Wij kunnen hem toch niet helpen met de winnaar worden, dat moeten de andere landen toch doen.quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden.
Ik zie hem nog wel komen om Joost te supporten. Of is dat soort van landverraad richting Finland?quote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Moira het volgende:
Omg hij heeft blijkbaar ook een TikTok video gemaakt met Käärijägod
https://vm.tiktok.com/ZGeLR1j1L/
Volgens het NL publiek moet het allemaal 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. Dan kom je automatisch uit bij Suzan en Freek. Of bij Numidia met een ballad.quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Ergens doet me dit ook een beetje aan Duncan WHO? denken. Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden. Dat is denk ik wel een goed teken
ohja is ook zoquote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij kunnen hem toch niet helpen met de winnaar worden, dat moeten de andere landen toch doen.
Gaat Donnie ook mee? En die andere vrienden zoals Stuntje en Acid. Vraag me of hij alleen gaat staan of dat de vier andere plekken nog worden ingenomen door mensen (zou niet iedereen een artiest willen noemen van Joost zijn vriendengroepquote:Op maandag 11 december 2023 12:35 schreef grazz het volgende:
Kunnen we alvast rekenen op een mooie startplek nu blijkt dat die Donnie half Zweeds is@:ChristerBjorkman
heeft KaarijaGod zijn fans al opgeroepen om allemaal op Joost te stemmen?quote:Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Moira het volgende:
Omg hij heeft blijkbaar ook een TikTok video gemaakt met Käärijägod
https://vm.tiktok.com/ZGeLR1j1L/
Denk dat dit best wel goed kan uitpakken voor Joost dat Käärijä meegaat op de Joost hypetrein.quote:Op maandag 11 december 2023 12:37 schreef grazz het volgende:
[..]
heeft KaarijaGod zijn fans al opgeroepen om allemaal op Joost te stemmen?
Donnie hoeft niet persé mee. Zou wel leuk voor hem zijn als één van de schrijvers? producers?, maar die Zweden geilen daar natuurlijk helemaal op zodra ze weten dat een (half) Zweed heeft meegewerkt aan het lied.quote:Op maandag 11 december 2023 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat Donnie ook mee? En die andere vrienden zoals Stuntje en Acid. Vraag me of hij alleen gaat staan of dat hij die vier andere plekken nog worde ingenomen door mensen (zou niet iedereen een artiest willen noemen van Joost zijn vriendengroep).
Oei, zelfs Nederland gaat nu met een Zweedse liedjesschrijver in zee. We zijn geen haar beter dan Azerbeidzjanquote:Op maandag 11 december 2023 12:35 schreef grazz het volgende:
Kunnen we alvast rekenen op een mooie startplek nu blijkt dat die Donnie half Zweeds is@:ChristerBjorkman
Ik weet ook nog niet wat Donnie zijn aandeel is. Als Joost echt alles zingt dan blijft Donnie denk ik aan de zijlijn kijken in Zweden. Ik verwacht wel dat hij meegaat, is sowieso wel gebruikelijk toch?quote:Op maandag 11 december 2023 12:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Donnie hoeft niet persé mee. Zou wel leuk voor hem zijn als één van de schrijvers? producers?, maar die Zweden geilen daar natuurlijk helemaal op zodra ze weten dat een (half) Zweed heeft meegewerkt aan het lied.
Oh wow.quote:Op maandag 11 december 2023 12:45 schreef Greys het volgende:
Dat stelt mij persoonlijk dan wel weer wat gerust aangezien hij dus ook onder andere Go_A en Käärijä zo tof vond.
Omdat we Mia en Dion ook helemaal niks vonden?quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden. Dat is denk ik wel een goed teken
Haha is die anti Joost ja? Niet zo meegekregen. Maar ze zullen bij RTL boelie vast niet mega enthousiast zijn nee.quote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Verder ontzettend veel zin in een schuimbekkende Aran vanavond bij Boulevard
Jup, eerlijk is eerlijk, we vinden van hem wat we willen maar hij was openlijk fan van Käärijä z'n inzending al heel snel in het begin, al voordat het echt een 'hype' werd. Dus die houdt echt niet alleen van ballads. Of in elk geval: hij herkent potentieel ESF-succes echt wel.quote:Op maandag 11 december 2023 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wow.Wel 2 van mijn favorieten van de laatste jaren.
Hij was vooral team Numidia denk ikquote:Op maandag 11 december 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha is die anti Joost ja? Niet zo meegekregen. Maar ze zullen bij RTL boelie vast niet mega enthousiast zijn nee.
Is dat die van ik wil dansen, ik wil dansen, ik wil dansen? Of is dat een ander. Zag stukje op achtergrond bij RTL boelie voorbij komen en toen dacht ik dit is echt wel heel matig.quote:Op maandag 11 december 2023 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij was vooral team Numidia denk ik
Puntenpolonaisequote:Op maandag 11 december 2023 12:51 schreef Nashipeer het volgende:
Niet dat het nog veel zegt over het geheel, maar dit nieuws is over het algemeen positief ontvangen, want we zijn gestegen in de odds naar plek 10
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
scherp, nee, ik doelde meer op het stukje Duncan wie? Een onbekende. Maarja dit jaar wist men ook niet wie Mia &Dion warenquote:Op maandag 11 december 2023 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat we Mia en Dion ook helemaal niks vonden?
Ja dit.quote:Op maandag 11 december 2023 12:51 schreef Arizona het volgende:
Na de eerste verbazing heb ik er nu wel zin in eigenlijkIk heb een aantal keer geroepen dat ik dit jaar gewoon iets LEUKS wilde. Ik denk dat Joost hier wel aan gaat voldoen met zijn inzending
.
Je steunt de Friese/Nederlandse inzending voor het ESF niet.quote:Op maandag 11 december 2023 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook gewoon wel een boomer en krijg ik ongelijk
Laten we het hopen
Jeetje wat erg voor hem.quote:Toen Joost twaalf was, kreeg zijn vader kanker en overleed hij. Een jaar later stierf zijn moeder aan een hartstilstand. Sindsdien is hij wat in Charles Dickens-boeken 'een wees' genoemd wordt en woonde hij onder meer bij zijn broer, die veertien jaar ouder is
Het is bijna zo goed als Soppen De Remix.quote:Op maandag 11 december 2023 13:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik kan luisteren nu maar zal vast briljant zijn
Dat liedje Florida 2009 gaat daar dus over en dat raakt me serieus als ik het hoor.quote:
Vooral de liveoptredens van dit liedje. Bij Lowlands kon hij dit jaar de laatste paar zinnen niet meer eens zingen door alle emotie.quote:Op maandag 11 december 2023 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat liedje Florida 2009 gaat daar dus over en dat raakt me serieus als ik het hoor.
quote:Op maandag 11 december 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heeft hij dit liedje dus voor geschreven:
Ik luister het nu.quote:Op maandag 11 december 2023 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat liedje Florida 2009 gaat daar dus over en dat raakt me serieus als ik het hoor.
Daarom heeft hij ook 1983 op zijn vingers staan, geboortejaar van zijn broer.quote:
Helemaal mee eens, al zou zijn nummer niet mijn ding zijn straks, godzijdank is het heel wat anders.quote:Op maandag 11 december 2023 12:25 schreef grazz het volgende:
Ik kende Joost tot een paar weken terug ook niet, totdat hij hier op het forum werd genoemd. Zelf wel blij met de keuze, ook al ben ik geen fan van zijn muziek. Ik wilde graag een keer iets totaal anders namens NL zien. Wat meer uptempo/party en dat krijgen we met JoostSaai/onopvallend zal het zeker niet zijn. Liever dit dan een inzending als dit jaar.
Vergelijking met Finland dit jaar snap ik in eerste instantie wel. Dat wordt alleen een probleem als je idd een Duitsland 2013 doet. Maar ik verwacht dat het lied van Joost in de verste verte niet klinkt als Cha cha cha. Demensuh stemmen straks toch wel als het gewoon goed/leuk is.
Ergens doet me dit ook een beetje aan Duncan WHO? denken. Laat het NLse publiek Joost maar helemaal niks vinden. Dat is denk ik wel een goed teken
Als dat zo is en hij dus die kwaliteit heeft, was iets als dat Friesenjung kennelijk bedoeld om bij de bookmakers straks een zo hoog mogelijke notering te hebben (dus een volgens de bookmakers zo klein mogelijke kans op succes) om daar lekker op te kunnen cashen....als Friesenjung daadwerkelijk het niveau is heeft Cha Cha Cha weinig te vrezenquote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef Fred_B het volgende:
Het kan de verbeterde versie van Cha Cha Cha
Kijkt 'de jeugd' eigenlijk überhaupt wel?quote:Op maandag 11 december 2023 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook
Mogelijk levert het veel televotes van de jeugd op.
Woordkunstquote:Op maandag 11 december 2023 13:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit wat nummers van hem te luisteren maar zijn manier van zingen/rappen doet me denken aan de Jeugd van Tegenwoordig.
Ja dit is dus de ene met de intro van Zaai als samplequote:Op maandag 11 december 2023 13:15 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind Fryslan Bop wel een tof nummer. Weliswaar vooral door de bijdrage van Jack Parow.
Steeds meer, zeggen ze in die onderzoeken steeds dan. Grootste groep nu tussen de 16-25 dacht ik?quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijkt 'de jeugd' eigenlijk überhaupt wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |