Ja, het introductie is raar ja.quote:
Juist dat er verrassende dingen instaan vind ik een teken dat er niet is gesjoemeld.quote:Op maandag 11 december 2023 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar zo'n liedje als I'm Going Slightly Mad, wat wel eens in de top 2000 gestaan heeft, staat niet eens in de bubbling under.
Ik heb het idee dat deze lijst wel een beetje gemanipuleerd is om wat persoonlijke favorieten erin te krijgen. Zo vind ik de notering van The Strokes ook zo vreemd, die kwam ik in geen stemlijstje tegen.
Ook al overleden dit jaarquote:Op maandag 11 december 2023 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
De bijzondere plaatjes van David Crosby
Triest ja. Slechte DAB-timing wel.quote:
Ja, klassieker inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2023 15:53 schreef MielMonteur het volgende:
Kids in America hoort ook gewoon safe in de echte lijst
Als je ziet wat je dan allemaal nog voorbij moet, zie ik t niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 11 december 2023 15:53 schreef MielMonteur het volgende:
Kids in America hoort ook gewoon safe in de echte lijst
Staat er al heel lang niet meer in. Ik hoor deze liever dan Cambodiaquote:Op maandag 11 december 2023 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat deze er niet meer in staat
Kim Wilde
Pol Pot vindt dit niet leukquote:Op maandag 11 december 2023 15:56 schreef Buendia het volgende:
[..]
Staat er al heel lang niet meer in. Ik hoor deze liever dan Cambodia
Fake science.quote:Op maandag 11 december 2023 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens deze website is het wel weer de intro:
https://volkabulaire.nl/de-of-het/intro/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |