Ook Grease trouwens.quote:
Dit is het eerste echt goede nummer dit uur en dan zullen er nog een hoop snobs zijn die dit kut vinden, moet je nagaanquote:Op maandag 11 december 2023 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel echt een heel matig uurtje. Eerder iets voor bubbling under lijstje van de top 5000.
tja dat is het wel met die lager genoteerde nummers, er staat ook nog genoeg nietszeggende meuk in tussen wat pareltjes.quote:Op maandag 11 december 2023 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel echt een heel matig uurtje. Eerder iets voor bubbling under lijstje van de top 5000.
Deden jullie trouwfeesten?quote:Op maandag 11 december 2023 14:36 schreef MTheBassman het volgende:
een van de matigere nummers die ik ooit met een band heb moeten spelen.
Why not both?quote:
Gezien er een Beatle naar de bubbling is verwezen denk ik het laatstequote:Op maandag 11 december 2023 14:39 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me af of al deze Beatles hier nu staan door de bonus of dat ze hier de afgelopen jaren ook al stonden.
Denk dat die vorige jaren ook wel te horen zou zijn geweest in de KKDquote:Op maandag 11 december 2023 14:39 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me af of al deze Beatles hier nu staan door de bonus of dat ze hier de afgelopen jaren ook al stonden.
quote:Op maandag 11 december 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien er een Beatle naar de bubbling is verwezen denk ik het laatste
Met andere woorden: er was geen bonus? Dat lijkt mij eigenlijk ook als ik deze uitslag zie.quote:Op maandag 11 december 2023 14:40 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Denk dat die vorige jaren ook wel te horen zou zijn geweest in de KKD
Bohh die kun je melkenquote:
Boh de Beatles hadden de afgelopen jaren ook al een bonus met de Yesterday-films en de docuquote:Op maandag 11 december 2023 14:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: er was geen bonus? Dat lijkt mij eigenlijk ook als ik deze uitslag zie.
Ik verwacht de schunnige moppen van Rob van Someren op ieder momentquote:
Belgen?quote:Op maandag 11 december 2023 14:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij wel af wie hier op stemt.
Blank, 60+, vrouw?
Die zouden beter dEUS terugstemmenquote:Op maandag 11 december 2023 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Belgen?
Daar is Barry White nog altijd razend populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |