Zij staat er wel inquote:Op maandag 11 december 2023 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De 2 die dus niet bij de top 2500 zitten en er vorig jaar wel in stonden:
Irene Cara - Fame
Marco Borsato - Zij
Geen idee wat ik dan bij Don;t let the sun go down on me zou kunnen vertellen. Wel bij andere liedjes van hem...quote:
Ze deden me er wel aan denken of ik misschien een vast contract voor stroom af moet sluiten.quote:Op maandag 11 december 2023 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ben alweer helemaal klaar met die reclames.
of over die vriend van mijn broer die dacht dat de versie met George Michael bij ons opstond en zei Ladies en Gentlemen, terwijl Elton John toen al de hele tijd aan het zingen wasquote:Op maandag 11 december 2023 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee wat ik dan bij Don;t let the sun go down on me zou kunnen vertellen. Wel bij andere liedjes van hem...
Wel van de Staatie websitequote:Op maandag 11 december 2023 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet volgens de administratie van bakkiestro
Ja tis net corona. Je hoopt steeds dat t voorbij is maar in de wintermaanden duikt t weer opquote:
En dan heeft 'ie nog geen eens een DABquote:Op maandag 11 december 2023 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had ik hoger verwacht
Er staat wel Phil Collins in deze lijst zeg.
Ergens in de vorige topics.quote:Op maandag 11 december 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Waar is de uitvallerslijst
Bij die Extra 500 zijn er wel wat stemplaten van me gesneuveld. Love Rears it's Ugly Head
Phil Jacksonquote:Op maandag 11 december 2023 14:15 schreef Bargehassus het volgende:
Einde van de bijbehorende video is ook geniaal.
https://www.pino112.nl/top2000/uit.phpquote:Op maandag 11 december 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Waar is de uitvallerslijst
Bij die Extra 500 zijn er wel wat stemplaten van me gesneuveld. Love Rears it's Ugly Head
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |