martens die geen bal raakt, Miedema die een jaartje ouder wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben in 2017-2019 geluk gehad met een groep waarbij alles goed viel. Nu er daar wat van zijn gestopt en een aantal anderen in de herfst van hun carriere zitten zie je dat het niet zomaar even op te vangen is.
Heeft Martens na 2017 behalve de ballen van Benjamin van Leer uberhaupt nog een knikker goed geraakt?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon matig allemaal ja. Paar waterdragers, weinig creativiteit. Martens die geen bal raakt, Miedema die een jaartje ouder wordt.
Ja, die kruisband had er niets mee te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon matig allemaal ja. Paar waterdragers, weinig creativiteit. Martens die geen bal raakt, Miedema die een jaartje ouder wordt.
pukkedquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, die kruisband had er niets mee te maken.
Ook natuurlijk. Zie dat ze pas 27 is, dat is jonger dan ik dacht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, die kruisband had er niets mee te maken.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Martens na 2017 behalve de ballen van Benjamin van Leer uberhaupt nog een knikker goed geraakt?
Fouttttttttt Lenny Leonard en ik gaan dat doen heequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al geregeld.
@:heywoodu en @:tjacka worden jullie mod
Wie?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Fouttttttttt Lenny Leonard en ik gaan dat doen hee
Weet jij wel of er lucht of zand in de worstelmat zit?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Straks de strafschoppen weer legendarisch slecht nemen en het verhaaltje is weer uit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef RipCity het volgende:
Die coach die telkens maar vast blijft houden aan die nobuddies als Martens die niets meer klaar spelen helpt ook niet.
Toen we na jaren eindelijk van die paardenkeepster verlost waren zag je ook meteen verbetering.
Je bent weer te laat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel een keer zwanger zijn, is de 30 inmiddels ook gepasseerd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Bij PSG raakt ze ook geen knikker meer, dat lijkt gewoon klaar.
Ze heeft ook niet het figuur om lang duur te blijven gaan.
Ik zou haar doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel een keer zwanger zijn, is de 30 inmiddels ook gepasseerd.
Lijkt me wel verstandig ja. Maar die wil zo lang mogelijk op het 'merk' Martens blijven teren natuurlijk. Daar verdient ze al jaren een enorm salaris mee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel een keer zwanger zijn, is de 30 inmiddels ook gepasseerd.
Stukje draverquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Beerensteyn kan er echt geen pepernoot van eh.
Passeerde ze op het veld maar eens iemand.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De meeste mannen wel gok ik, maar toch heeft ze ook iets onaantrekkelijks door dat chagrijnige hoofd. Elk lachje dat ze eruit perst komt nogal nep over.quote:
Denk dat alleen vd Gragt als echt belangrijke basisspeelster gestopt is? En die was er op het WK nog bij. Ok, de backs zijn ook gestopt (en van Lunteren was ook wel een goede geweest voor de Pelova positie).quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
sorryquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De meeste mannen wel gok ik, maar toch heeft ze ook iets onaantrekkelijks door dat chagrijnige hoofd. Elk lachje dat ze eruit perst komt nogal nep over.
Het is ook gewoon niet goed. Brugts matig, Martens rotslecht...quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat alleen vd Gragt als echt belangrijke basisspeelster gestopt is? En die was er op het WK nog bij. Ok, de backs zijn ook gestopt (en van Lunteren was ook wel een goede geweest voor de Pelova positie).
Dit Oranje kan zich gewoon niet veroorloven om 3 basisspeelsters te missen, waarvan Miedema misschien nog het minste erge is omdat die nog steeds op de terugweg is van haar blessure (dus daar kon je toch niets van verwachten).
Alles op strafschoppen gooien dan maar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet goed. Brugts matig, Martens rotslecht...
Garantie op succes.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alles op strafschoppen gooien dan maar.
Tja ze verdienen het meer dan wij.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat het erg matige Duitsland dat zich nog steeds zo sterk acht in het vrouwenvoetbal hierdoor naar Parijs gaat, als er 1 land is dat ik niks gun..
Tsja, zo bijzonder team is het natuurlijk ook niet, zeker met al die blessuresquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En het is klaar. Knap hoe Nederland zo'n prachtige ontsnapping tegen de Belgen toch weer kan eindigen zonder Olympisch ticket.
Goed gepiekt en een beetje mazzel dat ze hier een verzwakt Nederland treffen en geen GB.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja ze verdienen het meer dan wij.
Ze hadden ook nooit van 0-2 naar 3-2 mogen gaan op Wembley. Het is het gewoon allemaal net niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En het is klaar. Knap hoe Nederland zo'n prachtige ontsnapping tegen de Belgen toch weer kan eindigen zonder Olympisch ticket.
Dat had weinig gevolgen verder toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hadden ook nooit van 0-2 naar 3-2 mogen gaan op Wembley.
Ah zo, het zal mij echt roesten of GB of Duitsland naar de Spelen gaat eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed gepiekt en een beetje mazzel dat ze hier een verzwakt Nederland treffen en geen GB.
Gevolg was dat ze die ontsnapping tegen de Belgjes nodig hadden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat had weinig gevolgen verder toch?
Dat is zo ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gevolg was dat ze die ontsnapping tegen de Belgjes nodig hadden.
Voor Spanje is het wel gunstiger, die zie ik wel moeite hebben met GB en niet met dit Duitsland (hopelijk moet ik dit niet bekopen als Duitsland toch ineens van Spanje wint op de Spelen)quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah zo, het zal mij echt roesten of GB of Duitsland naar de Spelen gaat eerlijk gezegd.
Maakt het je heel veel uit als Spanje de titel wint dan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Spanje is het wel gunstiger, die zie ik wel moeite hebben met GB en niet met dit Duitsland (hopelijk moet ik dit niet bekopen als Duitsland toch ineens van Spanje wint op de Spelen)
Ik vind dat wel leuk, ja. Dit is ook wel een van de meer aansprekende teamtitels. Meer dan herenvoetbal waar ze ook wel de favoriet zijn denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maakt het je heel veel uit als Spanje de titel wint dan?
Gewoon mannen-EK. Niks mis mee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook wel lekker even geen vrouwenvoetbal deze zomer.
Meerdere screens.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat scheelt weer. Tijdens de Spelen toch helemaal geen tijd om twee uur lang naar één ding te kijken.
Al 8 jaar wordt de boel opgepijpt. Het is allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon mannen-EK. Niks mis mee.
Oh ja, dat is er ook nog, maar toch altijd beduidend minder leuk dan een WKquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon mannen-EK. Niks mis mee.
Nou nou nou, nog altijd top 4 in Europa blijkbaar (al is Engeland normaal wel beter natuurlijk) en je mist 3 basisspelers.quote:
Dat is dan weer op zich niet zo gek tegen Duitsland, maar ook voetballend komen ze weer tekort.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
Steeds afgetroefd worden met koppen, erg matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |