Ik zit nu z’n Lowlands set te kijken, live dikke prima wmbquote:Op maandag 11 december 2023 10:40 schreef Nexum het volgende:
Dit is een beetje zijn stijl toch?
Opzich kan je met dit soort acid house en techno nog echt wel iets unieks neerzetten hoor. Vind het wel tof om te zien dat we dan iets zo elektronisch gaan omarmen, dat wou ik al jaren van Nederland
Dit bedoel ik dus. Dit krijg je/kun je krijgen met zijn enthousiaste bekendmakingen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Greys het volgende:
De vragen over dit hele proces blijven wel. Voelt alsof de commissie is gezwicht voor het gedram en wie de meeste jonkies achter zich kon krijgen. En dat ze daar dan weer even van af zijn. Zeg niet dat het zo is he, zo vóelt het nu even.
En voelt ook alsof hij dit al maanden wist en de rest voor spek en bonen meedeed. Dat zal vast niet zo zijn maar door hoe hij deed voelt het zo, zal vast niemand me kwalijk nemen.
Net aangeklikt maar gaat over een dode vader en dan moet ik huilen dus die skip ik maarquote:
En moeder. Beide ouders jong verloren.quote:Op maandag 11 december 2023 10:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Net aangeklikt maar gaat over een dode vader en dan moet ik huilen dus die skip ik maar
Oh damn, wat sneu voor hem!quote:Op maandag 11 december 2023 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
En moeder. Beide ouders jong verloren.
Welke nationale selectie acts vind je tot nu toe echt Kaarija dan?quote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij stuurt half Europa nu een Kaarija 2.0.
Ik zag gister iets voorbij komen, weet niet meer wat. Was meer een gokje, dat meerdere landen dit gaan doen.quote:Op maandag 11 december 2023 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke nationale selectie acts vind je tot nu toe echt Kaarija dan?
Denk dat je deze bedoeld?quote:Op maandag 11 december 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister iets voorbij komen, weet niet meer wat. Was meer een gokje, dat meerdere landen dit gaan doen.
Hij kan moeilijk wat anders zeggen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twan heeft al bevestigd dat zijn petitie bij 3FM geen invloed gehad heeft.
Nouja je hebt hier mensen die nationale selectie van alle landen kijken. Noem dan een naam van een deelnemer aan een nationale selectie. Je hebt sowieso elk jaar wel dat je een aantal party of excentrieke inzendingen hebt in dat soort shows.quote:Op maandag 11 december 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister iets voorbij komen, weet niet meer wat. Was meer een gokje, dat meerdere landen dit gaan doen.
Is gewoon algemeen bekend hoor. Ja kan nog van heel NL stemmen krijgen omdat iemand een petitie opzet maar dan ligt de TROS niet wakker om.quote:Op maandag 11 december 2023 10:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk wat anders zeggen.
Maar Malta heeft straks 50-50 televote en jury in de finale daar. Lijkt mij sterk dat de jury hem hoog gaat zetten. Maar de rest van de selectie in Malta is best slecht dus wie weet. En deze gast doet nu voor derde keer achter elkaar mee. Dus niet ineens omdat Kaarija.quote:
Maar dit vind ik niet eens Kaarija. Cha Cha Cha is een goed lied, dit is troepquote:Op maandag 11 december 2023 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Malta heeft straks 50-50 televote en jury in de finale daar. Lijkt mij sterk dat de jury hem hoog gaat zetten. Maar de rest van de selectie in Malta is best slecht dus wie weet. En deze gast doet nu voor derde keer achter elkaar mee. Dus niet ineens omdat Kaarija.
is het lied al bekend dan?quote:Op maandag 11 december 2023 11:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet eens Kaarija. Cha Cha Cha is een goed lied, dit is troep
Nee, dit is geen hit nee. En wel heel erg kijk mij gek doen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet eens Kaarija. Cha Cha Cha is een goed lied, dit is troep
Nee, had het over de inzending van Malta waarvan ik dacht Pisces29 misschien dat op Kaarija vond lijken.quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 11:08 schreef Ama het volgende:
Eerst maar liedje afwachten. Joost zal vast wel met wat goede mensen om tafel hebben gezeten als dit echt zijn droom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |