Smakeloos land etc etcquote:Op maandag 11 december 2023 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hoezo heeft Call Me van Blondie nooit in de Top 2000 gestaan...
quote:Op maandag 11 december 2023 11:12 schreef bakkiestro het volgende:
De eerste 500 platen die volgens mijn script in de lijst staan. Sorry voor de errors die ertussen staan. Tussen haakjes staat op hoeveel van de bijna 2000 verzamelde stemlijsten voorkomt.Acda en de munnik dus met n nieuwe notering erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik had je post gemist. Kan het vandaag nog? Dan doe ik het vanavond wel.quote:Op zondag 10 december 2023 13:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:aloa
Mocht je nog willen dat je lijst meedoet voor de foklijst, dan graag Artiest - Titel.
Ik ga het namelijk niet allemaal zelf overtypen
Ja dat gaat mij te verquote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Kaartjes voor Lenny in de Ziggodome zijn 235 euro. Dat u het even weet
Ik zat OMD in de AFAS te overwegen maar dat is dus ook al tegen de 70 euriquote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ja het was wel te verwachten, werd helemaal kapot gedraaid op de radio.quote:Op maandag 11 december 2023 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Acda en de munnik dus met n nieuwe notering erbij
Wist niet dat Chinese Sleep Chant zo populair was onder het Top 2000 publiekquote:Op maandag 11 december 2023 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
Wel Tattoo tussen 17.00 en 18.00 @:Fred_B
Oe, wat een lekker uurtje wordt dat, met o.a. de beste Coldplay.
Meneer overschat zichzelf n beetje heb ik t ideequote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
De Bahama's opkopen is duur he?quote:Op maandag 11 december 2023 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meneer overschat zichzelf n beetje heb ik t idee
Al die concerten zijn niet meer te betalen tegenwoordig.quote:Op maandag 11 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zou het zijn met al die fans met Fuck it dog, life's a risk-tattoos?quote:Op maandag 11 december 2023 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij het origineel van FIDLAR maar trouwens.
SMS Peebles Ann als er betere versies bestaan.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Origineel van Missy Elliott is ook lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |