Siegquote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef mario390 het volgende:
verdammte kut
nach 2 drittel
1:3 vor de klagenfurzer![]()
@:chufi
Die is leukerquote:Op zondag 10 december 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herpost van gisteravond, maar nog steeds relevant
Ik weet niet meer wat de specifieke tekst was, maar iets met glazen theepot die thee in kristallen wijnglazen schenkt.quote:Op zondag 10 december 2023 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is leuker. Maar ik had ook niet veel in de zoekbalk gezet
Doe je dat thuis ook met thee?quote:Op zondag 10 december 2023 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de specifieke tekst was, maar iets met glazen theepot die thee in kristallen wijnglazen schenkt.
Thee verdient wel een goed glas
En als het niet werkt, dan verwijder je het gewoon weerquote:Op zondag 10 december 2023 19:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon installeren dat maakt geen zak uit
Nee, thuis gebruik ik gewoon saaie mokken. Diverse met het oor aan de kop geplakt omdat ik het wel eens heb laten vallenquote:
als het niet werkt dan had het onder windows 10 al nooit moeten werkenquote:Op zondag 10 december 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
En als het niet werkt, dan verwijder je het gewoon weer
Niet zo handig hahaquote:Op zondag 10 december 2023 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, thuis gebruik ik gewoon saaie mokken. Diverse met het oor aan de kop geplakt omdat ik het wel eens heb laten vallen
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 10 december 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit aan een tweeling beginnen in de sims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |