Ik ga het onthouden en je later bedanken hoop ik.quote:Op zondag 10 december 2023 20:45 schreef RoW_0 het volgende:
Cartier L'Envol. Dank mij later. Of Barfly van Schotch en soda is een prima goedkoper variant.
Voor een lekkere man.quote:Op zondag 10 december 2023 20:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
In dat geval;
Zoek je parfum voor lekkere mannen?
Lekkere parfum voor een lekkere man.quote:Op zondag 10 december 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Bedoel je parfum voor lekkere mannen of lekkere parfum voor mannen?
Dus je gaat een geurtje bestellen dat je nooit geroken hebt, omdat mensen die je nooit gesproken hebt, zeggen dat het lekker ruikt? Ja, dat wordt vast een succes.quote:Op zondag 10 december 2023 21:27 schreef Kanelbulle het volgende:
Voor 0:00 uur wil ik blind bestellen.
Misschien stress voor paupers dit dat snap ik, maar ja ik ga blind bestellen. Gokjequote:Op zondag 10 december 2023 22:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus je gaat een geurtje bestellen dat je nooit geroken hebt, omdat mensen die je nooit gesproken hebt, zeggen dat het lekker ruikt? Ja, dat wordt vast een succes.
Bovenste drie, saai. Laatste, ok boomer.quote:Op zondag 10 december 2023 22:19 schreef Harvest89 het volgende:
Paco Rabanne - One Million
Giorgio Armani - Acqua di Gio
Paco Rabanne - Invictus
Of kies voor de goedkope optie: Davidoff Cool Water. Vind ik stiekem toch erg lekker als ik me net geschoren heb.
Kan chatgpt ruiken?quote:Op zondag 10 december 2023 22:17 schreef pieterdegallier het volgende:
Voor mannen van rond de 30 jaar zou ik adviseren om te kiezen voor een tijdloze en verfijnde geur die zowel frisheid als warmte uitstraalt. Een paar suggesties zijn:
1. Dior Sauvage: Een populaire keuze met een klassieke blend van frisse bergamot en lavendel, gemengd met houtachtige noten van patchouli en ambroxan.
2. Chanel Bleu de Chanel: Een elegante geur met citrustonen van grapefruit en bergamot, gecombineerd met houtachtige noten van cederhout en sandelhout.
3. Tom Ford Noir Extreme: Een sensuele geur met kruidige noten van kardemom en saffraan, vermengd met warme houtsoorten zoals vanille, amber en sandelhout.
4. Creed Aventus: Een luxe geur met een fruitige opening van ananas en appel, ondersteund door leerachtige en houtachtige noten zoals patchouli en eikenmos.
Het kiezen van een geur is persoonlijk, dus het is altijd het beste om verschillende geuren uit te proberen en te kijken welke het beste bij je past.
Ben toch al 34.quote:Op zondag 10 december 2023 22:48 schreef Kanelbulle het volgende:
[..]
Bovenste drie, saai. Laatste, ok boomer.
Spannend.quote:Op zondag 10 december 2023 22:59 schreef maily het volgende:
Nog maximaal één uur voor de beslissing valt!
Gtfoquote:Op zondag 10 december 2023 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
Iedereen weet dat Fahrenheit de beste parfum was/is en blijft
Dat vind ik dus een saaie geur. Deed me helemaal niets, terwijl hij best prijzig was.quote:
eau de parfum blijft langer hangen dan die waardeloze de toilettequote:Op maandag 11 december 2023 08:51 schreef Sodemieters het volgende:
Wat is het nou geworden?
En waarom trouwens eau de parfum in plaats van het voor heren veel gebruikelijkere eau de toilette?
Dat boeit mij echt helemaal niets.quote:Op maandag 11 december 2023 08:51 schreef Sodemieters het volgende:
En waarom trouwens eau de parfum in plaats van het voor heren veel gebruikelijkere eau de toilette?
Klinkt alsof je er de ballen van snapt.quote:Op maandag 11 december 2023 13:04 schreef Kanelbulle het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt helemaal niets.
Ja echt rocket science dit.quote:Op maandag 11 december 2023 14:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er de ballen van snapt.
Datquote:Op zondag 10 december 2023 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
Iedereen weet dat Fahrenheit de beste parfum was/is en blijft
quote:Op maandag 11 december 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn favoriet is Dior Fahrenheit
Wat doe je stoer met je kruidvat luchtjequote:Op maandag 11 december 2023 19:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet echt, dus dat maakt het alleen maar pijnlijker.
Hahaha alle paupers boosquote:Op maandag 11 december 2023 19:48 schreef Prego het volgende:
Misschien moet je je mond eens spoelen met parfum, die stinkende toon die daar uit komt
Ik kom er naar aanleiding van dit topic achter dat mijn favoriete luchtje niet meer gemaakt wordt. Het is hier en daar nog wel te verkrijgen, maar men vraagt dan bedragen van vele honderden euro's voor één flesje.quote:Op maandag 11 december 2023 19:45 schreef Kanelbulle het volgende:
[..]
Wat doe je stoer met je kruidvat luchtje
Inderdaad. Altijd dat gedoe met geuren die niet meer gemaakt worden of veranderen. Daarom heb ik voor de zekerheid een voorraadje M7 aangelegd.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik kom er naar aanleiding van dit topic achter dat mijn favoriete luchtje niet meer gemaakt wordt. Het is hier en daar nog wel te verkrijgen, maar men vraagt dan bedragen van vele honderden euro's voor één flesje.
Het merk heeft wel nieuwe geurtjes uitgebracht, waarvan eentje de nieuwe versie zou moeten zijn van mijn luchtje. Probleem: dit kost ¤ 260 voor een flesje van 100 ml en er is geen winkel in Nederland die het heeft liggen. Moet ik zeker naar Parijs toe, om het even te proberen voor ik het koop.
jezusquote:Op maandag 11 december 2023 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die knakworst heeft gister 50 posts van mij geliked na m'n post eerder in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |