Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.quote:
Bij hem is het wel zo (en dat werkt naar mijn mening altijd) dat hoewel z'n muziek een grote grap lijkt, er wel een serieuze ondertoon in zit. Hij wil jongens zoals hij was (een wees, veel te maken gehad met de GGZ) tonen dat het mogelijk is. Een beetje zoals S10 eigenlijk. Dus dan heb je bij mij al snel de gunfactor.quote:Op maandag 11 december 2023 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe. Het is m'n smaak niet hoor, het gros van z'n liedjes. En ik vond hem best drammerig de laatste maanden. En tóch heb ik alweer zin en goede hoop. Vooral nu de kans er echt is (gezien de 'nostalgisch' uitspraak) dat het echt ouderwets hakken kan worden. Gun het hem als persoon ook wel.
(Die zin en hoop had ik uiteindelijk zelfs met Sieneke![]()
![]()
)
Ze kijken nooit verder dan de eerste vijf namen uit de Eurovisie rolodex.quote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.
Ik vind zo’n ‘dan ga ik maar weg’ reactie zo’n dooddoener ook. Helemaal op een discussieforum.quote:Op maandag 11 december 2023 18:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Elke mening is hier welkom. Dat users over en weer scherp op dingen reageren is ook niet nieuw. Je moet natuurlijk zelf weten of je hier wil blijven komen, maar in de basis is iedereen welkom, dus jij ook.
Ja, net zoals dat de aankondiging dat Joost het is geworden er ook opeens was.quote:Op maandag 11 december 2023 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat het nummer ook ‘out of the blue’ bekendgemaakt gaat worden
Op zich, maar de boodschap blijft hetzelfde. Iedereen is welkom.quote:Op maandag 11 december 2023 18:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik vind zo’n ‘dan ga ik maar weg’ reactie zo’n dooddoener ook. Helemaal op een discussieforum.
Desalniettemin was de opmerking van Adrianus ook onnodig gemeen te noemen.
Play nice, kinders.
Ja. Ik snap wat je bedoelt. En nu kom ik weer met m'n Käärijä maar ik bedoel dit juist positief ook voor Joost: dat had ik bij Käärijä dus óók. Die zo eerlijk sprak over hoe hij vroeger onzeker was over dat hij klein is en nu zo enorm zelfverzekerd met z'n ontblote bovenlijf zijn litteken showt enzo. Een voorbeeld voor anderen, vind ik. Je doet ertoe en je bent sexy en leuk ook als je er niet precies zo uitziet als modellen in standaard bladen. Durf jezelf te zijn. En dat is Joost ook.quote:Op maandag 11 december 2023 18:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij hem is het wel zo (en dat werkt naar mijn mening altijd) dat hoewel z'n muziek een grote grap lijkt, er wel een serieuze ondertoon in zit. Hij wil jongens zoals hij was (een wees, veel te maken gehad met de GGZ) tonen dat het mogelijk is. Een beetje zoals S10 eigenlijk. Dus dan heb je bij mij al snel de gunfactor.
quote:Op maandag 11 december 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs Aran, al hebben we dan wel de hooivorken en fakkels klaarstaan voor een gezellige avond.
Behalve mensen die blijven beweren dat wij zo positief waren over Mia en Dion, daar heb ik trauma’s van.quote:Op maandag 11 december 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich, maar de boodschap blijft hetzelfde. Iedereen is welkom.
Zelfs Aran, al hebben we dan wel de hooivorken en fakkels klaarstaan voor een gezellige avond.
Bij M&D was het ook vooral een beetje het aangrijpen van dingen die misschien nog konden verbeteren of goed uit konden pakken, soms tegen beter in. Want op zich gunnen we hier mensen meestal wel succes.quote:Op maandag 11 december 2023 18:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Behalve mensen die blijven beweren dat wij zo positief waren over Mia en Dion, daar heb ik trauma’s van.
Kris Kross Amsterdam kan alleen maar liedjes jatten van anderen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:36 schreef NailQueen het volgende:
Domien van Qmusic is er niet mee eens. Die is natuurlijk pissig dat hij niet in de commissie is gekozen. Met zijn voorliefde voor Kris Kross Amsterdam en Maan
EditieNL is nog bezigquote:
Ik denk ook echt dat het - al dan niet onbewust - heus wél in meer of mindere mate heeft meegespeeld. Vond het zelf best drammerig maar er zijn geen regels dat het niet mag, je eigen inzending hypen en je enthousiasme héél hard tonen op het irritante af haha.quote:Op maandag 11 december 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wie er aan het woord was net bij RTL maar "nee het heeft niet meegespeeld, máár het is wel fijn dat hij zoveel mensen aantrekt." oid.
Het klinkt voor mij toch wel erg alsof het heeft meegespeeld dat hij zo heeft lopen duwen. Maar ach, wilde S10 ook niet erg graag?
Wordt er ooit niet even kort teruggeblikt op "vorig jaar gingen nog die en die en nu kiezen ze pietje"?quote:Op maandag 11 december 2023 18:31 schreef Zigsky het volgende:
Als ze straks bij Boulevard ook maar 1 seconde over M&D gaan reppen dan sta ik niet voor mijzelf in. ARAN.
Och, Aran kon er geen genoeg van krijgen om die clips te laten zien van het valszingend duo.quote:Op maandag 11 december 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt er ooit niet even kort teruggeblikt op "vorig jaar gingen nog die en die en nu kiezen ze pietje"?
Aran ligt hier wel heel gevoelig. Ik heb dat echt nooit zo meegekregen.
*wijst naar hooivorken en fakkels van Cyanquote:Op maandag 11 december 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt er ooit niet even kort teruggeblikt op "vorig jaar gingen nog die en die en nu kiezen ze pietje"?
Aran ligt hier wel heel gevoelig. Ik heb dat echt nooit zo meegekregen.
Helemaal niet, hij zegt dat het gedurfd is.quote:
Ik dacht dat mijn koptelefoon niet goed stond zei hij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |