Wat is precies het provoceren hier? Dat iemand op de openbare weg iets doet wat 100% legaal is? En dat is dan reden om met 5 tot 10 auto's mensen te gaan bedreigen? Om hun thuis op te gaan zoeken volgens de belofte, als je het ritje met hun boot al overleefd?quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet wel maar als je gaat provoceren moet je niet gaan janken dat je klappen krijgt.
Er bestaat ook nog zo iets als logisch nadenken en respect voor anderen toch?
Of moet de wet jou precies vertellen hoe jij je moet gedragen?
Mag niet maar wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus? Dan mag je het heft in eigen handen nemen?
Nee niet begrijpelijkquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mag niet maar wel begrijpelijk.
Ik zie niet in waarom de pers niet op dat eiland mag zijn, het is een openbare weg, mensen op deze manier benaderen is gewoon strafbaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Voor jou niet, voor mij wel.
Dat het mag wilt niet zeggen dat het ook moet.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom de pers niet op dat eiland mag zijn, het is een openbare weg, mensen op deze manier benaderen is gewoon strafbaar
Maar dat geeft je op geen enkele manier het recht om voor eigen rechter te spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat het mag wilt niet zeggen dat het ook moet.
Je mag een heleboel dingen in Nederland maar uit fatsoen doe je niet alles wat mag.
Kan je wel zeggen dat je daar schijt aan heb want het mag gewoon.
Vind ik asociaal.
Kleine moeite om rekening met elkaar te houden.
Kan, maar dan is geweld gebruiken niet slim, reken er maar op dat volgend jaar er een leger journalisten komt want wat gebeurd daar toch wat niet gezien mag wordenquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je mag een heleboel dingen in Nederland maar uit fatsoen doe je niet alles wat mag.
Vind ik asociaal.
Kleine moeite om rekening met elkaar te houden
Klopt dat mag ook niet.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat geeft je op geen enkele manier het recht om voor eigen rechter te spelen.
Klopt ja, ze hebben nu veel mensen nieuwsgierig gemaakt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan, maar dan is geweld gebruiken niet slim, reken er maar op dat volgend jaar er een leger journalisten want wat gebeurd daar toch wat niet gezien mag worden
Ze hebben de interesse alleen maar naar zich toegetrokken zo
Dus jij praat het hier goed dat journalisten met de dood bedreigd worden omdat ze een spel willen filmen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mag niet maar wel begrijpelijk.
Dit slaat echt nergens op. Want die gasten in Ameland doen dingen niet mogen, namelijk mensen met de dood bedreigen, mensen van de weg afrijden etc etc. Dat is asociaal. En hoe het in je kop op komt om dat soort gedrag te verdedigen begrijp ik echt niet.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vind ik asociaal.
Kleine moeite om rekening met elkaar te houden.
Zolang ik het maar begrijp is het goedquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Want die gasten in Ameland doen dingen niet mogen, namelijk mensen met de dood bedreigen, mensen van de weg afrijden etc etc. Dat is asociaal. En hoe het in je kop op komt om dat soort gedrag te verdedigen begrijp ik echt niet.
Nee, want ik wil dat je mij begrijpt. En als je dat niet doet rij ik je van de weg. Maar dat zal jij heel normaal vinden toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zolang ik het maar begrijp is het goed
Dat jij er anders over denkt is prima toch?
Ik begrijp je wel je wel en ik respecteer je mening maar ik denk er anders over en heb een andere mening.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, want ik wil dat je mij begrijpt. En als je dat niet doet rij ik je van de weg. Maar dat zal jij heel normaal vinden toch?
Schijnbaar wel, want het heeft met fatsoen te makenquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:21 schreef torentje het volgende:
Op de openbare weg, voor eigen rechter spelen is toch nooit goed te praten?
De vpro heeft in 'de hokjesman' al aandacht besteed aan sunneklaas, maar in tegenstelling tot al die youtubers en vloggers wist men dat toen wél op een normale manier te doen. De enige "journalisten" die in Sunneklaas geïnteresseerd zijn, zijn de ettertjes van pownews en wat klierende youtubers.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan, maar dan is geweld gebruiken niet slim, reken er maar op dat volgend jaar er een leger journalisten komt want wat gebeurd daar toch wat niet gezien mag worden
Ze hebben de interesse alleen maar naar zich toegetrokken zo
Ik ben ook geen fan van PowNews maar het is geen reden om mensen te bedreigen en van de weg te willen rijdenquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De vpro heeft in 'de hokjesman' al aandacht besteed aan sunneklaas, maar in tegenstelling tot al die youtubers en vloggers wist men dat toen wél op een normale manier te doen. De enige "journalisten" die in Sunneklaas geïnteresseerd zijn, zijn de ettertjes van pownews en wat klierende youtubers.
Precies, reden genoeg dus om die ettertjes en klierende youtubers dan maar met de dood te bedreigen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:32 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De vpro heeft in 'de hokjesman' al aandacht besteed aan sunneklaas, maar in tegenstelling tot al die youtubers en vloggers wist men dat toen wél op een normale manier te doen. De enige "journalisten" die in Sunneklaas geïnteresseerd zijn, zijn de ettertjes van pownews en wat klierende youtubers.
Top.quote:
Ja dat hebben ze goed voor elkaar gekregen. Geen hond had voor dit gezeik van sunneklaas gehoordquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de komende Sunneklaas en de berichtgeving daarvan
Preventief het veer niet laten varen 3 dagen voorafgaand en geen vakantiegangers accepteren vanaf een week ervoor. Degene die er al zijn, moeten 4 dagen voor Sunneklaas het eiland verlaten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de komende Sunneklaas en de berichtgeving daarvan
Laat die mensen gewoon met rustquote:Op maandag 2 december 2024 14:52 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer gaat Powned terug naar dat eiland? Is Sunneklaas ook op 5 december?
Ik lees wel meer dat mensen er snel dit soort gedachtes bij krijgen, maar het kan ook gewoon zijn dat ze gewoon niet teveel bemoeienis van buitenaf willen mbt hun eigen mysterieuze eilandfeestje. En dan komen ook uitgerekend die riooljournalisten van Powned langsquote:Op donderdag 5 december 2024 15:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zullen daar wel dingen uitvreten die niet helemaal door de beugel kunnen anders deden ze er niet zo geheimzinnig over en reageerden ze al helemaal niet zo agressief naar de buitenwereld toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |