Ik had je post gemist. Kan het vandaag nog? Dan doe ik het vanavond wel.quote:Op zondag 10 december 2023 13:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:aloa
Mocht je nog willen dat je lijst meedoet voor de foklijst, dan graag Artiest - Titel.
Ik ga het namelijk niet allemaal zelf overtypen
Ja dat gaat mij te verquote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Kaartjes voor Lenny in de Ziggodome zijn 235 euro. Dat u het even weet
Ik zat OMD in de AFAS te overwegen maar dat is dus ook al tegen de 70 euriquote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ja het was wel te verwachten, werd helemaal kapot gedraaid op de radio.quote:Op maandag 11 december 2023 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Acda en de munnik dus met n nieuwe notering erbij
Wist niet dat Chinese Sleep Chant zo populair was onder het Top 2000 publiekquote:Op maandag 11 december 2023 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
Wel Tattoo tussen 17.00 en 18.00 @:Fred_B
Oe, wat een lekker uurtje wordt dat, met o.a. de beste Coldplay.
Meneer overschat zichzelf n beetje heb ik t ideequote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
De Bahama's opkopen is duur he?quote:Op maandag 11 december 2023 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meneer overschat zichzelf n beetje heb ik t idee
Al die concerten zijn niet meer te betalen tegenwoordig.quote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zou het zijn met al die fans met Fuck it dog, life's a risk-tattoos?quote:Op maandag 11 december 2023 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij het origineel van FIDLAR maar trouwens.
SMS Peebles Ann als er betere versies bestaan.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Origineel van Missy Elliott is ook lekker.
Fatboy Slim - Praise You lijkt daarentegen te zijn verdwenen, zal een fout zijn gok ikquote:Op maandag 11 december 2023 11:26 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuwen of RE in de lijst:
Meest bijzondere so far: Mary Mary
Minder goed dan met de gemiddelde mens omdat ze meer risico namen?quote:Op maandag 11 december 2023 11:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn met al die fans met Fuck it dog, life's a risk-tattoos?
Billie krijgt er nog 1 bij.quote:Op maandag 11 december 2023 11:26 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuwen of RE in de lijst:
Acda & De Munnik - Mooi Liedje
Armin van Buuren - Blah Blah Blah
Barbra Streisand - The Way We Were
Billie Eilish - What was I made for?
Billy Idol - Eyes Without A Face
Claude - Ladada (Mon Dernier Mot)
Ed Sheeran - Celestial
Imagine Dragons - Bones
Imagine Dragons - Sharks
Mary Mary - Shackles (Praise You)
Metejoor & Hannah Mae - Wat Wil Je Van Mij
Nothing But Thieves - Overcome
P!nk - Never Gonna Not Dance Again
Radiohead - High And Dry
Rembrandts - I'll Be There For You
Ronde - Love Myself
S10 & BLØF - Laat Me Los
Smiths - This Charming Man
Suzan & Freek - Kwijt
Taylor Swift - Anti - Hero
The National - I Need My Girl
The Rolling Stones ft. Lady Gaga & Stevie Wonder - Sweet Sounds Of Heaven (Albumversie)
Meest bijzondere so far: Mary Mary
om 11 uur nog. brandalarm ging af en het hele pand moest worden ontruimd. Sta je dan in je Schöffel regenjas langs de kant van de wegquote:Op maandag 11 december 2023 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voelen jullie je ooit als een plastic tas?
Ik draag het zelf niet maar ik zie veel mensen in vuilniszakjassen lopen.quote:Op maandag 11 december 2023 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voelen jullie je ooit als een plastic tas?
Ja maar meestal is er niet ook een 2. Bundesliga bezigquote:Op maandag 11 december 2023 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
Meestal hebben we nu toch wel een lijst nieuwe binnenkomers?
Is Pino nog bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |