quote:SIMPLY MACKNIFICENT! 👑
Swimming Australia today recognised and thanked Mack Horton for his incredible years of valuable service to the Australian Dolphins following the announcement of his retirement from international competition.
The 27-year-old retires as an Olympic gold medallist in the 400m freestyle at the 2016 Rio Olympics, a bronze medallist in the 4x200m freestyle relay in Tokyo, an athlete leader – and a proud advocate of clean sport. 💚💛
Thank you Mack for your indelible mark on world swimming. Best wishes for your next chapter! 🌟
Read more here: swimming.org.au/articles/olympic-gold-medallist-mack-horton-announces-retirement
#DolphinForLife #747
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:00 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)r-zwembond-knzb-niet
Wat een onzin zeg als een zwemmer niet zijn/haar eigen traject mag bepalenZelfs niet als ze het zelf financieel wil ondersteunen
Maar ze mag blijkbaar wel bij de Spaanse trials zwemmen, bijzonderquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]Zelfs daarna wordt nog aangegeven dat het financiële aspect meespeelt terwijl dat geen probleem is dus
Nou ja, aangezien ze in Spanje traint zit daar wel iets van logica in, dat een wedstrijd in Spanje wel mag en in Servië niet. Niet dat het verder in het geheel logisch is hoor, typisch sportbondgezeik, maar de reden achter 'Spanje mag wel' snap ik dan nog welquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze mag blijkbaar wel bij de Spaanse trials zwemmen, bijzonder
Maar die logica is toch alleen als de KNZB zou moeten betalen? En dat hoeft dus niet, dus wat is het punt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien ze in Spanje traint zit daar wel iets van logica in, dat een wedstrijd in Spanje wel mag en in Servië niet. Niet dat het verder in het geheel logisch is hoor, typisch sportbondgezeik, maar de reden achter 'Spanje mag wel' snap ik dan nog wel
Maar het gaat dus niet om dat ze geen wedstrijd mag doen, maar dat er dus geen geld is. Maar ze mag dan ook weer niet zelf financieren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien ze in Spanje traint zit daar wel iets van logica in, dat een wedstrijd in Spanje wel mag en in Servië niet. Niet dat het verder in het geheel logisch is hoor, typisch sportbondgezeik, maar de reden achter 'Spanje mag wel' snap ik dan nog wel
Vanuit reisoogpunt snap ik het wel: als je in Spanje traint, is het prima om in Spanje wedstrijden te doen, maar een hele reis naar Servië is misschien niet zo handig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar die logica is toch alleen als de KNZB zou moeten betalen? En dat hoeft dus niet, dus wat is het punt?
Het is nou niet of van Spanje naar Servie vliegen een wereldreis is. Sterker nog;je bent vrijwel even snel van Barcelona in Amsterdam dan in Belgrado. (2u30 om 2u40 vliegen). Goed, het is allicht beter om helemaal niet te vliegen, maar dat moet voor gelouwterde reizigers geen enkel probleem zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanuit reisoogpunt snap ik het wel: als je in Spanje traint, is het prima om in Spanje wedstrijden te doen, maar een hele reis naar Servië is misschien niet zo handig.
Wat mij betreft moet Toussaint (of eigenlijk haar coach) dat zelf bepalen, en natuurlijk niet de bond, maar ik vermoed dat dat er eigenlijk de gedachte achter is, ofzo
Ja, ik ben ook gewoon #TeamToussaint in dit hele geneuzelquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is nou niet of van Spanje naar Servie vliegen een wereldreis is. Sterker nog;je bent vrijwel even snel van Barcelona in Amsterdam dan in Belgrado. (2u30 om 2u40 vliegen). Goed, het is allicht beter om helemaal niet te vliegen, maar dat moet voor gelouwterde reizigers geen enkel probleem zijn.
10 kilometer vrouwen momenteel bezig, stream op NOS.nl voor de liefhebbers (helaas met commentaar nu)quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:42 schreef wimderon het volgende:
Morgen begint het WK, althans het algehele WK. Zaterdag begint het openwatertoernooi en volgende week zondag gaan we het bad in.
Grueter heeft zn commentaar al een uur lang opgebouwd naar GOUD voor het vlaggetjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
10 kilometer vrouwen momenteel bezig, stream op NOS.nl voor de liefhebbers (helaas met commentaar nu)
ONZE Sharon veel aan kop
Goddank. Onvolgbare sport zonder commentaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
10 kilometer vrouwen momenteel bezig, stream op NOS.nl voor de liefhebbers (helaas met commentaar nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |