Jij hoopt dus eigenlijk op veel primetime?quote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan mogen we nog hopen op veel nachtwerk.
Had je mijn Spotify-playlist trouwens nog doorgestruind?quote:Op maandag 11 december 2023 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op een high horse, verre van. Dit is gewoon realisme.
‘Wie’ was jij?quote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
Waterfalls heb ik dit voorjaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Volgens mij is het nog een behoorlijk gevaarlijk spel als ik een shotje zou nemen voor elke keer dat je deze opmerking maaktquote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
Waterfalls heb ik dit voorjaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Zoiets jaquote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hoopt dus eigenlijk op veel primetime?
Deze gaat met sprongen door elk lijstje en de moeder, daar is denk ik geen Morad voor nodig.quote:
Dat herken ik wel. Mijn muzikale wereld (cq. werkelijkheid) en dat wat op de radio klinkt en doorklinkt in lijsten als de Top 2000 lopen steeds verder uit elkaar. En mijn smaak is niet eens zo heel excentriek.quote:Op maandag 11 december 2023 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is een diepere laag als Spinvis meermaals toegeeft dat die teksten per se niets betekenen? Ik snap heel goed dat nummers van Spinvis niet scoren bij het grote publiek. Songteksten zijn vaag, en veel nummers zijn experimenten waar je soms goed voor moet zitten om er 'iets' van te begrijpen.
Ik schrijf daarmee het 'klootjesvolk' helemaal niet af. Ik snap het heel goed als Spinvis hen niet ligt. Muziek is immers vaak iets waar mensen troost, grip of iets dergelijks vandaan halen. Kom Terug / Ik Wil Alleen Maar Zwemmen zijn best gangbare en catchy.
Als je naar de lijst met nieuwkomers in de Top2000 kijkt, zie je ook gewoon dat een nieuwe generatie het overneemt. Ik heb er allerminst moeite mee, ik sla mijn vuisten er niet op stuk. Iedere dag is een nieuwe dag om zelf aan je muziekparadijs op Spotify te bouwen, en daar hoef ik niet als een Jezuiėt voor op FOK! te paraderen.
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 12:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan hier wel inkomen. Muziek is voor iedereen weer anders, en dat is er zo mooi aan. Wat de een met Spinvis heeft, heeft de ander met Suzan & Freek en de ander weer met keiharde metal of hardstyle. Different strokes for different folks.
Alleen vind ik 'klootjesvolk' een beetje negatieve bewoording.
Herkenbaar idd, al zit ik denk ik wel in een behoorlijk excentrieke hoekquote:Op maandag 11 december 2023 13:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Mijn muzikale wereld (cq. werkelijkheid) en dat wat op de radio klinkt en doorklinkt in lijsten als de Top 2000 lopen steeds verder uit elkaar. En mijn smaak is niet eens zo heel excentriek.
Jelle zal wel zien.quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?
Het is muzikaal behang, en op dat vlak werkt het primaquote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.
Spinvis is (doordachte) muziek voor fijnproevers; je houdt ervan of niet. Suzan & Freek is commerciėle formulepop met zwakzinnige teksten. Je kunt dat echt niet vergelijken.quote:Op maandag 11 december 2023 13:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is muzikaal behang, en op dat vlak werkt het prima
Maar als een van de 2000 beste nummers ooit gemaakt?
Mensen die fan zijn van Suzan en Freek bestaan. Anders zouden die Ziggo-concerten zichzelf niet uitverkopen.quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |